Dzisiaj jest 07 lut 2025, 13:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 6:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
teraz to już wgl nie wie jak to zlozyć. Moim zdaniem to na 1 fotce lepiej sie obraca.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 8:48 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Booyaka pisze:
Idąc waszym tokiem myślenia to tak samo założone łożysko jest dla przykładu dobrze założone, jeśli zostaje w karterze, a źle zostając na wale :wink:


Źle założone jest już na samym wale więc będzie tez źle w karterze mimo że pasuje.
Fotka FoRnala wprowadza w błąd ,bo niech spróbuje odczytac numery tego łożyska po zdemontowaniu wału z karterów gdzie łożysko zazwyczaj pozostaje na wale,umieszczanie nr lożysk z jednej strony nie jest przypadkowe,proponuję wziąśc łożysko z metalowym koszykiem i z teflonowym do reki i podsunąc do swiecącej lampy i porównac przeswity na zewnatrz w jednym jak w drugim łożysku,wtedy może obrazowo wam to wyjaśnie że ten koszyk ma ograniczac w jakimś stopniu zbyt duże cisnienie mieszanki na lożysko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 8:55 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
To ja już też nie wiem jak je założyć xdd




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 9:10 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Igi pisze:
To ja już też nie wiem jak je założyć xdd


Zakładaj nr łożysk na zewnatrz tak ze jak kiedys rozbieżesz silnik bez problemu te nr sobie odczytasz bez ściągania łozysk z walu Stróżowie forum są w błędzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2011, 21:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Jeśli jeszcze nie złożyłeś silnika chciałbym rozwiać wątpliwości i potwierdzić wersję n0ooRta.


Obrazek

Powyższe łożysko jest założone ŹLE, trzeba założyć odwrotnie. Koszykiem w stronę wału. Napisami nie ma co się sugerować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 16:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
A ja mówie że odsłonietymi kulkami w strone przeciwwagi wału.
Tak mnie uczono w autoryzowanym serwisie i tak też robiłem.
Nawet nowe 2t mają tak załozone łożyska.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 16:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Smarowanie łożyska w tych silnikach z tego co wiem polega na tym, że część mieszanki ze skrzyni korbowej w drodze do kanałów cylindra je przepłukuje. Idąc dalej tym tropem, skoro mieszanka przelatuje przez całe łożysko to jeden pies, którą będzie stroną.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 17:32 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
bez znaczenia kulki widac i tu i z 2 strony
jak sie kupi z tym oringiem to sie go wywala i gitara




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 17:44 
**

Rejestracja: 30 lis 2009, 21:40
Posty: 255
Pojazd:
Koszyk chcesz wywalić ? :lol:




_________________

stunter pisze:
Ale zapraszamy na nasze ulubione forum mieloch.pl Napewno znajdziesz tam wielu kolegow oraz porady jak ze skutera zrobic maszyne do zabijania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 17:48 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
http://allegro.pl/lozysko-kola-przod-vw ... 44906.html
nie koszyk tylko to uszczelnienie tu przyklad




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 17:50 
**

Rejestracja: 13 lip 2011, 19:12
Posty: 313
Lokalizacja: lublin
Pojazd:
napisami do wału i tyle w czym macie problem słuchajcie Booyaka, slawek5t,




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=172405




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 17:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Nie ,ten koszyczek spełnia jeszcze jedno ważne zadanie,zabezpiecza przed rozsypaniem się kulek do środka silnika a jeśli już to zmieli teflonowy koszyczek bez konsekwencji dla silnika
Jeżeli rozleci się koszyczek to wylecą kulki i przy 10 tyś obrotów mógł by nawet wał wyjść przez karter bokiem. Jeżeli łożysko jest obustronnie odkryte bo innych na wał się nie daje to nie ma znaczenia jak je zamontujesz tak czy tak mieszanka przez nie przeleci smarując.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 19:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Budowa koszyka w łożyskach teflonowych[półotwarta] sugeruje którą stronę ma chronic przed uszkodzeniem i ewentualnie w którą stronę ma wyleciec kulka,zresztą moją opinie w tym temacie podziela także Smuggler którego ojciec prowadzi autoryzowany salon i serwis skuterów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 10:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Ale jakiś konkretny argument na to podaj...
Płukanie łożyska ma się odbywać tak, że mieszanka przelatuje od strony przeciwwagi na drugą i dalej do kanałów płuczących. Jak kulki będą przy przeciwwadze to tam "otwór" będzie większy. A już chyba dalej mówić nie muszę, że lepsze ciśnienie uzyskujemy, gdy otwór wlotowy jest większy, wylotowy mniejszy a nie na odwrót.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 12:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Nie zauważyłeś nigdy, że kanały do smarowania łożysk są umieszczone między łożyskiem, a simmeringiem?

Nie rozumiem dlaczego po raz setny roztrząsacie temat, wielokrotnie był już wałkowany na forum i zawsze odpowiedź była jedna - koszykiem w stronę wału.

Założyłem z 50-100 silników na łożyskach teflonowych (nie wiem ile dokładnie, nie prowadzę statystyk), zawsze tak jak powinno być i nigdy nie było problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy