Dzisiaj jest 20 lis 2024, 19:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lis 2011, 17:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Przeglądając filmiki na yt znalazłem fajny pomysł jak mozna sprawdzic czy nasz pasek wchodzi maksymalnie na górę

http://www.youtube.com/watch?v=MoU2EhXg ... ure=relmfu


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
Ciekawe . Dzięki , dobry filmik , sprawdze u siebie ;)




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 18:15 
**

Rejestracja: 18 paź 2010, 21:59
Posty: 200
Pojazd:
Ciekawy filmik, napewno się przyda. Sprawdzę tak kiedyś u siebie . :D




_________________

FULL SPORT !!
SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 18:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
skolsik13, Nic nowego, czasem też tak robiłem. Poza tym to że pasek wchodzi na samą górę nie oznacza tego że napęd jest dobrze wyregulowany, zawsze może zostać dziura w przyśpieszeniu.
A po 2 lepiej to testować podczas jazdy, ponieważ na nóżce centralnej itp silnik szybciej i dużo lżej się wkręci w obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 19:07 
dokładnie jak napisał ProgrameR,

Poza tym, gdy ma się spory przebieg to widać gdzie są żłoby na wariatorze i wtedy też widzisz jak wysoko wchodził pasek :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 20:04 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Sposób dla leniwych ale zawsze lepiej się przejechać :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 20:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Nie obwiniajcie mnie za to ja przedstawiłem to co znalałem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 21:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
To nie jest regulacja napędu. Po takiej czynności wie się tylko i wyłącznie jak wysoko wchodzi pasek, a moto ma jeszcze jakoś w miarę dobrze jechać...




_________________

Moja maszyna:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/MRX-50/123534
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 5&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 16:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
tomcioxxx, umiesz czytac? napisałem:

Cytuj:
mozna sprawdzic czy nasz pasek wchodzi maksymalnie na górę


Ostatnio zmieniony 09 lis 2011, 16:39 przez skolsik13, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 17:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Ja tam czytać umiem, nawet dobrze, a temat ten nosi tytuł: ''Regulacja napedu-ciekawy pomysł''. Po prostu pisze żeby ktoś tak skutera nie zaczął regulować.




_________________

Moja maszyna:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/MRX-50/123534
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 5&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2011, 20:57
Posty: 45
Pojazd:
z tego wynika że powinno się w tym wypadku założyć jeszcze cięższe rolki?Wybaczcie ale niedawno kupiłem skuter bo wcześniej miałem biegowca ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 20:33 
**

Rejestracja: 24 lip 2011, 12:48
Posty: 431
Pojazd: Honda NSR 125 STUNT
Pixel94,
tak "!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 21:24 
Pixel94, nie :P bo wszystko zależy od wydechu jaki się ma, a także od samego waria :wink:
Przykład?
Na wydechu s6 pro replica i rolkach 5 gram jest duzy muł i kop dopiero od 50km/h, skuter idzie do końca możliwości cylindra ~10 tys obr. Pasek wchodzi na samą górę.
Po regulacji napędu, rolki 3.5 grama centralka hebo niebieska, pasek także wchodzi na samą górę, tylko że przesuwa się obroty na wyższe by jakoś dało się tym jeździć :P

Także same rolki nie świadczą o wchodzeniu paska na samą górę :wink:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 17:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Jak na moje, w ogóle nie przydatne... Na stopce centralnej, zupełnie bez obciążenia, żebyś miał rolki 1g i centralkę 90% to i tak na samą górę pasek powinien wyjść...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 18:07 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
Marcin194 pisze:
Jak na moje, w ogóle nie przydatne... Na stopce centralnej, zupełnie bez obciążenia, żebyś miał rolki 1g i centralkę 90% to i tak na samą górę pasek powinien wyjść...


ale on to tylko do filmiku pokazywał na pewno a w praktyce by się na bank sprawdziło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 20:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 20:50
Posty: 57
Lokalizacja: Kalisz ,Wlkp
Pojazd:
To on się stara daje przydatny temat.
a wy co? Obwiniacie go.!
żal.




_________________

Jesteś zainteresowany nowym forum?
http://motowielkopolska.jun.pl
zarejestruj się !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 16:31 
**

Rejestracja: 16 sty 2011, 13:07
Posty: 371
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
tym raczej sprawdzimy czy mamy dobry rozmiar paska i czy wejdzie na samą górę czy nie. tak nie wyregulujemy. zakładamy rolki i jazda a nie na stópkach..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 16:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2011, 18:33
Posty: 600
Lokalizacja: Mazury
Pojazd:
dokładnie . bez obciążenia to pasek wejdzie bez problemu . nawet jeżeli byś miał najmiększą centralkę i najcięższe rolki a byś zestawił ze stopek to by nie ruszył . Sposób nie przydatny w praktyce . :roll:




_________________

Obrazek
baczek642 pisze:
Może Dostaje Zadurzą Dafke pALIWA :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 20:36 
*

Rejestracja: 26 paź 2011, 19:00
Posty: 58
Pojazd:
DuDiS pisze:
bez obciążenia to pasek wejdzie bez problemu .
Z filmiku wynika ze nie zawsze wejdzie na samą góre :roll:


Ostatnio zmieniony 04 gru 2011, 10:14 przez Green Haze, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 19:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 14:16
Posty: 161
Lokalizacja: Strubno/Braniewo
Pojazd:
ale ludzie, kto wam kaze testowac na stopkach centralnych? wystarczy ze zrobicie kreski na wariatorze i mozecie sie normalnie przejechac, wtedy bedziecie mieli 100% pewnosc ze pasek wchodzi na max obroty




_________________

--->>>>Gołe baby :D <<<<---




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy