Dzisiaj jest 08 lut 2025, 9:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 437 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Następna

Jesteś za ON czy PB?
ON 49%  49%  [ 65 ]
PB 51%  51%  [ 69 ]
Liczba głosów : 134
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 23:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Tak zachwalaliście LFA, R8 ale one i tak nie przebiją widoku w Ferrari na polskich tablicach z Oświęcimia w Monte Carlo :D




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 23:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
razor99 pisze:
Asaroth, w ofercie Astona jest więc chyba można go kupić :mrgreen: Ale w sumie jakbym miał te 100tyś to bym go kupił w końcu to Aston i w Radomiu mógłbym go serwisować :D



200tyś. to kosztuje. :lol: :lol:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 23:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Miki1996, a miało kosztować trochę ponad 100 :mrgreen: Ta 140tyś podobno kosztuje :mrgreen: chociaż co strona to inna cena :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 23:24 przez razor99, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 23:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Asaroth pisze:
Tak zachwalaliście LFA, R8 ale one i tak nie przebiją widoku w Ferrari na polskich tablicach z Oświęcimia w Monte Carlo :D




A to nie przebije widoku q7 ICE z Wrocławia pod Hotelem Martinez(tam te gwiazdy się zatrzymują) w Kaan.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 23:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
razor99, Mam rozumieć przez to, że w Radomiu jest serwis Astona ? :<




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 23:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Asaroth, nie Toyoty, ale jeżeli ma silnik z mojego Yarisa to w czym problem? :mrgreen:

Miki1996, większy lans to Yaris na WGR :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 01 lis 2011, 23:25 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 23:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Miki1996, Akurat w Kaan niczego na PL nie spotkałem. Ale ogólnie najlepsze auto jakie tam widziałem wg mnie to Rols z lat 70/80 w stanie idealnym.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 23:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
razor99, A co ma powiedzieć 60-70 letni dziadek, który jeździ e21, które wygląda jakby dopiero wyjechało z salonu. I w dodatku piękny brązowo-rdzawy kolor na blachach EL rzecz jasna!. :mrgreen:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 23:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
razor99, No ale wiesz, zobaczyliby skrzydła Astona na masce to mogliby się nie podjąć jeszcze. Poza tym elektrykę silnika Aston pewnie swoją wsadził.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 23:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Jest sadza jest zabawa, dobranoc! :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 23:34 
*

Rejestracja: 12 mar 2010, 16:15
Posty: 15
Pojazd:
Osobiście wole diesle. Nie dlatego że coś tam mniej pali itp. Z tylko jednego względu. Ze względu na dźwięk. Nudzi mnie dźwięk benzyniaka :) jakiegokolwiek. czy poniżej dwóch litrów czy 3 litrowy, czy 4 czy 5 a nawet 6 nie ma to żadnego znaczenia. Wolę diesle i koniec. WIĘC POSTARAJCIE SIĘ TO USZANOWAĆ I NIE GADAJCIE ŻE NIE WIEM CO DOBRE ITP... Zobaczcie jak to pięknie chodzi http://www.youtube.com/watch?v=NqFxTzd6 ... re=related




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 23:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2009, 17:39
Posty: 9
Lokalizacja: Poznań/Stęszew
Pojazd:
Przeczytałem prawie cały wątek i powiem tak - większość wypowiadających się tutaj ludzi ma bardzo małe pojęcie o tym co pisze. Tak się składa, że miałem samochód zasilany LPG, jeżdżę praktycznie na co dzień autem z silnikiem PB i na dodatek jestem właścicielem diesla.
Sama benzyna według mnie w aucie nie ma sensu. Chyba, że ktoś celuje w typowo babskie, małe autka typu clio, yaris (nie krytykuje, każdy w końcu lubi coś innego...) z małymi silnikami benzynowymi. Gdy ktoś jednak czuje się mężczyzną :mrgreen: i chce prawdziwy samochód z dużym silnikiem to uważam, że benzyna odpada z prostego powodu - koszty. Nieważne jakie kto przebiegi robi, używając auto z silnikiem diesla tak jak powinno się to robić jest najlepszym rozwiązaniem. Ludzie najczęściej zbierają pieniądze na samochód przez jakiś czas, warto odłożyć trochę więcej kasy i kupić diesla, a dalej, nawet przy dzisiejszych cenach ropy, cieszyć się tańszą jazdą. Trzeba zauważyć też, że silniki diesla montowane są w ciężarówkach, traktorach itp. A wiecie dlaczego? Bo są bardziej żywotne od silników benzynowych. Zobaczcie jakie przebiegi robią tzw. TIRy na międzynarodowych trasach. Teraz trochę liczb:

Daewoo Lanos - silnik 1,5 LPG - spalanie 11l - 31,24 zł (cena gazu 2.84 zł)
Mazda 323F BJ - silnik 1,3 PB - spalanie 7l - 37,52 zł (cena benzyny 5.36 zł)
Mercedes W201 - silnik 2.0 D - spalanie 6.5l - 34,97 zł (cena ropy 5.38 zł)

Ceny paliw wzięte z: http://paliwa.forumsamochodowe.com

W rzeczywistości jest tak: jazda Lanosem wyszła najtaniej, ale doliczcie sobie regulację gazu co rok, wymianę świec i kabli WN, legalizację butli co parę lat, droższy przegląd co roku. Wiem co mówię, sam tym autem zrobiłem prawie 10000 km w 5 miesięcy, wiem ile to kosztuje.
Mazda - nie dosyć, że wychodzi najdrożej to jeszcze jazda tym autem jest tragiczna, zdecydowanie za mały silnik do tego auta, ale to w końcu auto rodzinne, więc się nie kłócę :mrgreen:
No i Mercedes - to mój samochód, jeżdżę nim codziennie, od lipca zrobione 7500 km. Mimo 4-ro biegowej skrzyni i starej generacji silnika pali według mnie mało. Na własnym przykładzie pokazuję, że diesel ma sens, nawet przy mniejszych przelotach. Ja autem jeżdżę dosyć dużo, więc mi się to opłaca. A i turbiny nawet nie mam, więc nie ma się co popsuć :mrgreen:

Nie mam zamiaru kogoś 'nawracać' czy też się spierać. Chciałem pokazać, że samochód z silnikiem diesla ma naprawdę sens i nie kierujcie się stereotypami, że każdy Polak jeździ Passatem 1.9TDI sprowadzonym z Niemiec od dziadka, który jeździł w niedzielę do kościoła :)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Kymco/Super,9/68307




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 8:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
bartek_0505, właśnie męski samochód powinien mieć wielki silnik benzynowy :mrgreen: Typowy polaczek nie ważne ile jeździ ważne, że diesel :roll: Wiesz dlaczego w TIRy mają diesle? (chyba nie wiesz) to Ci powiem bo te samochody robią bardzo duże przebiegi i benzyna nie miałaby w nich sensu proste. Wiesz dlaczego są trwałe? (pewnie też nie) bo te silniki kręcą się do góra 2,5tyś obr i ja się nie zgadzam z tym co pisałeś
Cytuj:
Nieważne jakie kto przebiegi robi, używając auto z silnikiem diesla tak jak powinno się to robić jest najlepszym rozwiązaniem
bo popierwsze zasłużyłeś na order buraka:
Obrazek

gdyż chyba nie masz zbytnio pojęcia do czego diesel zrobiony ok swoim mercem to możesz i się 300m przejechać bo to nie ma turbiny nie ma nic a w dieslu z turbo już długa lista rzeczy jest, które dzięki temu mogą paść i co z tego, że robisz tygodniowo 100km i zaoszczędzisz 5zł jak przyjdzie naprawa i wydasz 5 z trzema zerami :mrgreen:


Cytuj:
Sama benzyna według mnie w aucie nie ma sensu.

Drugi order wypadałoby przyznać bo to kolejne typowe myślenie placzka, który jest jednak zaślepiony dieselm i nie rozumie sensu tych samochodów :roll:


bartek_0505, ten laons to chyba miał prehistoryczny gaz skoro trzeba go regulować :mrgreen: ja jakbym zakładał kiedykolwiek u siebie gaz to V generacji z wtryskiem ciekłego gazu i spalanie masz ok 0,5l większe niż na benzynie

Niestety te ceny są zbyt optymistyczne co podałeś u nas 5,43 diesel kosztuje a benzyna 5,34 a są stacje gdzie różnica jest i 20gr, ale poczekamy jak dojdzie do 6zł czy też będziesz taki uradowany, że masz terkota




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 8:11 przez razor99, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 8:18 
*

Rejestracja: 12 mar 2010, 16:15
Posty: 15
Pojazd:
razor99, ciągle gadasz o tej awaryjności... Jakoś mój kolega ma BMW e60 w 530d i przez 100kkm nie zrobił ani jednej rzeczy w niej "!!" Nie dość że diesel spala mniej to jeszcze jeździł w okresie kiedy diesel był tańszy od benzyny. i Wyobraź sobie jak bardzo wyszedł na plus skoro na każdym 100 kilometrze jest 15 zł do przodu... Owszem pare silników diesla było awaryjnych ale jak były nieodpowiednio eksploatowane! Moja mama ma Audi A4 2.0 TDI z przebiegiem 140 tys. od nowości i jakoś jeździ bez zarzutu. Dlatego bo był odpowiednio jeżdzony, nie ciśnięty jak benzyna. A słyszałem o przypadkach że te 2.0 TDI się sypały bo jakiś idiota kupił auto z tym silnikiem i zapierdzielał po 4 tys. obrotów...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 8:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
hubert4x, Dwa tygodnie temu byłem zmuszony wymieniać sprzęgło + koło dwumasowe, koszt 2200zł, przebieg 170 tys. km., dla znajomego padła turbina 2 razy w C-maxie z 2008 roku przebieg 155tys. km, jakiś czas temu rozmawiałem z właścicielem passata b5, również wymieniał koło dwumasowe wraz ze sprzęgłem.

To są duże koszta.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 8:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
hubert4x, to miał farta, ale jak coś się zepsuje to mu się oszczędność szybko wyzeruje a o drugie jeździł w czasach taniego diesla teraz by nie miał tak kolorowo. I dziwne skoro diesel taki super mega jest to czemu u mnie pod polibudą mało tego stoi? Przecież jeżeli by był taki świetny to 90% to stałyby diesle pod uczelnią a jednak nie jest tak kolorowo (cóż wydział mechanika i budowa maszyn o czymś świadczy) i każdy się jednak tam zna na tym


Asaroth, widzisz jak to jest dzieciak nie ma samochodu, ale wie najlepiej bo ojeciec/matka/wujek/babcia ma i powiedziała to i to a naprawdę może być to i to też mnie dziwi jak jeden napisał, że diesel opłaca się nie ważne ile się jeździ to czemu mi różnica zakupu zwracałaby się około 15lat? i dopiero w 15 roku zacząłbym oszczędzać i to same spalanie a gdzie ewentualna wymiana sprzęgła plus inne pierdoly? Ale jak dzieciaki tak się znają to niech sobie kupią tego diesla a jak coś padnie to płacz i zgrzytanie zębów (a niestety dieslem trzeba umieć jeździć a kupując passata z 99 roku czy golfa z tego roku w TDI trzeba się liczyć, że będzie trzeba trochę podzespołów niedługo wymienić a wtedy będzie płacz bo go nie stać) Może i akurat u mnie mowa była o nowym, ale w używanym po kupnie najczęściej trzeba sporo podzespołów sobie zmienić dla świętego spokoju a to już 4-5tyś gratis dojdzie jeżeli ma to być na tip top

Właściwie co ja się będę takimi przejmował właśnie dzięki takim baranom co kupują diesle tylko po to, że mało jeździ a nie że dużo jeżdżą i by się opłacało będę zarabiał :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 8:41 przez razor99, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 8:43 
*

Rejestracja: 12 mar 2010, 16:15
Posty: 15
Pojazd:
Proszę bardzo http://moto.allegro.pl/sprzeglo-ford-mo ... 77669.html + http://moto.allegro.pl/kolo-dwumasowe-f ... 03129.html = 1869 + podejrzewam że wymiana tych części też by kosztowała więc myślę że wyszłoby na to samo. Pozatym podejrzewam że masz silnik 2.0 TDCI a to były wadliwe silniki. Pozatym ciągle gadacie o awaryjności... Lecz porównujecie TURBOdiesle do benzyn. Gdyby porównać diesla do benzyny pod względem awaryjności, to benzyna wyszłaby nijak :) POZDRO.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 8:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
hubert4x, no właśnie bo benzyna się nie zepsuje testy długodystansowe mówią same za siebie i weź mi znajdź teraz wolnossącego diesla :mrgreen: pierwsza połowa benzyny druga połowa diesle czyli jednak się psują. Ale dobrze kupujcie diesle je będę na was zarabiał bo w końcu w tym kierunku kończę studia


Razor serwis polecam się na przyszłość




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 8:46 przez razor99, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 9:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Tak sobie czytam, czytam i powiem że niektórzy mają trochę racji co diesla jak i benzyny. Z obecnymi cenami ropy dla posiadaczy klekotków robi się już nie za bardzo kolorowo, jak tak dalej pójdzie to chyba tylko rower będzie się opłacał :D

Sam posiadam 2x a4 w TDI (jeden 90PS drugi 110 PS na pompie) i jak bym miał lać paliwo po 6zł to chyba bym powoli myślał nad czymś innym (ale nad czym to nie wiem jeszcze) ale narazie nie będę myślał bo mam ropke po 4zł :D

Koła dwu masowe siadają po przez nieodpowiednie użytkowanie czyli:
-palenie gumy
-ruszanie z "pisku"
-jazda na zbyt małych obrotach przy wyższych biegach przez co są przenoszone duże ilości drgań na koło (czyli jedzie sobie chłop w TDI na 5 biegu i trzyma 1 tys obrotów, banan na twarzy bo niby mu mniej pali) heh tak dużo starszych ludzi robi no ale chyba zapomnieli że mają dwu mase

Co do turbiny też należy ją odpowiednio traktować, czyli nie gasić silnika od razu po katowaniu czy dłuższej trasie, gdyż wirnik turbiny musi zejść do najniższych obrotów, (ale większość o tym nie wie i gasi silnik jak mu się podoba zacierająć turbinkę :D)

No i to są chyba dwa minusy silnika wysokoprężnego na pompie.

Ale najlepszym plusem diesla są:
-moment obr
-dłuższa żywotność
-niższe spalanie (szczególnie w trasie)
-no i najlepsze CZIP TUNING dzięki któremu możemy zrobić spokojnie podnieść moc o 20-25 km i moment o ok 50-70nm (ale za to spalanie wzrasta o 1l)

Kumpel ma toledo w 1.9 TDI 110PS+Czip do 130km i moment 290nm zapłacił chyba 1100zł do tego miał moc zmierzoną na hamowni przed chipem i po, robił to gdzieś w Warszawie. Jeździ już 3 lata i nic w silniku się nie dzieje a ciśnie ładnie go :D Sama przyjemność takim klekotkiem pojeździć :)

Osobiście nie uznaję diesli na Pompo wtryskach i też nie bardzo przekunują mnie CR(common rail) ponieważ na to co się leje do takich samochodów to trzeba bardzo uważać ale jak coś walnie to dopiero idzie z kieszeni........ Ale "mniejsze spalanie" i na to ludzie lecą heh

CO do benzyny to też potrafią się różne rzeczy dziać, szczególnie z LPG. No ale sama benzyna jest ok, też się fajnie jeździ, można poganiać na wysokich obrotach a to należy do przyjemności :D

Dobra, koniec tych moich wypowiedzi, sorki za błędy pisałem w pośpiechu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 9:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
michasekk, w benzynie też można zrobić chip tuning (jak ma turbo to nie ma najmniejszego problemu więcej mocy wykrzesać bo w końcu diesel w którym robi się chip tuning też ma turbo) tylko w benzynach mało kto to robi po prostu benzyna z turbiną już fabrycznie legitymuje się niezłymi osiągami :mrgreen: Co do dłuższej żywotności to się mogę zgodzić, ale jeżeli jest to wolnossący diesel bo teraz turbodiesel wcale nie jest żywotniejszy od benzyniaka




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 9:46 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 437 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy