Dzisiaj jest 04 mar 2025, 8:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lis 2011, 16:58 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
Witam. Czy te pierscienie http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 8a895deb42 Beda dobre ? Co o nich sadzicie ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 18:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Podaj więcej informacji do czego, jeśli do serii bez szlifu to tak




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 18:32 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
Dokladnie tak jak piszesz, tylko mam jeszcze wydech tecnigas next. A jak z jakoscia ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 18:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Podobna, a nawet trochę lepsze od seryjnych.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 18:49 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
Lepsze od oryginalnych ? Ktos to moze potwierdzic ? Powiedzcie jeszcze jak sie za to zabrac, musze odkrecic glowice i cylinder, ale do glowicy idzie waz od chlodnicy - Co sie stanie jak go odepne ? Jak odkrece glowice to wyleci mi plyn ? Prosze mi to rozjasnic, dziekuje z gory.


Ostatnio zmieniony 07 lis 2011, 18:51 przez Powerek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 18:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Jeśli jesteś aż tak zielony jak piszesz to poproś jakiegoś kolegę żeby ci to zrobił, ale nie ściągajcie tłoką.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 19:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2010, 18:57
Posty: 157
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Hexagon 150
Po pierwsze musisz spuścić płyn chłodniczy i dopiero brać się za resztę roboty ;) Ale skoro nie wiesz takich rzeczy, to radził bym Ci tego samemu nie robić :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 19:54 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
To jak spuscic ten plyn ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 20:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Ja robie tak że odkręcam śrubkę tam masz na głowicy i odpalam żeby się cała woda wylała z cylindra. Uważaj jak będziesz gazować żeby się nie ochlapać :)




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 21:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Radkowy, Nie rób koledze wody z mózgu :D Najlepiej odkręć przewód ten od kolanka ( ten co wychodzi z silnika na dole)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 22:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
i tak jak odkręcisz to wtedy b. duzo wody zostanie więc ty nie rób wody z mózgu .. Odkręci cylinder i full wody będzie miał w wale i na łożyskach:)




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 23:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Przed zdjęciem cylka wystarczy na chwilę odpalić silnik :D i nie będzie wody na łożyskach :D




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 7:26 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
Radkowy, zdjac przewod ktory jest mocowany u gory na glowicy ? Czy pod spodem na tym kolanku, gdzie idzie tez przewod cienki do podgrzewania gaznika ?


Ostatnio zmieniony 08 lis 2011, 7:27 przez Powerek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 7:45 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Powerek, Z twoją wiedzą to się za ten silnik nie bierz. Tylko oddaj mechanikowi. A te pierścienie to są zamieniki orginału :|




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 16:57 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
odpisz Radkowy,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 17:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Obojętnie, ale zdejmij ten przewód co masz na głowicy. U mnie jeszcze w głowicy jest taka śrubka i ja tym spuszczam




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 18:46 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
Potem musze go szybko zlapac do jakiegos naczynia ? Nastepnei moge zdejmowac glowice i cylinder, w cylindrze nie bedzie plynu ? Powiedz moze gdzie jets dokladnie ta srubka i jak wyglada, na jaki klucz ona jest :)


Ostatnio zmieniony 08 lis 2011, 18:47 przez Powerek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Ja mam inaczej bo ja mam głowice od DR evo ty masz pewnie tą z odpowietrzaczem ... możesz ten wąż zdjąć. Z płynem to radził bym zalać ci nowy czysty.




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy