Dzisiaj jest 04 mar 2025, 10:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 paź 2011, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
1.Witam. Mam pewien problem :) Jako, ze jestem jeszcze amatorem, zwracam sie do Was.
Przy predkosci 70km/h skuter zwalnia automatycznie mimo, ze dodaje gazu...
Dopiero jak odpuszcze calkiem manetke i dodam to znowu jedzie ale potem takze zwalnia...
Od tyogdnia tak ma... Wczesniej odcinalo sie owszem ale przy predkosci 90km/h i to jeszcze jak dlugo na tej predkosci jechalem ...

2. Jak spuscic plyn do chlodnicy i czy wgl mam go spuszczac na zime ??
Plyn + woda, wiec chyba moze zamarznac...



Pozdrawiam i prosze o pomoc !


Ostatnio zmieniony 29 paź 2011, 22:03 przez jak781, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 22:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Daj zdjęcie świecy po przejażdżce przy w pełni otwartej przepustnicy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 22:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Ok. Jutro sie przejade i wstawie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: .
Post: 30 paź 2011, 13:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 15:11
Posty: 135
Lokalizacja: GCZ - Człuchów
Pojazd:
Masz prawdopodobnie przegiety werzyk od paliwa i jak stoisz to paliwo naleci do wezyka a jak lecisz szybko to nei nadaza i dlawi sie tez tak mialem ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 13:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Albo coś z kranikiem podciśnieniowym jest raz daje paliwo raz nie.. przeczyść gaźnik wszystkie dysze itp.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 11:43 
*

Rejestracja: 29 sie 2011, 19:52
Posty: 98
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
jak781, Też mam właśnie tak podobnie jakby go zalewało..A zaczęło mi się dziać to w zimne dni... :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 13:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
No wiec tak . U mnie tez chyba tak jest w zimne dni ...

Dzis jest w miare cieplo .. Wykrecilem swiecie, przeczyscilem ja dokladnie i jak narazie wszystko idzie tak jak nalezy .... Nic nie muli ani predkosc nie spada.. Moim zdaniem to wina plynu do chlodnicy... Nie wiem jak go spuscic ... Wie ktos ?


Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 13:11 przez jak781, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 13:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Najlepiej zdejmij czachę i będziesz miał bardzo dobry dostęp do chłodnicy odkręć obejmę przygotuj pojemnik zdejmij wąż i spuść płyn albo przy cylindrze lub pompie wody możesz odłączyć wężyk i spuścić.
Jeśli dawno nie wymieniałeś płyny to warto kupić koncentrat, zmieszać go z wodą i wlać do układu chłodzenia to wtedy już nic ci na bank nie zamarznie no chyba że się wybierasz na Syberię to przy -60 mogło by ci coś rozsadzić :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 12:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
iceartur90, po co zdejmować czachę ? :lol: wystarczy płyn petrygo do -30*C

jak781, jak chcesz spuścić to zdejmij wąż wychodzący obok magneta i git :) to raczej nie jest wina płynu większych bajek nie słyszałem..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: .
Post: 02 lis 2011, 22:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 15:11
Posty: 135
Lokalizacja: GCZ - Człuchów
Pojazd:
Yakuza ma racje co ma do tego plyn chlodniczy przez braku obiegu plynu zaczol by sie grzac co bys na liczniku zobaczyl. chyba ze masz uszczelke na glowicy walnieta to wtedy nie chcial by ci jechac i zauwazyl bys brak plynu. inna zecz nie moze zdarzyc sie z chlodnica ;]

Ja bym ci polecil zobaczenie dokladnie wezyka z paliwem i gaznik wyczyscic i wyregulowac ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 16:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
spróbuj większą dysze włożyć..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy