Dzisiaj jest 15 lut 2025, 14:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 11:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
pawelkgw, on mówi bo przepływomierz to jest jak to się mówi po naszemu ptak co sobie wisi w dolocie i przelicza ile powietrza przepływa




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 13:00 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Nie wiem skutery chyba tego nie mają ale to nie jest konieczne to już jest tylko potożeby naprawdę szczegułową dawkę dać do tego też już idzie sonda.
Peugeoty niektóre co mają wtrysk mają gniazdo diagnostyczne i normalnie kość i mapa jest programowalna według uznania softem peugeota.




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 15:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Kaczy735ial, Liczysz że taki cylinderek, tłoczek i wałek wytrzyma te 0.8bara? Nie ma sensu taki kompresor... tym bardziej na gaźniku. Za ch..olere nie ustawisz mieszanki.


Kaczy735ial pisze:
Nie wiem skutery chyba tego nie mają ale to nie jest konieczne to już jest tylko potożeby naprawdę szczegułową dawkę dać do tego też już idzie sonda.
Peugeoty niektóre co mają wtrysk mają gniazdo diagnostyczne i normalnie kość i mapa jest programowalna według uznania softem peugeota.


Ecu morini i piaggio też jest modyfikowalne. Jednak tam trzeba trochę więcej zrobić...

Po za tym niewłaściwy dział.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 17:07 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Skąd możesz mieć o tym pojęcie.
Ja zrobie i będzie dobrze.




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 18:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Kaczy735ial pisze:
Skąd możesz mieć o tym pojęcie.

teoria i praktyka ? :?

uturbianie syreny przeprowadził pewien starszy pan w syrence. Jako pasjonat sporo się przy tym bawił i na turbinie spędził ponad miesiąc na regulowaniu i modyfikowaniu dolotu i reszty wydechu. Efek i tak był mierny w stosunku do kosztów.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 18:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Akcja ma sens tylko w silniku 4T albo 2T na wtrysku.
W zwykłym gaźnikowcu 2T im więcej wtłoczysz do silnika, tym więcej wyleci wydechem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 18:28 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Kolega próbował takie coś, więcej leciało przez wydech niż spalało. Efekcie niskie obroty są zalewane jak ***, a wys. jakoś dawał rade, ale poprawy większej czuć nie było. Takie coś zrobiliśmy na chwile w simsonie, bez dobrej regulacji.

Powodzenia życze, ale szczerze gaźnik + "turbossaczka" -




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 19:10 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Nie ma co z wami dyskotować za kare nie podziele sie nawet info ani fotami wiele dobrych projektow nie istnieje nawet w necie i na forach. pewnie to lepiej




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 19:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Do cholery dajcie mu spokój ma wizję niech to zrobi ocenimy gotowy wyrób może wie jak to rozwiązać i będzie to mały bolid




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 19:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Rekord prędkości z 50ccm bito właśnie na pseudo-uturbionym silniku. Nie lepsza będzie w wypadku gaźnikowca turbina niż kompresor? Do tego gaźnik z dodatkową dyszą otwierającą się przy maksymalnie otwartej przepustnicy.

bajdełej
Kaczy735ial pisze:
Nie ma co z wami dyskotować za kare nie podziele sie nawet info ani fotami

Gratuluję podejścia :wink:


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 19:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Kaczy735ial, nie wszyscy mają takie podejście jak tamci, że to się nie uda itd itp ja jestem ciekaw jak to zadziała :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 19:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Kaczy735ial pisze:
Nie ma co z wami dyskotować za kare nie podziele sie nawet info ani fotami

hahaha rozwaliłeś system koleś. Dyskutuj raczej bo takie podejście nie ma sensu, ty wiesz swoje i nie dasz sobie nic dodać a inne pomysły i sugestie mogą ci skrócić albo uprościć drogę do celu. Ciekawe co z tego bd, wrzuć w wasze maszyny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 19:45 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
(Więc skoro nie ten dział proszę przenieść zapomniałem się że to skuter i może być opisane w wasze maszyny chociaż troche suche dane i jedno zdjęcie więc nie wiem zróbcie co uważacie)

A no w sumie tak może dlatego że offtopic to mój ulubiony dział dlatego z przyzwyczajenia zacząłem tu.

Ale złości mnie to skoro ktoś twerdzi że teoria i praktyka mówią inaczej.
Samochód to co innego między innymi większa ilość cylindrów. Skuter jest mały kompresor przystosowany pod silnik motocyklowy Turbo też by mogło być ale skuterowych jest bardzo mało widziałem też produkty chińskie co nie ma sensu. A turbo samochodowe to porażka bo maly silnik nie ma aż takiej wydajności żeby rozpędzić tą turbinę więc to bezsensu że taki silnik dopiero przy 10k rmp napędził by turbo które dopiero wytworzyło by już jakieś ciśnienie.
Kolego Marcin Da się i wiem że się da zrobić na gaźniku seryjne samochody miały turbo gaźnik i działały. Robota podobna z wystrojeniem gaźnika co z wyregulowaniem ECU.

Morini i Piaggio jest modyfikowane szczegółowo komputerem?

Kolego FLY tu jest mało do dyskusji bo nikt nie ma doświadczenia w tego typu sprawach a puste dane marcina mi nie są potrzebne bo on słyszał i widział że ktoś podobno próbował i sie nie udało.

Poprostu mój temat jest po to żeby pokazać wam cos nietypowego niecodzienny sposób zwiększenia mocy silnika. Wiem jak się za to zabrać chciałem pokazać i opisać co i jak widać że niekoniecznie się uda. Zachowam to dla siebie lub Wystartuje na zagranicznym forum gdzie nie ma suchych informacji bo ludzie robią turba oraz kompresory wiadomo że jest tylko kilka osób ale zawsze to coś.

A to że pewien starszy pan próbował i nie wyszło to dla mnie nic dziwnego.
Ja nie jestem starszy mam warsztat wiedze i doświadczenie.
Dla mnie ten pan od syrenki kojarzy mi sie z takim panem

http://www.youtube.com/watch?v=4pCfmqO197A

I on bodaj by do śmierci regulował to mu sie nie uda.. więc co taki może najwięcej zrobić.

[Kompresor z ic trafił się tanio custom tego skuterka jest fajny lubie go samo to że będzie tam min. 125ccm już da mu wielkiego buta goła rama waży nie więcej niż 7kg... Kompresor tak czy tak będzie działał jeśli będzie ciężko na dużym ciśnieniu dam mu symboliczne bodaj miało by dać kilka % przyrostu mocy dla mnie liczy się fajny dźwięk kompresora i bajera że takie coś będe miał to model testowy zawsze będe mógł założyć to do innego silnika i skutera i dowolnie modyfikować więc w razie czego nic nie tracę ;) Ale tak w nawiasie :D ja wiem że to mi będzie dobrze chodzić nawet i na 2.6bara ciśnienia nawet kosztem pracy kilku minut i wyrwania głowicy :D ]




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html


Ostatnio zmieniony 05 lis 2011, 20:02 przez Kaczy735ial, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 20:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Kaczy735ial ja bym kombinował z gaźnikiem z opcją PowerJet, wtedy mogłoby być zdecydowanie łatwiej, bo kiedy kompresor by zaczał działać otwierała by się kolejna dysza i mogłoby to fajnie chodzić.

Wiem, że jest to wykonalne i wierzę, że to zrobisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 20:04 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
heniu :D
Dobrze kombinujesz a jak wygląda taki gaźnik mógł byś go pokazać bo mi to zbyt wiele nie mówi są odpowiednie średnice które nadawały by się do skutera?




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 20:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Kaczy735ial, z tego co pamietam wieksze gaźniki PWK mają tę opcję, wiec masz do wyboru gardziele 24mm, 26mm, 28mm i wieksze ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 20:17 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
No tak teoretycznie to w pełni by rozwiazało problem gaźnik poprostu można by wysterować na zwykła dawkę w momencie załaczenia kompressora mieszanka staje się zbyt uboga co by na dłuższą mete spowodowało wypanie dzióry w tłoku ale wtedy szybko dodatkowa dysza by normalizowała sytuację.
Kurde miałem taki gaźnik PWK 24mm w Crossie ale kurde nie zauważyłem tam dodatkowej dyszy z tego co pamiętam był standard dysza główna powietrza i wolnych obrotów chyba 4 nie było nie raz go rozbierałem ale dawno to było.Ja właśnie od samego początku myślałem o tym gaźniku ale power jet mi do głowy narazie nie przyszło.
Projekt na sucho wyglądał tak że może będzie chodzić a jak nie to da sie dużą dysze najwyżej przez chwile bedzie za bogato potem ok.
Pwk z power jest teoretycznie będzie idealny. Ale weś tą mrówką jeździj na maks otwartej przepustnicy :D

Już wszystko kapuje przypomniałem sobie miałem w nim dysze power jet tyle że tz 0 zaślepkę i nie wiedziałem o co kaman i co to jest :D juz wszystko teraz stało się jasne




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html


Ostatnio zmieniony 05 lis 2011, 20:58 przez Kaczy735ial, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 20:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Ja już na początku napisałem, że pomysł mnie zainteresował.
Z gaźnikiem z taką dodatkową dyszą było by faktycznie latwiej.

Choć dobrze zaprogramowany ECU może lepszy?
Masz fajną wizię.
Takiego tuningu jeszcze nie było.
:D




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:19
Posty: 96
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Była Gilera 125cc-jest Piaggio
Kaczy735ial, Podziwiam twoje zaparcie w dążeniu do celu.
Życzę Tobie sukcesów w tym projekcie, będę na bieżąco śledził postępy w pracach.




_________________

viewtopic.php?t=153253
Wpadnij i skomentuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 21:08 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Paweł to że wtrysk był by lepszy, wydajniejszy itp wiedzą nawet starożytni indianie ale wtrysk to nie dla mnie lubie proste rozwiązania :) Dla mnie oznaczało by to w przypadku gaźnikowca umieszenie wtrysku załozenie zwykłem przepustnicy w przypadku ecu peugeota spory sterownik potem bawić się z lapkiem w ustawienia.
Heniu naprawdę podsunął niezlą myśl +10 do respektu.
PWK + power JET to może być klucz do sukcesu. I w taki sposób będę właśnie działał




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy