Dzisiaj jest 02 lut 2025, 17:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 maja 2009, 22:59 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 15:16
Posty: 8
Pojazd:
Witam, zatankowałem dzisiaj skutera, wyrególowałem gaźnik (bo gasł na niskich obrotach) i pojechałem się przejechać napoczątku było wszystko dobrze, ale po chwili jazdy jak zaczołem przyśpieszać usłyszałem huk i skuter zgasł i już więcej nie odpalił. Jak próbowałem go odpalać to co chwile tylko z wydechu kłeby dymu wylatywały. Co sie mogło stać?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 8:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:30
Posty: 174
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Sprawdz cylindeer , pierścienie , tłok oraz gaźnik zobacz czy nie zalewa świecy.




_________________

http://bikepics.com/pictures/1682784/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 9:11 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Pietrass pisze:
Sprawdz cylindeer , pierścienie , tłok
Kompresję,jak słaba-rozbieraj cylek.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 12:31 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 15:16
Posty: 8
Pojazd:
A jak mam sprawdzić komperesje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 12:38 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Np. ,, odpalając kopniakiem" tzn. na wyczucie jeżeli lżej chodzi niż pierw to znaczy że nie masz kompresji . A jakiego paliwa wlałeś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 12:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Mi tak samo sie stalo jak wlalem ON przypadkiem do skutera... Przejechalem kolo domu huk i kleby dymu z tlumika... Spusc paliwo z baku wlej normalne paliwo i jeszcze raz sprobuj odpalic ;]




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 12:45 
*

Rejestracja: 01 kwie 2009, 19:29
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
nóżką od kopniaka. Jak idzie lekko do oporu to masz problem, a jak normalnie (tak jak zawsze) to jest ok.

trochę się spóźniłem z komentarzem :D


Ostatnio zmieniony 16 maja 2009, 12:46 przez bruenor1991, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 15:51 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 15:16
Posty: 8
Pojazd:
Byłem u mechanika i okazało się że sie zatarł bo cylek nie wytrzymał obrotów. A czy jakieś markowe 70ccm wytrzymóją wyskokie obroty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 15:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Cytuj:
Byłem u mechanika i okazało się że sie zatarł bo cylek nie wytrzymał obrotów


Obrotów? raczej nie pewnie złe smarowanie, albo przegrzanie. S6 Sport Pro ładnie kręci obroty ponoć. Ale nie ma czegoś takiego że cylek nie wytrzymuje obrotów. Wał i korbowód - to mogło pójść od obrotów, a cylek - złe smarowanie i wysoka temp.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 16:01 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
DawidMTX zmień mechanika albo źle coś zrozumiałeś może miał wysokie obroty i sie przytarł bo miał slabe smarowanie a jeżeli miałeś 70cc to powinieneś robic osobną mieszankę albo chociaż dolewać oleju do bęzyny .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 16:09 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 15:16
Posty: 8
Pojazd:
Napisałem w poprzednim poście dokładnie tak jak mechanik powiedział, chyba że on się pomylił. A jakie 70ccm polecacie? (A i sorki że tak napisałem przecież mogłem się domyślić że wał albo coś innego może nie wytrzymac obrotów a nie cylinder)


Ostatnio zmieniony 16 maja 2009, 16:11 przez DawidMTX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 16:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
A chcesz żeliwo? Czy aluminiowy cylinder? Bo z żeliwnych to MK HM, a z aluminiowych to Airsal Sport.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 22:01 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 15:16
Posty: 8
Pojazd:
A co lepsze żeliwo czy aluminum?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 22:03 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 15:18
Posty: 282
Pojazd:
Zeliwo, bo jak go zajedziesz to zrobisz szlif i jedziesz dalej :)) a alu mozesz do smieci wyrzucic :cool:

M_LoT


Ostatnio zmieniony 17 maja 2009, 18:20 przez speed9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 23:06 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 15:16
Posty: 8
Pojazd:
Zastanawiałem się nad cylkiem Metrakit HM, może ktoś wie czy trzeba wymianiać wał i gaźnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy