Dzisiaj jest 17 lis 2024, 21:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lis 2011, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Witam, mam problem, gdyż mój Gb street brzęczy na wysokich obrotach.
Potem zaczął mieć problemy z odpalaniem i kopcenie na ciepłym silniku, nierówne obroty, gaśnie..
Koledzy mówią, że brzęczał rozrząd bo było z nim coś nie tak, po czym olej dostał się do zaworów do cylka itd..
Czy to może być prawda ?
Czy to kopcenie, nierówne obroty, problemy z paleniem, mogą być od czegoś innego ??

Liczę na bardzo szybkie odpowiedzi.
Pozdrawiam Pniewusek :)




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 21:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Pniewus, a może to pierścienie już wyjechane?




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 21:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
No myślałem o pierścieniach...
A jak pierścienie są w złym stanie to wydają jakieś dźwięki czy coś ?
On zaczął mi kopcic z dnia na dzień




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 21:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Pniewus, no teoretycznie dzwonić mogą,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 21:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
A zawory ?
Pytam z tego powodu, że chcę sprzedać motor, a przez to jego kopcenie, dziwne palenie i nietrzymanie obrotów cena spadła o 300 zł, a to sporo...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 15:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Kopcenie to przeważnie albo pierścionki albo uszczelniacze zaworowe :) A te dziwne palenie i nie trzymanie obrotów to przez to że olej do benzyny się dostawał i nie było takiego przepalenia jakie powinno być :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 16:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Da się jakoś dowiedzieć czy to pierścienie, czy uszczelniacze zaworowe bez rozbierania silnika ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 16:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Pierścienie to jeżeli mała kompresja :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 17:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Kurde, nie wiem jak to z kompresją...
Jest chyba taka jak kiedyś..
A jeśli pierścienie są dobite to kompresja spada zauważalnie, czy tylko trochę ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 17:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 22:17
Posty: 0
Lokalizacja: brać kase na wache??
Pojazd:
roznie to bywa najlepiej jakbys manometrem sprawdzil




_________________

Honda X8R-S
Wydeh gjannelli
WarJator Polini Speed Control
Sprenrzyna doćskowa Hebo +60%
Pasek polini kevlar
Rolki 6,3
Sprężynki Top Racing +30%
Przeciwtalerz Polini Air Speed
v-max okolo 90 i niezle przyśpieszenie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 18:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Ale jakby kompresja spadała, to moc by też spadła chyba, tak ?
A on jak mógł na trawie z 4 ruszyć i gumę spalić to tak jest nadal.
Moc ta sama, osiągi te same, ino olej bierze i kopci.
Czyli bardziej prawdopodobne są te uszczelniacze zaworowe moim zdaniem.
A co do wymiany tego, to jest to skomplikowana i droga "operacja" ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 18:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Nie jest skomplikowana i jest w miarę tania :) Co do mocy to nie zawsze. Kumpel w charciku miał 4 bary a powinno być mniej więcej z 8 i chodził jak kiedyś i paliła na raz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 19:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
A jak to pierścienie i jakbym miał wymieniać cylinder to wraz z głowicą, czy nie ? ;>

Edit..

Jak rozbiorę głowicę to jak mam sprawdzić te zawory.
Jak wyglądają uszkodzone te uszczelniacze ? :D

Jeszcze jedna istotna uwaga.
Zauważyłem, ze gdy odkręcę wlew oleju, to leciał dym sobie... :(




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 lis 2011, 19:20 przez Pniewus, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 19:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Pniewus pisze:
Zauważyłem, ze gdy odkręcę wlew oleju, to leciał dym sobie... :(

Pierścienie lub uszczelniacze :)

Cytuj:
A jak to pierścienie i jakbym miał wymieniać cylinder to wraz z głowicą, czy nie ? ;>


Same pierścienie by wystarczyło zmienić lub tłok wraz z nimi

Pniewus pisze:
Jak rozbiorę głowicę to jak mam sprawdzić te zawory.
Jak wyglądają uszkodzone te uszczelniacze ? :D


Tu to najlepiej wymienić jak już ściągniesz głowicę bo to mały koszt jakieś 5zł jeden uszczelniacz :) Zajedź do pierwszego lepszego mechanika czy też sklepu z częściami do takich sprzętów i dadzą Ci te części za parę zł i się poradzisz czy są ok czy nie :) Pierścionki z 20-30zł max uszczelniacze zaworowe z 10 zł 2 szt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 19:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Tego dymu z otworu na wlew oleju idzie dużo...
Biały i gęsty.
A jak kopne kopką to wali dymem tak mocno, prawie jak z tłumika...
Raczej pierścionki... ?


Jest sens kupić taki zestaw, czy raczej nie
http://allegro.pl/cylinder-glowica-110- ... 31852.html
http://allegro.pl/cylinder-110-glowica- ... 43366.html




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 lis 2011, 20:14 przez Pniewus, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 21:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Najtańsze zestawy z allegro to chłam, często puchną lub są bardzo niskiej jakości i zupełnie nie przyszłościowe . Lepiej dołóż grosza i kup części lepszej jakości .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 6:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Wyrazi ktoś jeszcze opinię na temat tego cylka ? :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 18:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 11:41
Posty: 27
Lokalizacja: Starogard Gdanski
Pojazd:
Ludzie śmigają, nie narzekają.

Jeżeli chcesz coś na prawdę mocnego - markowego.

http://allegro.pl/parmakit-cylinder-z-t ... 91960.html

Żeliwo

http://allegro.pl/aluminium-cylinderkit ... 10744.html

aluminium




_________________

Odwiedź mój projekt -> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204383




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 19:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Dafi pisze:
Ludzie śmigają, nie narzekają.

Jeżeli chcesz coś na prawdę mocnego - markowego.

http://allegro.pl/parmakit-cylinder-z-t ... 91960.html

Żeliwo

http://allegro.pl/aluminium-cylinderkit ... 10744.html

aluminium


Takie zestawy jak podałeś są naprawdę bardzo dobrej jakości, na pewno długo by posłużyły .

Co do zestawów za 100 zł to miałem, niektóre zestawy nie są nawet do końca wykończone i trzeba poprawiać . Chyba że robić pseudo remont na 2000 km, ale to bez sensu ..
Poza tym wątpie by właściciel jeździł tym GB 45 km/h, dlatego części "średniej jakości" to moim skromnym zdaniem podstawa .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 6:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 11:41
Posty: 27
Lokalizacja: Starogard Gdanski
Pojazd:
@Wave01 owszem, plusem GB jest fakt, że ma silnik Hondy DAX (MONKEY itp.) minusem jest to, że takie części są bardzo pożądane i ciężko je znaleźć w PL. (może kiedyą na mieloch.pl zagoszczą takie partsy)




_________________

Odwiedź mój projekt -> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204383




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy