Dzisiaj jest 29 maja 2025, 13:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 paź 2011, 17:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 19:49
Posty: 193
Lokalizacja: Mikołajewo
Pojazd:
Semka. Mam problem, który polega na tym, że cieknie mi woda z cylindra. Wymieniałem ostatnio tłok i przy okazji uszczelki i woda zaczęła cieknąć tymi dziurkami w głowicy co są szpilki. Nie wiem czy głowicę za mocno dokręcam, czy za słabo? Albo może być uszkodzona jakoś mechanicznie? I nawet przedostaje mi się woda do środka cylindra i nie mogę go odpalić niekiedy... Głowica wygląda na dobrą, nigdzie nie wyszczerbioną ani pękniętą.




_________________

<<Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika>>


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 18:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
uszczelki musiały się źle ułożyć, zdejmij głowicę i zobacz




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 18:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 19:49
Posty: 193
Lokalizacja: Mikołajewo
Pojazd:
Korh pisze:
uszczelki musiały się źle ułożyć, zdejmij głowicę i zobacz


Przed chwilą patrzyłem i dobrze były ułożone.




_________________

<<Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 18:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Miałem to samo i wcześniej zmieniałem uszczelki bo trochę się zbierała, było ok i po tygodniu znów to samo tylko tak leciała że po trzech kopnięciach kałuża była pod skuterem, wymieniłem wkońc cylinder bo i tak był przytarty i jest ok, a głowica jest w pożądku




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 19:49
Posty: 193
Lokalizacja: Mikołajewo
Pojazd:
Cylinder na 100% sprawny




_________________

<<Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 14:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 20:08
Posty: 155
Pojazd:
wsadz uszczelki i zaklej do okoła je czerwonym silikonem do silników u mnie to pomoglo


Ostatnio zmieniony 26 paź 2011, 14:21 przez DawidRox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 14:24 
*

Rejestracja: 18 cze 2011, 13:33
Posty: 174
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
uszczelek sylikonowych nie kladzie sie na sylikonie jedynie można lekko oliwką przesmarowac




_________________

zip/ek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 15:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
a tam gadasz ja kladlem silikon i uszczelke i bylo dobrze ;D




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 16:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Że jako tako działa to nie znaczy, że jest dobrze.
Połóż na lustro papier 800 i jeździj po nim górą cylindra i dołem głowicy, okrężnymi ruchami. Na samym początku zobaczysz, czy gdzieś powierzchnia jest wgłębiona (nie przetarte miejsca). Jeżeli będzie ich sporo to dajesz mniej drobny papier np 320 i wyrównujesz, później wygładzasz drobniejszym. Oringi możesz posmarować smarem, żeby ładnie siedziały przy zakładaniu.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 17:48 
*

Rejestracja: 18 cze 2011, 13:33
Posty: 174
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
Booyaka co ty gadasz lustrem ciekawe jak jak tuleja jest okrągła a pozatym cylindra nie można czyscic papierem bo porobi dołki i juz w ogóle nie będzie miał kompresji jedyna opcja to tak jak mówiłem nowy tłok selekcji b i chonowanie




_________________

zip/ek


Ostatnio zmieniony 26 paź 2011, 17:48 przez grzes192837465, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 17:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
jakos u mnie na zlocie koles w wsk przed kosciolem zdjal cylek, papierem wzial sciernym i zlozyl nowy tlok i co? i pojechal dalej ;p




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 20:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
grzes192837465, czytaj ze zrozumieniem... Booyaka miał na myśli powierzchnię styku cylindra z głowicą i głowicy z cylindrem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 23:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
Ja tak samo miałem jak delikatnie głowica była źle splanowana,kupywałem nowe uszczelki i dupa,wkońcu nałożyłem sporo sylikonu i uszczelki i wytrzymało może z 200km,kupiłem nowy cylinder i ani kropli.




_________________

Airsal 70 sport
Stage6 ProReplica
Polini Speed Control
Gazior 21
itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy