Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 14:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: wał korbowy
Post: 15 lis 2011, 17:54 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 13:08
Posty: 62
Pojazd:
chciałbym się was poradzić jak wał korbowy dać pod cylinder airsala 80cm wiem ze standartowy pewnie wytrzyma ale chce być przygotowany na to że może on być już od wymiany a i jeszcze chciałbym się zapytać bo może ktoś wie ile ten wał ma zębów dodam że ten silnik jest z 2007


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 18:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
musisz wiedzieć jaki masz silnik
myślę że 139qmb albo qma
i szukaj wału pod ten silnik

http://allegro.pl/wal-wzmocniony-skuter ... 61437.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 18:09 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 13:08
Posty: 62
Pojazd:
u mnie w dokumentach jest napisane że jest to 139qmb a na silniku znowu 139qma a na co mam patrzeć? :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 18:13 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
to nie ważne czy 139qmb czy 139qma i tak to samo chińskie ścirwo, podpasuje od tego i od tego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 18:18 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 13:08
Posty: 62
Pojazd:
no dobra a jaki w końcu polecacie tam wał czy taki z allegro za nie całe 100zł wytrzyma??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 18:20 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
trzydziecha15, masz zamiar jeździć tym skuterem czy go sprzedać?? Bo jeżeli robisz go pod siebie to pakuj taki na który Ci kasy wystarczy żeby był najlepszy. A jak chcesz go sprzedać, to pakuj najtańsze chińskie g***o :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 18:26 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 13:08
Posty: 62
Pojazd:
nie no ja nie zamierzam się z nim rozstawać bardzo sie do niego przywiązałem ale chce kupić taki wał na którym pojeżdżę i nie przepłacę a nie chce kupować tak na raty by to 2 razy więcej roboty i pieniędzy

EDIT
a czy taki wał może być: http://sklep.mieloch.pl/p...9a418ae48e6fb63 ?
Uzywaj funkcji edit, nie pisz post pod postem
Piórek


Ostatnio zmieniony 15 lis 2011, 18:37 przez trzydziecha15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 18:35 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
trzydziecha15, to jest taki sam wał, jak seryjny, lepiej dorzuć ze 200 zł i kup jakiś wzmocniony od naraku albo Top Racinga. Poszukaj na www.racing-planet.pl, tam jest masz części do takich silników jak Ty masz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 19:04 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 13:08
Posty: 62
Pojazd:
ok dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 23:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 22:27
Posty: 24
Lokalizacja: z daleka
Pojazd:
seria wystarczy w 4t nie trzeba zmieniać jeśli chcesz zmienić to kup naraku najlepiej 139qma niby to samo ale zawsze pewniej ze spasóje i kup przełożenia naraku bo ci się rozj*** a na seryjnych nie pójdzie więcej niż 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 15:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
Ja ci radzę kupić cylinder 72cc naraku albo airsal bo pośmigasz xxx razy dłużej na tym niz na chińskich




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 15:31 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
barto96, a nie wiem, bo w 2 suvach tak robią, że kupują chiński cylinder i dokupują do niego markowy tłok(żeby nie puchł) tak więc może tutaj by mógł kupić chiński 80ccm i dokupić do niego tłok Naraku albo jakiś inny(byle nie chiński)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 16:20 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
barto96 pisze:
Ja ci radzę kupić cylinder 72cc naraku albo airsal bo pośmigasz xxx razy dłużej na tym niz na chińskich


Przecież on napisał w pierwszym poście że kupuje AIRSAL 80ccm




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 16:35 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 13:08
Posty: 62
Pojazd:
damian1998 to mówisz żeby jeszcze kupić do tego przełożenia?? na racing-planet.pl znalazłem takie +10%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 17:00 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Wał zostaw serie spokojnie wytrzyma, przełożenia Naraku wielka ściema krótsze o kilka % od seryjnych ile już o tym pisałem i dalej z tymi przełożeniami. To 4T rakiety nie będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 17:03 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
John8walker, china to jednak ma słabe wykonanie, po co Ci przełożenia?? Lepiej wał wymienić.

Bez wymiany wału Bóg jeden wie co się może stać, w końcu to china.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 17:07 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Na serii prześmigałem około 5tyś km + 3 cyle 72cc china około 3,5tyś km + Airsal 2tyś km razem ponad 10tyś km, ciągle seryjny wał, łożyska nie mają luzu silnik nigdy nie rozpoławiany i się toczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 17:09 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 13:08
Posty: 62
Pojazd:
przy opisach tych cylindrów jest napisane że te oryginalne wały wytrzymują do 90cm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 17:26 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
trzydziecha15, w opisie to ja Ci mogę napisać, że mój cylinder od 2t pasuje do twojego 4t.
John8walker, różnie z tym bywa, mój kolega ma seryjny skuter china 4t i nic przy nim nie grzebał, nadeszła zima skuter nie odpala. Patrzymy a tu uszczelniacze popekały cały olej prawie wyciekł, rozebraliśmy łożyska do wywalenia, skuter ma przebieg niecałe 6000km i docierany był prawidłowo. Ja bym radził wał wymienić, bo to co oni w chinach robią to przechodzi ludzkie pojęcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 17:47 
Zbanowany

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:55
Posty: 166
Pojazd:
przy 4t nawet przy 90cc malossi i grubszym tuningu nie wymieniaja walu,
wiec zostaw serie i lepiej kup gaznik/zawory zeby ci sie cyl nie zatarl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy