Dzisiaj jest 25 lip 2025, 17:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 maja 2009, 20:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
Otóż w moim RMS pierścienie puszczały kompresje... więc od razu myślałem o czymś mocniejszym...

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0cec03c481

co o nim powiecie?? można do niego wstawić żeliwną głowicę, nic się nie stanie??

będę musiał wymieniać wał?? nie chce rozpoławiać silnika, za dużo roboty ;/

czekam na opinie

pzdr


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Głowica raczej w każdym cylku żeliwnym jest alumioniowa więc nie masz co się obawiać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 14:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
yhmm...

będę musiał regulować napęd?? wiem tylko że dysze trza będzie wymienić... 90 styknie?? gaźnik 12mm :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 16:00 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
turekyeti pisze:
nie chce rozpoławiać silnika, za dużo roboty ;/


2 godziny i masz robione ;]

Wału nie zmieniaj , to ma niecałe 7 koni , więc wałek wytrzyma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 16:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
ale łożyska wymienić??

w zestawach są 4 łożyska - 2 simery i 2 takie czarne wału... gdzie one mają iść?? :?

słyszałem że trza nabijać łożyska... czym to się robi...

i przy okazji zapytam, co sądzicie o wywaleniu zbiorniku oleju, i samemu robić mieszanke??
jaki stosunek najlepiej dać??

i napiszcie mi coś o rozpoławianiu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 17:41 
*

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:21
Posty: 10
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Sam bym chciał to zrobić też tylko nie wiem jaką mieszankę myślę że około 1:50 ale olej ten STIHL-a czerwony no i by trzeba komorę tę plastikową od pływaka żeby nie miała wejścia na olej. Tak mi się wydaje ale pewny nie jestem. A chciało by Ci się cały czas mieszać paliwo z olejem zbiornik jest lepszy bo sam miesza.




_________________

Aprilia Rally AC
60ccm
85km/h max tylko raz na prostej:P


Ostatnio zmieniony 18 maja 2009, 17:43 przez REY-(JOHNY), łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 18:00 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
turekyeti pisze:
słyszałem że trza nabijać łożyska... czym to się robi...


Tak łożyska nabijasz do karterów,łożyska bij po zewnętrzenej tuleji! Najlepiej to weź nagrzej kartery i łożyska będą lepiej wchodzić. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 18:19 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
Na wał bezpośrednio też można nabić łożyska ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 18:25 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
karpik,
Lepiej założyć łożyska na kartery, są one wykonane z alu, podczas ich osadzania widać czy są wciskane równo, a nie np. pod kątem. Na wał na pewno wejdą prosto.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 19:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 3e775292e5

te 2 czarne łożyska wału - gdzie idą tak dokładnie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 19:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2008, 21:31
Posty: 187
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd:
to sa simeringi :)




_________________

Yamaha neos AC
-Cylek Stage6 Sport Pro
-Wydech Yasuni Z
-Wal Hebo Racing
-Łozyska SKF C4
-Łozysko korbowodu Polini evolution
-Dysza 80
-Gaznik Dell'orto 17,5mm
-Dzwon sprzegla RMS d.107
-Sprzeglo Malossi Fly
-Rolki Stage6 3.5gr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
simmeringi to te srebrne :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 20:05 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Simeringi są to uszczelniacze, i zrobione są z gumy, w wewnętrznej części mają spiralkę metalową służącą do docisku uszczelnienia do wału.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
to gdzie te 4 łożyska w sumie idą ?? ;|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 20:16 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Pisałeś , że w zestawie są 2 simeringi i 2 Łożyska. Simering od zewnątrz karteru a łożysko od wewnątrz, tak samo z drugiej strony.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy