Dzisiaj jest 20 lis 2024, 18:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 paź 2011, 19:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2011, 13:43
Posty: 133
Pojazd:
Witam
Założyłem silnik i podłączyłem go do instalacji 4T ja na tym schemacie (http://imageshack.us/photo/my-images/15 ... ikapg.jpg/) rozrusznik kręci ale nie mam iskry bo nie wszystkie kabelki miały takie same kolory jak na schemacie więc proszę o pomoc i rady jak to dobrze podłączyć. Dodaję zdjęcia jak to połączyłem.
1.(http://imageshack.us/photo/my-images/839/p1040564u.jpg/)
2.(http://imageshack.us/photo/my-images/856/p1040556m.jpg/)
3.(http://imageshack.us/photo/my-images/84/p1040563w.jpg/)
4.(http://imageshack.us/photo/my-images/849/p1040565.jpg/)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 10:00 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 13:34
Posty: 66
Pojazd:
Zrób zdjęcie wtyczek piaggio i opisz jakie tam są kolory.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 14:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2010, 12:12
Posty: 230
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Ale w p/g masz cewkomodół więc aby była iskra musisz tylko do niego podłączyć kable pozostałe które łączysz z instalacją 4t to stacyjka, światła itp...




_________________

MKII Racing SWAP P/G
Aprilia RS 50 Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 16:39 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 13:34
Posty: 66
Pojazd:
Obrazek
Ten schemat jest do ładowania, masy i gaszenia.
Cewkomoduł podłączasz tak:
bianco - biały
rosso - czerwony
verde - zielony
Bianco, rosso, verde masz napisane na obudowie cewkomodułu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2011, 13:43
Posty: 133
Pojazd:
Czyli że teraj jak moduł od 4T mam zostawić i podłączyć do niego ten z 2T czy też nie mam ten z 4T wyjąć ??


Warn
Booyaka


Ostatnio zmieniony 30 paź 2011, 16:27 przez xxDuchxx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 11:54 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 13:34
Posty: 66
Pojazd:
Moduł od 4t ma być nie podłączony. Pokaż jeszcze zdjęcie drugiej wtyczki od piaggio (okrągłej).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2011, 13:43
Posty: 133
Pojazd:
Proszę tutaj jest ta wtyczka (http://imageshack.us/photo/my-images/153/p1040570t.jpg/) i podłączyłem te kolory tak:
niebieski-masa
żółty do białego w kostce od ładowania
szary do żółtego też w kostce do ładowania
zielony do czarno-białego z wiązce od modułu




_________________

Zapraszam do mojego EVO Aprili"a Rally ;]
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 89#1700689




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 8:40 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 13:34
Posty: 66
Pojazd:
Według mnie wszystko jest ok. Sprawdzałeś na innej świecy/innym module ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 17:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2011, 13:43
Posty: 133
Pojazd:
Byłem u jednego kolesia i mam inny moduł. Będę dzisiaj wieczorem kombinował żeby to odpalić. Jak coś dam znać.




Wróciłem
Zmiana cewko-modułu nic nie dała nadal niema iskry :( nie wiem co jeszcze może być problemem. Czekam na jakieś wasze propozycje.


Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 23:12 przez xxDuchxx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2011, 13:43
Posty: 133
Pojazd:
Bakso, a czy przy odpalaniu w tej okrągłej kostce która odchodzi od silnika płynie prąd?? Bo tak mnie tchnęło wziąłem probówkę i sprawdziłem te cztery kabelki w tej kostce i tam niema prądu. Miałem rozrusznik odłączony i tylko dusiłem na guzik od rozruchu i słyszałem ten ,,sptryk" jak zaskakuje rozrusznik i prądu w kostce niema. Czy dopiero po obrocie magneta w tej kostce jest prąd??




_________________

Zapraszam do mojego EVO Aprili"a Rally ;]
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 89#1700689




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 21:47 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 21:43
Posty: 99
Pojazd:
No tak a jak inaczej?! Stary weź ten cewkomoduł od piaggio Podłącz trzy kable i po problemie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 21:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2011, 13:43
Posty: 133
Pojazd:
marks8838, przecież mam podłączony cewko-moduł tu masz zdjęcie (http://imageshack.us/photo/my-images/856/p1040556m.jpg/). Na tyle głupi nie jestem żeby go nie podłączyć, już mi Bakso, wszystko z tym modułem wytłumaczył. Jeszcze sprawdzę iskrownik bo to on może być winowajcą tego że niema iskry, ten silnik trochę stał i magneto lub iskrownik mógł zardzewieć i teraz nie łapie iskry. Jutro dam znać jak wygląda ta sprawa.




_________________

Zapraszam do mojego EVO Aprili"a Rally ;]
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 89#1700689




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy