Dzisiaj jest 23 lis 2024, 7:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 maja 2009, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2009, 20:30
Posty: 31
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
[glow=violet][shadow=yellow]Witam![/shadow][/glow]

Mam taki problem z 4T, ponieważ skuter na zimnym silniku chodzi idealnie, a na dobrze rozgrzanym silniku na wolnych obrotach, pochodzi kilkanaście sekund, obroty spadają i gaśnie. Mam tak od niedawna, po regulacji gaźnika i przejechaniu kilku nastu kilometrów.

Został zmieniony cylek na 70cm³ + tlok, wariator i sprzęgło na sport, gaźnk typowy na 70ccm.




_________________

Cyl. 70ccm
Wariator Naraku Hight Speed (6,5g)
Sprzęgło Naraku 107mm (+22%, 1500RPM)
Filtr stożkowy
Moduł odblokowany
Gaźnik odblokowany

MaxMix


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2009, 20:05 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Prawdopodobnie masz za mała dyszę dopuki zimny to jeszcze automatyczne ssanie działa i dostaje wiencej paliwa a jak sie nagrzeje zamyka się ssanie i dostaje mniej paliwa .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2009, 20:39 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Zdecydowanie zgadzam się z przedmówcą. Czy regulację gaźnika robiłeś na ciepłym silniku?
Podejrzewam , że prawidłowa regulacja składu mieszanki powinna załatwić sprawę. Napisz jak regulowałeś?




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 12:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2009, 20:30
Posty: 31
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
silnik dobrze rozgrzałem, skuter postawiłem na pół godziny i zacząłem regulować.

Regulowałem tak żeby, obroty były niskie i w miarę równo silnik pracował, również żeby palił na dotyk.




_________________

Cyl. 70ccm
Wariator Naraku Hight Speed (6,5g)
Sprzęgło Naraku 107mm (+22%, 1500RPM)
Filtr stożkowy
Moduł odblokowany
Gaźnik odblokowany

MaxMix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 12:29 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
To wcale nie oznacza , że wyregulowałeś prawidłowo skład mieszanki na wolnych obrotach. Zaraz poszukam w moich postach, w jaki sposób powinno się to robić i podkleję do tego postu.


Ustaw obroty na około 1000-1500, i delikatnie wykręcaj tą śrubkę od składu mieszanki , przy około 1-1,5 obrotu zaczną wzrastać nieznacznie obroty o jakieś 100-200 wtedy zmniejsz tą śrubkę od wolnych obrotów. Wszystko to robisz pod warunkiem , że gaźnik był przedmuchany(wszystkie dysze) , i nie zawiesza się np. linka gazu. Przepustnica bez oporów dochodzi do samego dołu, i nie zasysa gdzieś lewego powietrza i filtr musi być założony


Ostatnio zmieniony 21 maja 2009, 12:33 przez adames, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 12:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
adames pisze:
Ustaw obroty na około 1000-1500


Jedna uwaga. Jak na 50cc, to zdecydowanie za mało. Prawidłowe obroty silnika Minarelli powinny wynosić 1800obr/min. Takie dane są podawane przez Yamahe :mrgreen:

EDIT :

Znalazłem artykuł.
Cytuj:
Następnie śr. reg. przepustnicy ustalamy prędkość obrotową silnika na poziomie zalecanym przez producenta np. dla Yamahy Aerox wolne obroty to 1800 +/-200 obr/min. (tak współczesne motorowery i motocykle posiadają bardzo wysokie obroty jałowe).




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 21 maja 2009, 12:43 przez M_LoT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 12:48 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Chodzi tylko o zasadę, to obroty mogą być w tej początkowej fazie regulacji nawet wyższe, chodzi o to że jak wkręcamy śrubkę od składu mieszanki do końca, to żeby nam silnik nie zgasł. A prawidłowe obroty ustawiamy już na końcu, jak mamy już wstępnie ustawiony skład mieszanki. Po ustawieniu dodajemy parę razy gazu, jazda próbna, i ponowna korekta.
DziękiM_LoT, za podpowiedź :wink:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 12:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2009, 20:30
Posty: 31
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
Dzięki, idę właśnie rozgrzać silnik i będę próbował.

>>>

Kurcze, bo jest tak, że wczoraj gasł, a dzisiaj już nie, i tak jest co drugi dzień tak jest.




_________________

Cyl. 70ccm
Wariator Naraku Hight Speed (6,5g)
Sprzęgło Naraku 107mm (+22%, 1500RPM)
Filtr stożkowy
Moduł odblokowany
Gaźnik odblokowany

MaxMix


Ostatnio zmieniony 21 maja 2009, 19:59 przez MaxMix, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 19:18 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Czy regulowałeś , wg tych instrukcji?




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 19:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2009, 20:30
Posty: 31
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
nie, bo dzisiaj dobrze chodzi, i nie wiem czy regulować czy nie, zobaczę jutro jak będzie chodził.




_________________

Cyl. 70ccm
Wariator Naraku Hight Speed (6,5g)
Sprzęgło Naraku 107mm (+22%, 1500RPM)
Filtr stożkowy
Moduł odblokowany
Gaźnik odblokowany

MaxMix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy