Dzisiaj jest 08 lut 2025, 10:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 437 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Następna

Jesteś za ON czy PB?
ON 49%  49%  [ 65 ]
PB 51%  51%  [ 69 ]
Liczba głosów : 134
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 9:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Bo razor myśli że każdy na stacji rope kupuje :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 10:02 przez vrathe, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 10:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
vrathe, nieliczni mają dojścia do tańszej :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 10:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Co do żywotności to nawet diesel w turbinie będzie i tak żywotniejszy (przynajmniej ja tak myślę) chociaż kumpel ma starą a6 z 1.8 v5 i ma ponad 400 tys na benzynie i jeszcze 2 paki idzie więc myślę że całkiem dobrze jak na benzynę. Silniki typu 1Z czyli pierwsze 1.9 TDI 90 PS które są nie zniszczalne mają przeiegi powyżej 500 tyś i jeszcze ładnie brykają, (miałem okazję przejechać się 80'tka avant z takim przelotem, pamiętam było wtedy -15 i zapaliła od strzału, byłem w szoku) Im więcej wyżyłowany silnik tym mniej wytrzyma, ale silniki 1Z czyli turbo doładowany diesel z coolerem może latać pomimo ogromnych przebiegów :) (one jeszcze były bez dwu masy)

Tak samo i wolnossące benzyny potrafią spore przebiegi pokonywać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 10:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
michasekk, no a jakie benzyny głównie są? wolnossące bo benzyna jednak nie potrzebuje turbo żeby jechać a takie 1.9 tdi 90 koni to ile lat już nie jest produkowane? Czasy takich diesli minęły bezpowrotnie teraz to 300-400tyś i koniec




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 10:27 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 10:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Wolnossące to raczej jakieś większe pojemności, a mniejsze np taki opel astra 2 wspaniałe 1.6 16 zaworów i oooogromny popyt na olej to już wolnossącą benzyną nie jest :D


Tak, własnie ja mówie o dieslach do 2001 r z grupy VAGA. Najbardziej żywotniejsze TDI.

Razor Ty taki obeznany w tych toyach, ostatnio w warsztacie była fajna corolla w dieslu taka starsza, chyba był to zwykły diesel ale całkiem fajnie chodziła. Jakie one miały silniki???


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 10:30 przez michasekk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 10:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
michasekk, ale ile lat to ma to się nie dziw, że olej chla to stary rumpel już jest :D i najczęściej już niedoinwestowany i błagający o remont :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 10:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
razor99 - zgodnie z jego nauką jestem za benzynką :mrgreen:

a tak w ogóle to Razor na uczelnie zmykaj, a nie na forum siedź :D




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 10:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Tom_Q, dzisiaj mam wolne z rozkładu roku akademickiego :mrgreen: a jutro mam wolne bo maszynoznawstwo sobie przenieśliśmy a piątek mam z planu wolny więc w poniedziałek dopiero jadę na wykłady :mrgreen: Widzisz jakie mamy luzy na mechanice :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 10:35 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 10:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Opel był z roku 98 moje a4 z 97 i oleju nie tknie nic, więc tu już widać kto więcej wytrzymuje.

Byłem kilka miesięcy temu na praktykach w takim lepszym zakładzie, i powiem Ci że strasznie dużo przyjeżdżało do nas benzyniaków + LPG na naprawy typu, uszczelka pod głowicą, wymiana uszczelniaczy zaworowych itp, przeważnie silniki od 1l do 1.8l i servis czyli masowe zmienianie świec, przewodów wysokiego napięcia itp.

Był tylko jeden diesel, mianowicie FIAT SCUDO czy jak to cholerstwo się nazywa, Ile KUR@#@ ten samochód dostał to głowa mała, nie wiem co za idiota go projektował ale dostęp do byle czego jest TRAGICZNY ( była w nim pęknięta głowica) NO a tak po za nim to diesle praktycznie na wymianę rozrządu i tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 10:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
razor99, Łeee, to wy się tam prawie nic nie uczycie :twisted: :lol:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 10:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
michasekk, bo wiesz jak jest z LPG w polsce? "panie majster załóż pan gaz, ale taki po taniości za 1000zł da rade?" a potem nie serwisują tego jak należy nie wymieniają parowników nie regulują gazu (bo w końcu najtańszy wsadzony) nie interesują się nic instalacją gdyby robili to co trzeba nie byłoby kłopotów. Jakbym robił do siebie LPG to od razu mówię, ze chcę wtrysk ciekłego gazu a nie w stanie lotnym sporo elementów odpadnie a i dla silnika o wiele lepiej jest jak jest gaz ciekły plus praktycznie spalanie to samo i o wiele mniej wymagający serwis a co za tym idzie jedyną wadą jest cena takiej instalacji bo parę ładnych tysięcy kosztuje, ale jak kupować to porządną o ile już są instalacje z ciekłym wtryskiem gazu

Tom_Q, moja specjalizacja dopiero na 3 roku jest więc mam praktycznie dwa lata luzu :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 10:47 przez razor99, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 14:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
michasekk pisze:

Ale najlepszym plusem diesla są:
-moment obr
-dłuższa żywotność
-niższe spalanie (szczególnie w trasie)
-no i najlepsze CZIP TUNING dzięki któremu możemy zrobić spokojnie podnieść moc o 20-25 km i moment o ok 50-70nm (ale za to spalanie wzrasta o 1l)

Kumpel ma toledo w 1.9 TDI 110PS+Czip do 130km i moment 290nm zapłacił chyba 1100zł do tego miał moc zmierzoną na hamowni przed chipem i po, robił to gdzieś w Warszawie. Jeździ już 3 lata i nic w silniku się nie dzieje a ciśnie ładnie go :D Sama przyjemność takim klekotkiem pojeździć :)



Moc przy remapowaniu podnosi się o ok.25-30 %, albo można zaszaleć i niektórzy podnoszą silnik do granic wytrzymałości.
Twojemu koledze podnieśli na 130koni, bo pewnie miał ten starszy silnik i, żeby go wykręcić na 180koni tak jak większość w Ibi nowszych musiałby wymieniać wtryski, a tu już koszty trochę są. W benzynce też można "czipować" i zazwyczaj z silnika można wykrzesać więcej. Przykład? Lancer EVO X na serii 295 koni po zremapowaniu ok. 460koni bez zakucia czyli jak na już dość wyżyłowany silnik wynik niezły.
A co do tego, że spalanie się podnosi to u mamy średnie spalanie spadło o ok.0,5-0,7litra na sete.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 15:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Miki1996, ja właśnie nie wiem czy nie pogrzebię się w mapie Yarisa nie będę do firmy oddawał cała masa programów do mapowania jest z 3-4h siedzenia z lapkiem i się coś tam wykrzesza :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 15:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
razor99, w Yarisie na ssaku nie zawojujesz.
Miki1996, no raczej w tym Evo to nie był sam remap, nie ma szans, żeby tyle wykrzesać, coś jeszcze musiało zostać zrobione, minimum większy IC, dolot i wydech, chociaż, ciekawe czy seryjne turbo dałoby radę tyle ładować




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 15:20 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 15:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Borek96, nawet 2-3 konie dobre plus dolot i lekko przerobić wydech to już efekt będzie niezły. Co do EVO to nie wykluczone jest takie coś tam turbina jest tak wielka, że dziecko zassie




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 15:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 14:05
Posty: 63
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Ooo kurde, ile postów od wczoraj... :lol: Nie chciało mi się tego w ogóle czytać i powiem od siebie tylko tyle;
Na ropę to są traktory.
Na gaz kuchenki.
A samochody na benzynę.
Takie moje zdanie :mrgreen:




_________________


"It's still your motherf***ing session :D"


Moja zabawka;
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=166520




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 16:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
hubert4x, Ale to do benzyny. Sprzęgło, łożysko, wysprzęglik, koło dwumasowe razem mnie wyszło 1900 + 500zł wymiana.

Wadliwe silniki pod jakim względem ? Koło, wtryski i turbina padają we wszystkich nowych.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 16:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Asaroth, to masz dwumas w mondziaku? Ja w Avensisie za wymianę sprzęgła (kompletne) zapłaciłem 2000 z robocizną :mrgreen: a jak diesel droższe ma części to ciekawe ile bym zabulił gdyby to był traktor :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 16:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
razor99, No dwumas, dwumas bo to klekot ale dzisiaj leci na alledrogo już :).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 16:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Asaroth, bo właśnie mnie ten tekst o benzynie zmylił i mi coś nie pasowało :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 437 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy