Dzisiaj jest 23 lis 2024, 3:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 maja 2009, 14:35 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 18:12
Posty: 9
Pojazd:
Witam

Niedawno wymieniłem zatarty cylinder wszystko po założeniu było dobrze odpalił za pierwszym razem były jednak kłopot z obrotami po kilku minutach skuter gasł, próbowałem regulacji gaźnika, ale to nic nie dało. Postanowiłem odłożyć naprawę na później ale dziś skuter nie chce zapalić. I tak z moich oględzin wynika, że cewka jest sprawna iskra jest bardzo mocna gaźnik wyczyściłem świecę wymieniłem na nową ale skuter dalej nie odpala. Tak jak by benzyna nie trafiała do cylindra, ponieważ jak wleje bezpośrednio ze strzykawki trochę benzyny skuter odpala i oczywiście gaśnie. Czy to mogą być zjechane membrany które powodują cofanie się paliwa do gaźnika?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 15:54 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
A podciśnienie masz prawidłowo podłączone do gaźnika :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 16:10 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 18:12
Posty: 9
Pojazd:
tak wszystko jest prawidłowo podłączone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 16:28 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
No to pozostaje sprawdzenie gaźnika czy zawór pływaka puszcza paliwo.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 17:38 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 18:12
Posty: 9
Pojazd:
a jak to sprawdzić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2009, 17:46 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Możesz wykręcić gaźnik, odkręcić komorę pływakową i przy opuszczonym pływaku dmuchnąć przez rurkę doprowadzającą benę do gaźnika. Może podczas składania , zablokowałeś zaworek iglicowy nad pływakiem.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2009, 6:20 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 18:12
Posty: 9
Pojazd:
rozebrałem gaźnik ale idzie wdmuchać powietrze przez ta rurkę. Miałem zablokowaną tylko dysze doprowadzająca olej do gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2009, 6:24 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Na wejściu oleju nie ma dyszy.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 11:20 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 18:12
Posty: 9
Pojazd:
cały gaźnik rozebrałem ale dalej skuter nie odpala. A może to ssanie jest zepsute ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 13:09 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
richarddd pisze:
A może to ssanie jest zepsute ?
Jak jest ,,automat"to może go zalewać przy zbyt duzej dace paliwa.Świeca będzie mokra,jest tak :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 17:03 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 18:12
Posty: 9
Pojazd:
ssanie jest automatyczne ale świeca jest sucha nic ja nie zalewa. Wystarczy że do cylindra wleje trochę benzyny to skuter odpala i gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 17:13 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Czyli problem z paliwem, spróbuj podłączyć przewód paliwowy bezpośrednio od zbiornika , do gaźnika. Może zawór membranowy źle działa, albo wężyk podciśnienia jest nieszczelny. Omijając je sprawdzisz, czy teraz odpalisz, bo paliwo bezpośrednio trafi do gaźnika.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 17:17 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 18:12
Posty: 9
Pojazd:
tak właśnie zrobiłem benzyna trafia do gaźnika omijając kranik ale dalej nic. Zrobiłem również tak zdjąłem wężyk podciśnienia i przez tą dysze wlałem trochę benzyny to skuter zapalił ale zgasł.


Ostatnio zmieniony 17 maja 2009, 17:20 przez richarddd, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 17:21 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Czy masz cylek szczelnie dokręcony do bloku silnika? Czy podczas wymiany tłoka założyłeś go w prawidłową stronę. Czy kolektor ssący jest szczelnie przykręcony do gaźnika i do cylka?




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 17:32 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 18:12
Posty: 9
Pojazd:
do dokręcenia cylindra użyłem klucza dynamometrycznego. Tłok założyłem prawidłowo strzałką do rury wydechowej. co do kolektor ssącego nic przy nim nie ruszałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 17:35 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Chodziło mi , czy założyłeś uszczelkę między blok a cylinder, a kolektor ssący odkręcałeś, bo jest on przykręcony razem z gaźnikiem do cylindra, no chyba że się mylę?




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 17:47 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 18:12
Posty: 9
Pojazd:
tak uszczelka jest nałożyłem również silikon na blok silnika. kolektora nie odkręcałem bo w tym skuterze kolektor z gaźnikiem jest połączony takim przewodem gumowym i wystarczy że się odkręci taką obejmę i można zdejmować gaźnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 21:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Może silikon został wypluty i tam puszcza? Jeśli dałeś jakiś dupiaty i nie dałeś mu się dobrze związać to możesz mieć nieciekawe przygody. Ufam silikonowi tylko jeśli jest firmowy(np. Loctite itp.) ale mając wybór, biorę zawsze uszczelki. Wolałbym poczekać aż dojdą albo wyciąć je samemu niż składać na silikon, zawsze to większa pewność szczelności. Jakby nie było to takie małe silnik potrzebują być szczelne, zwłaszcza z takim układem cylindra.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy