Dzisiaj jest 15 lut 2025, 14:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 21:15 
*

Rejestracja: 06 paź 2010, 19:51
Posty: 145
Pojazd:
Jak Ci się uda zrealizować wszystkie plany to będzie rakieta , powodzenia! :)




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 21:17 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Życzcie mi powodzenia w znalezieniu silnika :D
Bo jak nie to sie wkurze i będzie 50 lub 70 p/g a tego bym nie chciał :?




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html


Ostatnio zmieniony 05 lis 2011, 21:17 przez Kaczy735ial, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 21:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:19
Posty: 96
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Była Gilera 125cc-jest Piaggio
Kaczy735ial pisze:
i będzie 50 lub 70 p/g a tego bym nie chciał :?

Proszę Cię nie psuj TAKIEGO projektu :evil: , poczekaj na silnik nawet i dwa miesiące w końcu się jakiś trafi :lol:




_________________

viewtopic.php?t=153253
Wpadnij i skomentuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 22:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Nie mam nic do projektu i uważam, że do odważnych świat należy ale posłuchaj też rad innych ludzi, którzy w ten projekt nie wierzą.

Piszesz, że masz wiedzę i doświadczenie a przejmujesz się jakimś Power Jetem w gaźniku, co jest wg mnie najmniejszym problemem.
Zastosowanie wtrysku nie jest drogą na łatwiznę tylko wg. mnie jedynym rozsądnym rozwiązaniem i nie chodzi tu o to by zastosować silnik całkowicie na wtrysku ale wcisnąć wtryskiwacz dodatkowo razem z gaźnikiem, po to by można było precyzyjnie dawkować powietrzem. W przeciwnym wypadku, kiedy zastosujesz turbinę przed gaźnikiem, silnik wypluje Ci wszystko tłumikiem i efekt będzie taki, że będzie Ci palił 300% więcej a może z 10% pójdzie na pracę - przemyśl sobie pracę silnika 2T.
Poza tym dochodzi kolejny problem - jeżeli zastosujesz turbinę to w zasadzie pozbawisz silnik rury rezonansowej, która sporo daje w 2T.

Wracając do tego Power Jetu to wg mnie lepiej było by zastosować 2 gaźniki, najlepiej ten drugi podciśnieniowy.

Tak, czy siak życzę powodzenia i daj znać jak coś zmontujesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 0:21 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Jak na moje musisz jeszcze sporo na temat uturbiania przeczytać. Wątpie żeby ten kompresorek z jeta wydmuchnął ci 0,8 bara, druga sprawa, podstawą jest odprężenie silnika.

są dwa sposoby montażu turbo blow thru i draw thru, jedynym słusznym przy zwyczajnym gaźniku z jedną przepustnicą jest draw czyli montaż turbo/kompresora za gaźnikiem. Gaźnika podciśnieniowego (2 przepustnice) z jednoczesnym nadcisnieniem (wszystkie z doładowaniem dynamicznym np SRAD) dla tej pojemnosci nie znajdziesz.. Inna sprawa.. każdy kompresor czy turbo posiada 3 rodzaje ciśnień w cyklu pracy. Dla każdego musisz dobrać skład mieszanki..dlatego właśnie w uturbinych gaźnikowcach istnieje baaardzo zauwazalny efekt turbodziury. We wtryskach nie ma tego problemu poniewaz są programowalne..

Polecam forum.vwgolf.pl Tam chłopaki znają się na uturbianiu silników. Sam przymierzam się do montazu turbo z intercoolerem w fzr1000, niestety nie tak łatwo jest znalezc dobrą i tanią turbinę np z volvo 2.2 w benzynie lub audi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 0:57 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
stem pisze:
Nie mam nic do projektu i uważam, że do odważnych świat należy ale posłuchaj też rad innych ludzi, którzy w ten projekt nie wierzą.

Piszesz, że masz wiedzę i doświadczenie a przejmujesz się jakimś Power Jetem w gaźniku, co jest wg mnie najmniejszym problemem.
Zastosowanie wtrysku nie jest drogą na łatwiznę tylko wg. mnie jedynym rozsądnym rozwiązaniem i nie chodzi tu o to by zastosować silnik całkowicie na wtrysku ale wcisnąć wtryskiwacz dodatkowo razem z gaźnikiem, po to by można było precyzyjnie dawkować powietrzem. W przeciwnym wypadku, kiedy zastosujesz turbinę przed gaźnikiem, silnik wypluje Ci wszystko tłumikiem i efekt będzie taki, że będzie Ci palił 300% więcej a może z 10% pójdzie na pracę - przemyśl sobie pracę silnika 2T.
Poza tym dochodzi kolejny problem - jeżeli zastosujesz turbinę to w zasadzie pozbawisz silnik rury rezonansowej, która sporo daje w 2T.

Wracając do tego Power Jetu to wg mnie lepiej było by zastosować 2 gaźniki, najlepiej ten drugi podciśnieniowy.

Tak, czy siak życzę powodzenia i daj znać jak coś zmontujesz.


AMP

Cytuj:
Jak na moje musisz jeszcze sporo na temat uturbiania przeczytać. Wątpie żeby ten kompresorek z jeta wydmuchnął ci 0,8 bara, druga sprawa, podstawą jest odprężenie silnika.

są dwa sposoby montażu turbo blow thru i draw thru, jedynym słusznym przy zwyczajnym gaźniku z jedną przepustnicą jest draw czyli montaż turbo/kompresora za gaźnikiem. Gaźnika podciśnieniowego (2 przepustnice) z jednoczesnym nadcisnieniem (wszystkie z doładowaniem dynamicznym np SRAD) dla tej pojemnosci nie znajdziesz.. Inna sprawa.. każdy kompresor czy turbo posiada 3 rodzaje ciśnień w cyklu pracy. Dla każdego musisz dobrać skład mieszanki..dlatego właśnie w uturbinych gaźnikowcach istnieje baaardzo zauwazalny efekt turbodziury. We wtryskach nie ma tego problemu poniewaz są programowalne..

Polecam forum.vwgolf.pl Tam chłopaki znają się na uturbianiu silników. Sam przymierzam się do montazu turbo z intercoolerem w fzr1000, niestety nie tak łatwo jest znalezc dobrą i tanią turbinę np z volvo 2.2 w benzynie lub audi.


Odemnie tyle "Ahaaaaa"
oraz
właśnie o tym miałem wpomnieć dla Stem: blow thru i draw thru dlatego mi nie wypsuje tłumikiem.

pozatym dzięki za troskę i "cenne" rady :)

yasiek od czego zależy ciśnienie jaki wytworzy kompresor?
Zależy to od szajbki jak bym chciał to i wydmuchnie 1,8... co przełoży się również na większe obciążenie.
Chłopaki nie martwcie się bo było cicho a teraz kilku użytkowników próbuje na siłe zgrywać fachowców i coniektórzy myślą że wiedzą co piszą a to tylko wiedza wzięta z fantazji i własnych przypuszczeń :cool:




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 9:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Kaczy735ial pisze:
(Więc skoro nie ten dział proszę przenieść zapomniałem się że to skuter i może być opisane w wasze maszyny chociaż troche suche dane i jedno zdjęcie więc nie wiem zróbcie co uważacie)

A no w sumie tak może dlatego że offtopic to mój ulubiony dział dlatego z przyzwyczajenia zacząłem tu.

Ale złości mnie to skoro ktoś twerdzi że teoria i praktyka mówią inaczej.
Samochód to co innego między innymi większa ilość cylindrów. Skuter jest mały kompresor przystosowany pod silnik motocyklowy Turbo też by mogło być ale skuterowych jest bardzo mało widziałem też produkty chińskie co nie ma sensu. A turbo samochodowe to porażka bo maly silnik nie ma aż takiej wydajności żeby rozpędzić tą turbinę więc to bezsensu że taki silnik dopiero przy 10k rmp napędził by turbo które dopiero wytworzyło by już jakieś ciśnienie.
Kolego Marcin Da się i wiem że się da zrobić na gaźniku seryjne samochody miały turbo gaźnik i działały. Robota podobna z wystrojeniem gaźnika co z wyregulowaniem ECU.

Morini i Piaggio jest modyfikowane szczegółowo komputerem?

Kolego FLY tu jest mało do dyskusji bo nikt nie ma doświadczenia w tego typu sprawach a puste dane marcina mi nie są potrzebne bo on słyszał i widział że ktoś podobno próbował i sie nie udało.

Poprostu mój temat jest po to żeby pokazać wam cos nietypowego niecodzienny sposób zwiększenia mocy silnika. Wiem jak się za to zabrać chciałem pokazać i opisać co i jak widać że niekoniecznie się uda. Zachowam to dla siebie lub Wystartuje na zagranicznym forum gdzie nie ma suchych informacji bo ludzie robią turba oraz kompresory wiadomo że jest tylko kilka osób ale zawsze to coś.

A to że pewien starszy pan próbował i nie wyszło to dla mnie nic dziwnego.
Ja nie jestem starszy mam warsztat wiedze i doświadczenie.
Dla mnie ten pan od syrenki kojarzy mi sie z takim panem

http://www.youtube.com/watch?v=4pCfmqO197A

I on bodaj by do śmierci regulował to mu sie nie uda.. więc co taki może najwięcej zrobić.

[Kompresor z ic trafił się tanio custom tego skuterka jest fajny lubie go samo to że będzie tam min. 125ccm już da mu wielkiego buta goła rama waży nie więcej niż 7kg... Kompresor tak czy tak będzie działał jeśli będzie ciężko na dużym ciśnieniu dam mu symboliczne bodaj miało by dać kilka % przyrostu mocy dla mnie liczy się fajny dźwięk kompresora i bajera że takie coś będe miał to model testowy zawsze będe mógł założyć to do innego silnika i skutera i dowolnie modyfikować więc w razie czego nic nie tracę ;) Ale tak w nawiasie :D ja wiem że to mi będzie dobrze chodzić nawet i na 2.6bara ciśnienia nawet kosztem pracy kilku minut i wyrwania głowicy :D ]



Ja tylko pytałem czy jesteś pewny czy ten cylinderek wytrzyma 0.8bar nadmuchu i jestem jak najbardziej za projektem, bo warto próbować, bawić się tym :)

Kaczy735ial pisze:
A to że pewien starszy pan próbował i nie wyszło to dla mnie nic dziwnego.
Ja nie jestem starszy mam warsztat wiedze i doświadczenie.
Dla mnie ten pan od syrenki kojarzy mi sie z takim panem

http://www.youtube.com/watch?v=4pCfmqO197A

I on bodaj by do śmierci regulował to mu sie nie uda.. więc co taki może najwięcej zrobić.


Niestety masz złe wyobrażenie :) Robił to pasjonata będący nauczycielem zawodowym w szkole mechaniki pojazdowej.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 06 lis 2011, 9:43 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 9:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Kaczy735ial pisze:
właśnie o tym miałem wpomnieć dla Stem: blow thru i draw thru dlatego mi nie wypsuje tłumikiem.


Rozwiń swoją myśl bo nie wiem co ma typ dolotu do problemu, o jakim pisałem wyżej.

Poza tym nie musisz być ironiczny, bo nikt Ci nie robi na złość a to, że "jeździsz BMW" nie znaczy że zaraz wszyscy będą Ci przytakiwać, bez względu na to co powiesz - to taka rada od starszego kolegi.
:wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 10:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Powodzenia w projekcie :)




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 11:29 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
GOściu ty sie na tym zabijesz :D ale powodzienia trzymam kciuki za ten projekt :P wpadnij do mnie pozdro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 11:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:15
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Swojego czasu, maxiscoot robił dragstera z turbiną, ale już tego projektu na ich stronie nie ma, więc podejrzewam, że upadło.

Znalazłem go tylko na streetbuzz'ie http://www.streetbuzz.net/technik/new-m ... -turbo/en/
Może Ci w czymś te fotki pomogą, ale wątpie ;)

Ogólnie, projekt bardzo mi się podoba, inna maszynka, fajne oryginalne plany.
Jak Ci to wypali, to będzie zaje******, podejrzewam, że to będzie pierwszy kustomowy skuter z kompresorkiem w PL




_________________

"-Rear brake, delete for the win"

wpadnij > Carbonowa nsr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 12:01 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Życzę ci powodzenia. Dorośli ludzie bawią się dorosłymi pojemnościami. Montaż takiego osprzętu w tak małym silniczku jest co najmniej fetyszem.

Miałbym dla ciebie PG 150cc w 4t w korzystnej cenie.


Ostatnio zmieniony 06 lis 2011, 12:12 przez yasiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 12:59 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam , przeczytałem wszystko i wynika z tego że chcesz wsadzić do stockowego silnika komperesorek który popmuje aż 0,8 bara ? Sam pisałeś że moc dochodzi do 20 km , nie obejdzie sie bez wymiany wału i cycla , tłoka itd + wszystkie inne duperele a to duże koszta . Mówisz że ustawisz go idealnie na gaźniku , nie podważam tu twoich umiejętności ani nic , ale na wtrysku jak pisał kolega wcześniej możesz idealnie ustawić skład paliwo powietrze przy danym odchyleniu przepustnicy , w gaźniku w pewnym momęcie zacznie brakować paliwa , bo biorąc pod uwage że ze wzrostem obrotów , zwiększa sie ciśnienie , a zwykłego gaźnika z jedną dyszą nie ustawisz tak dokładnie jak wtrysku i wgl byłby problem bo ile mu dasz tyle spala . Osobiście proponowałbym slinik 125-150 w 4 t na wtrysku ,chłodzony wodą , w miejsce pomoy wody przymontowałbyś wał kompresora . Intercooler można było by zainstalować nisko pod cylindrem . :D Ogółem szacun dla Ciebie że podjełeś się czegoś takiego , całym sercem powodzenia :mrgreen:




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo


Ostatnio zmieniony 06 lis 2011, 13:00 przez Stacek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 13:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 18:15
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Stacek96,
Zawsze można się pobawić w jakąś dodatkową dysze, która puszczała by paliwo dopiero od połowy otwarcia przepustnicy, ale takie coś chyba jest raczej niewykonalne :P

Kaczy735ial,
Jak wyżej kolega pisał,
Stacek96 pisze:
125-150 w 4 t na wtrysku ,chłodzony wodą
To najlepsze rozwiązanie, bo i silnik wytrzyma więcej niż 50tka, i łatwiej będzie Ci się bawić z kompresorem ;P




_________________

"-Rear brake, delete for the win"

wpadnij > Carbonowa nsr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 13:41 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Uff chłopaki ale mam dużo odpowiedzi więc zaczynam :)
Do Marcin194 Tak tylko napisałem dokładnie nie wiem jakie wysteruje ciśnienie ładowana czy będzie to bezpieczne czy będzie to duże które napewno stanowczo przyśpieszy zgon silnika.
Wiem że np 0,8 szybko go zabije.
oraz Do wzmianki Marcin194 o projekcie syrenki.
Wiem jak tylko napisałem ironicznie niektórzy z tych dziadków to konstruktorzy lub inżynierzy którzy jeśli przykładowo nie zajmują się tym co robili kiedyś zawodowo ale do swojego wczesniejszego doświadczenia dołożył rozwiązania techniczne które występują obecnie to rzeczywiście taki gość jest w stanie zrobić dużo co innego jeśli np. kierował by się tylko wiedzą lat 70...

Stem nie wiem co ci odpowiedzieć ale napiszę, że tak :D

Rafcio825 Dzięki napewno będzie potrzebne

Maksiu Napewno to będzie niebezpieczna maszyna ale nie mądre było by tym sprawdzać ile to pójdzie maks biorąc pod uwage że jest to małe lekkie i ma malutkie koła...:P
yasiek Całkowita racja a slowo że montaż tego w małym silniku jest fetyszem jest racją i mnie rozbawił :P
Stacek96 W tym co napisałeś jest i troche racji jak i też nie
Co do wałów sam doświadczyłem tego że zdrowy ori wał markowego skutera bezproblemu poradzi sobie z większym cylkiem i czasem wymiana na sportowy gorszej i tańszej firmy poskutkuje tym że wkońcu tuningowy padnie przeprosisz seryjny założysz go i zrobisz i tak 2x więcej km niż na nowym tuningowym mimo że ori już był używany.
DjRoGAL Tak wiem kolego ta dysza dodatkowa jest wykonalna oraz dodam że nie planuje tego przy 50 czy też 70ccm robić w grę wchodzi min 125ccm do 180ccm z palety P/G
Chłopaki będzie dobrze prace hm nie wiem jak będą szły widze projekty tu idą nawet po rok ja sobie daję 6mieś by gotowy był już na ciepłe dni Moim punktem zaczepienia będzie P/G + Gaźnik PWK mam nadzieje że będzie ok jeśli nie sam silnik ze sporym gaźnikiem da skuterkowi super kopa nawet jeśli z kompresorem się nie uda.
Wtedy zakupię inny skuter z innym silnikiem i jak to mowicie na wtrysku no bo to jest racja wtrysk może mieć nie liniowe i proporcjonalne dawkowanie paliwa zależne od obrotów i innych czynników co czyni go zdecydowanie lepszym do tego typu projektu na gaźniku jest to ciężki temat lecz ja liczę że się uda :)
Pozdro dla zainteresowanych puki co dodam fotki gratów niedługo co i jak teraz wygląda :P




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html


Ostatnio zmieniony 06 lis 2011, 13:43 przez Kaczy735ial, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 15:05 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Skoro tak to zwracam honor ;D ale dobrze że robisz to na silniku 125 ccm w góre , na allegro sporo takich sie kręciło . Jakoś tak zaczełem kombinować z umieszczeniem kompresorka , bo jakoś tak lipnie na tym filmiku to zrobili -.- (na dole , gdzie bród syf kiła i mogiła , kaluże itd) I wydukałem że można by umieścić go zamiast schowka , a napęd z pompy przenieść za pomoca paska z napinaczem do kompresora sztywno przymocowanego do ramy a intercooler puscić na dole pod cylindrem jak wcześniej mówiłem ;D jak nie rozumiesz o co mi chodzi bo troche to zagmatwane moge wkleić rycine jak to wygląda ;D




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 15:11 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
a gdzie to widziałeś?
na filmiku ze speedakiem jest to niezrobione zbyt dobrze. wręcz druciarsko jest zamocowany.




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 15:39 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Sam to wymyśliłem , kompresor byłby nad cylindrem w miejscu kufra , a napęd przenoszoy byłby z pompy do kołowrotka położonego poziomo do kompresora , a z tego kołowrotka za pomocą wału do sprężarki . Ważne tylko zeby był zamontowany napinacz na tym pasku tylko taki ruchomy żeby podczas wychyłu zawieszenia nie pękł .




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 18:18 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
No tak. Ale kufra tam nie ma będzie bezpośrednio przy magnecie w takim razie




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 20:59 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
Życzę powodzenia jak to wypali to ten silniczek będzie miał podobne osiągi do piaggio 500 hehe :mrgreen: kurcze jak to zrobisz to zrobił bym to samo w swoim tylko kurde już jest źle bo mam 2T. Z tego co wiem Peugeot Satelis udowodnił ze compressor w skuterze się sprawdza z tego co wiem miał całkiem nieźle osiągi.




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy