Dzisiaj jest 02 gru 2024, 16:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 22:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Mam w garażu wiatrak z chłodnicy z malucha (bisa) jest on dość mały, nie wiele większy od chłodnicy ze skutera, myślę że jak ktoś by naprawde chciał to by sobie taki mógł zamontować ;)




_________________

Peugeot 406 :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 13:19 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 7:45
Posty: 4
Pojazd:
Skuter czy tam motorower jest zaprojektowanypod odpowiednią temperature. Chłodnica jest tak zaprojektowana aby utrzymywała tą odpowiednią temperature. Jeśli zamontujecie wiekszą lub 2 chłodnice silnik będzie utrzymywał mniejszą temperature. Za mała temperatura to też źle ponieważ zmienia się gęstość oleju i wszystko nie pracuje tak jak trzeba. Więc za zimny silnik to też nie dobrze i nie polecam takiego wiatraczka. Jedynie gdzie może się przydać to w korkach...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 21:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Rack pisze:
Więc za zimny silnik to też nie dobrze i nie polecam takiego wiatraczka

A co z tuningiem? Mając 70ccm seryjna chłodnica przy upale 30 stopni na postoju po prostu nie wyda- po to właśnie są te różne pompy, chłodnice przepływowe itp aby zmniejszyć ciepło. Osobiście w takie coś nie bawiłbym się- wstawić nagrzewnicę od auta i w drogę.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 19:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 13:58
Posty: 108
Pojazd:
Ogolnie rzecz biorac tez mam problem z grzaniem sie moto jak wielu z was. Ci ktorzy nie dowierzaja niech sobie wstawia jakis wiekszy cylek i potem pogadamy. Wydaje sie mi ze ten wiatkaczek to troszki maly... Chyba ze zwiekszyc ilosc wiatrakow???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 14:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Ten co pisałem z bisa ma jakieś 20-30cm, poza tym, można bez problemu wsadzić czujnik temperatury który przy wzroście temperatury włączy wentylator który po zmniejszeniu temperatury do odpowiedniego poziomu wyłączy ją, taki czujnik myślę że Ficu mógłby zrobić i odpowiednio zaprogramować do potrzeb indywidualnych osób, mówimy tu o skuterach 2suwowych w których olej jest tylko z mieszanką która i tak się spala




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 16:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 12:18
Posty: 5
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Też mam problem z chłodzeniem i mam zamiar zamontowac jeden albo dwa wentylatory do komputera (12cm). Ale jest pytanie. mam yamahę jog rr (chłodnica jest w podłodze) i nie wiem czy jak zamontuje wentylator za chłodnicą to będzie ok? bo od przodu to bym musiał ciąc plastiki. proszę o szybką odpowiedź.
POZDRO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 17:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Za chłodnica lepiej bo będzie ciągnoł powietrze a jak z przodu zamontujesz to jak będziesz jechał to będzie hamowac to powietrze. :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 17:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 21:35
Posty: 44
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
spoko tylko że wiatraczek masz na odwrót zamatowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 18:22 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Cytuj:
...wiekszą lub 2 chłodnice silnik będzie utrzymywał mniejszą temperature.


Za utrzymanie stałej temperatury cylindra odpowiada termostat. Problem jest dopiero wtedy gdy otworzy się do maksimum a chłodnica nie nadąża z ochłodzeniem. Można zamontować i 10 chłodnic o ile pompa zdoła to pociągnąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 20:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 19:58
Posty: 34
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
Moim zdaniem jest to takie sobie kto ma wolny czas i nie ma co robic zeby podłubac w czyms sa tez chłodnice na wężyki doprowadzajace płyn przyklepac taka chłodnice i tez jakis efekt bedzie . a jeżeli juz to opel kadet jak mi sie jeszcze dobrze zdaje miał własnie mały wiatraczek ale mysle ze to nie pociagnie tylko tak jak wczesniej pisał na kabelkach od akumulatora na uruchomionym silniku Wiec tu juz potrzebny by był akumulator .. pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:37
Posty: 156
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Mhm. I jak podłączyłeś do samego Akumulatora?? co nie co nie widzi mi sie to. ja to inaczej widzę. Troche bawienia by było. 2 watraki o długości 12 cm + wyświetlaćż lub termostat < przykła. mały układ z termostatem i 1 diodą LED. jak temp silnika dojdzie do wysokiej temperatury to wiatraki sie same włączają.>

Trochę zabawy jest, lecz efekt by byl dobry ale zabawy by bylo ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 14:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ten by zdał role?

http://allegro.pl/scythe-slip-stream-12 ... 35352.html




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 16:41 
**

Rejestracja: 05 lut 2011, 18:19
Posty: 289
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Dla mnie to niewypał to nic nie da jedynie troszkę w korku strata czasu i pieniędzy.




_________________

Szykujemy się na nowy projekt tym razem 4 kółka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 18:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ta troszke w korku, daj np taką warszawe? haha




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 18:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
A nie lepiej chłodzenie poprawi chłodnica dodatkowa ?! Niż wiatraczki taki tani wynalazek a szczerze zbije moze 1-2* ;) i będzie hamował pow. (jak damy przed chłodnica a nie za)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2011, 21:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Moim zdaniem szkoda czasu się bawić w takie wiatraczki, lepiej jak koledzy wyżej, dać drugą chłodnice, bądź przepływową.

Ale + za chęci ;)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 22:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:37
Posty: 156
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
A niby gdzie zamieści drugą chłodnice??? Pod siedzeniem??
innym rozwiązaniem jest poszukanie wentylatorów nie tylko od komputera lecz np od malucha. nie wiem czy są duże czy male lecz wiadome po przeróbkach wejdzie napewno. lub od innych urządzeń które mają wentylatory.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 17:51 
**

Rejestracja: 05 lut 2011, 18:19
Posty: 289
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Ok, powiem tak mam problem mnie ponieważ wymieniłem chlodnice na taką od nsr 125 i musiałem ją dać pod siedzenie i jak jade to troszkę słabo chłodzi, a myślę że może jakiś większy wiatrak dać, i by dał rade myślę i nic nie mogę znaleść.




_________________

Szykujemy się na nowy projekt tym razem 4 kółka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 17:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
cliwer pisze:
A niby gdzie zamieści drugą chłodnice??? Pod siedzeniem??

Pod pługiem,tak jak ma bodajże jogg lub neos już nie pamiętam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 18:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
no jogg ma super rozwiązanie, 2 chłodnice bezproblemowo da się założyć




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy