Dzisiaj jest 10 mar 2025, 9:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 maja 2009, 21:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
jeżeli mam dwa seryjne cylindry jeden żeliwny drugi aluminiowy to który jest lepszy? Dodam ze w tym żeliwnym okno wydechowe jest minimalnie większe tzn. ścianka jest cieńsza w tej rurce, ale za to aluminiowy ma kanał dolotowy przedzielony na dwa malutkie kanały...
Skuter kupiłem używany i miał już zamontowany alu cylinder, żeliwny dostałem gratis z czesciami, skuter jest już stary 1994. Cylki są identyczne z zewnątrz i nic na nich nie pisze, pojemność raczej taka sama obydwa to 50cm




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 21:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Aluminiowy lepszy ;]




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 22:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
Powiem tak jeżeli chodzi o oddawanie ciepła to alu, jeżeli chodzi o wytrzymałość to żeliwny dodatkowy plus żeliwnego to możliwość zrobienia szlifu :)




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 6:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Czyli jeżeli zrobię porting tak to się nazywa? polerowanie kanałów w cylindrze. Szlif i założe chwytak powietrza będzie dobrze? Obydwa cylindry osiągają taka samą moc?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 7:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:30
Posty: 174
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Nie. Każdy innaa ale Alu raczej wiekszą




_________________

http://bikepics.com/pictures/1682784/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2009, 15:02 
*

Rejestracja: 11 cze 2008, 19:35
Posty: 83
Pojazd:
A co daje dzielone okno wydechowe??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2009, 17:35 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
kacper93 pisze:
A co daje dzielone okno wydechowe??


Słyszłem że, więcej jest przez to obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2009, 12:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Miszczu Twój cyl to jest jakaś alu sportowa 50cc, żaden producent nie stosował alu cylków na dodatek z dzielonym kanałem wydechowym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2009, 14:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
mati590
I tu sie mylisz. Gilera Stalker ma standardowy cylinder aluminiowy tylko juz nie wiem czy z dzielonym kanalem wydechowym :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2009, 14:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
banakil pisze:
aluminiowy ma kanał dolotowy przedzielony na dwa malutkie kanały...


Chłopaki, co Wy tu gadacie o oknie wydechowym przedzielonym na dwie części jak mowa jest o kanale DOLOTOWYM :cool: Jeżeli o mnie chodzi to do powietrzaka założyłbym alu oraz do tego chwytaczek jak to poprzednik wspomniał. Dużo lepiej odprowadza ciepło i jest z ogółu wytrzymalszy, lecz trzeba o niego dbać. Wiadomo, jak się zatrze to do kosza, ale jak się dba, to się ma...




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 13:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
mati590 pisze:
żaden producent nie stosował alu cylków
Given pisze:
Gilera Stalker ma standardowy cylinder aluminiowy


I speedfight też ma alu cylek.

Na alu osiągniesz większą moc ale jak go zajeździsz to niestety na śmietnik.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 13:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:30
Posty: 174
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Tak to prawda ale jeżeli nie palisz gumy nie przeciążasz cyla to alu jest bardzo wytrzymałe jak lejesz dobre oleje itp. Alu jest 100% lepsze. żeliwne nie są takie dobre po szlifach.




_________________

http://bikepics.com/pictures/1682784/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 13:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ale jesli sie robi tuning na poziome evo lub high end (big bore) to chyba jeszcze nie widzialem zeliwnego cylindra. Wystarczy dbac o cylinder, i wymieniac tlok jesli bedzie trzeba. :] :cool:




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 22:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Myślę, że każdemu by się to przydało, aby porównać po prostu cylinder aluminiowy do żeliwnego. Jakie koszty, jaka moc, i co ile km trzeba coś przy nim robić :) bo ja na prawdę sięjuż pogubiłem np. nie wiem co wybrać Stage6 Sport 70 (alu) czy Polini sport 70 (zel)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2009, 0:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
Ja sobie niedawno założyłem polini sport 70 i co do v-max to nie wiem bo docieram, ale jak jeżdżę tak do 45km/h to przy moich skromnych ustawieniach rwie na koło od razu jak usiądę na tylnym miejscu. Sądzę że jak do jazdy po mieście to będzie super cylinder :mrgreen:




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy