Dzisiaj jest 23 lis 2024, 6:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 maja 2009, 12:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Witam chciałbym spytać jak wyregulować gaznik w Keeway Matrix tzn które sróbki od obrotów itd ?




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 13:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Masz trzy miejsca regulacji + rozmiar dyszy. Pierwsze miejsce to wystająca śrubka która jak patrzysz na skuter z góry bez kufra jest po prawej stronie. Odpowiada ona za wolne obroty. Druga śrubka jest lekko schowana, w takim jakby dołku. Nigdy nie wykręcaj jej z gaźnika i zawsze przykręcając ją bądź odkręcając rób to mniejszym śrubokrętem niż te wyżłobienie, inaczej możesz zjechać jej gwint na bocznych ściankach. Odpowiada ona za dawkę powietrza. Trzeci sposób to rowki na iglicy. Jak masz przepustnice w gaźniku to na niej jest iglica, jest to, jak wskazuje sama nazwa taka jakby igła. Na iglicy znajdują się rowki które decydują o jej położeniu i o tym jak będzie zasłaniać lub odsłaniać otwór dyszy. Jeśli iglicę dasz rowek niżej to skuter dostaje więcej paliwa bo iglica jest wyżej i bardziej odsłania otwór dyszy. Jeśli dajesz rowek wyżej to wtedy iglica spada na dół i zasłania więcej otworu dyszy co przekłada się na mniejszą dawkę paliwa. Regulacja gaźnika odbywa się również poprzez wsadzenie większej lub mniejszej dyszy, ale widzę że to już masz. Stożek RMS to siatkowy stożek i ile się nie mylę a takowe są bardzo ciężkie w regulacji bo łapią strasznie dużo powietrza.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 14:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Hm... miałem przed regulacją miałem obroty po rozgrzaniu 3000 obr/min Ustawiłem 1800 obr/min i miałem muła na przyspieszeniu jak był już rozgrzany a teraz zniknął i o to mi chodziło Możliwe że muł był od obrotów?




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2009, 8:53
Posty: 65
Pojazd:
Możliwe, poprostu sprzęgło łapie od "0" a silnik nie ma siły, ja bym dał jakieś twardsze sprężynki sprzęgła, bo w "kiłejach" sprzęgło łapie za szybko.




_________________

Motowell Magnet City
-DR Racing 50ccm(zatarty) czyli jeżdżę na serii:/
-odblokowany moduł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 17:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Te mogą być http://sklep.mieloch.pl/product_reviews ... acefa18bc9

I z jakich obrotów bedzie ruszał skuter ?




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 18:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Kup niebieskie sprężynki Hebo.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Okej xD a jeszcze jedno pytanie z jakich obrotów skuter bedzie jechał teraz jedzie tak z 3500 obr/min ?




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 8:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
No to teraz będzie ruszał z znacznie większych, koło 7-8 tys.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 9:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Hm... nigdy nie miałem do czynienia z sprężynkami tzn że z miejsca bedzie ruszał z 7000 obr/min ale po chwili na jakie obroty bedzię się wbijać ?




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 13:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Może z tymi 7 tys. przesadziłem, ale koło 5-6 będzie... Od 6 tys. będzie startował i w górę nie? Chyba że miałbyś źle wyregulowane to obroty by spadały.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 13:11 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
ToX pisze:
Druga śrubka jest lekko schowana, w takim jakby dołku. Nigdy nie wykręcaj jej z gaźnika i zawsze przykręcając ją bądź odkręcając rób to mniejszym śrubokrętem niż te wyżłobienie, inaczej możesz zjechać jej gwint na bocznych ściankach. Odpowiada ona za dawkę powietrza.

W tym przypadku się pomyliłeś, tą śrubką reguluje się nia skład mieszanki na wolnych obrotach, wzbogacając ją lub robiąc bardziej ubogą, Na pewno reguluje się nią ilość paliwa. :wink:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 20:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
To gdzie jest śrubka od dawki powietrza? Daje sobie ręke uciąć że to powietrze :P.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 21:00 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
ToX pisze:
Daje sobie ręke uciąć że to powietrze
Jak będzisz jeździł z jedną :?: Bo tym razem "!!" jesteś w błędzie,nad czym ubolewam :(




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 13:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Przyjmijmy że jestem w błędzie... Powiedzcie mi w każdym razie gdzie dawkujemy powietrze? Tylko poprzez włożenie stożka zwiększamy dawkę powietrza i musimy wtedy zwiększyć dawkę benzyny tak? Aby to się zgrywało? Czy jak bo teraz to kompletnie nie rozumiem całego pojęcia dobrze wyregulowanego gaźnika... Po waszemu to trochę jakby loteria jest ile silnik dostaje powietrza i nie można w ogóle tego ustawić.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 13:28 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Zaczynasz dobrze "kumać". Ilość powietrza, jest wartością stałą, regulowaną przez przepustowość filtra powietrza. Jeżeli popatrzysz na gaźnik, to powietrze zasysane przez podciśnienie skrzyni korbowej, "wpływa" do gaźnika, pobiera ze sobą paliwo uwalniane przez iglicę przepustnicy, i jako mieszanka paliwowo-powietrzna , trafia do skrzyni korbowej. Czy to w jakiś sposób Ciebie przekonuje ?




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 18:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Ta śrubka schowana przy wejściu filtra powietrza mi się wydaje, że reguluje powietrze. Inaczej jakby możnabyło go wyregulować? (Chodzi o gaźnik od keewaya)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy