Dzisiaj jest 23 lip 2025, 22:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

ktory cylinder lepszy?
MHR Replica 58%  58%  [ 18 ]
Stage6 Racing (nie modular) 42%  42%  [ 13 ]
Liczba głosów : 31
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lis 2011, 19:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
tak jak w temacie. Który cylinder mocniejszy, który dluzej pojeździ?

Stage6 racing ( nie modular ) czy mhr replica

do silnika minarelli lc




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056


Ostatnio zmieniony 15 lis 2011, 19:14 przez kucharz, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 19:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
wedlug mnie replica, lepsza jakość wykonania ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 19:50 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Tutaj chyba wygra Malossi dobrze wykonany i mocny. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 19:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Jak dla mnei stage6 racing po portingu (karterów) lepsze osiągi :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:02 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
hubert514, W temacie nie ma mowy o portingu :D


Ostatnio zmieniony 15 lis 2011, 20:02 przez Huberto203, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
no wlasnie, bez zadnych portingow? który mocniejszy?

do setupu:
-Yasuni r (bedzie mocniejszy)
-wario top perferomances
-wal top racing evo ng
-lozyska i uszczelniacze tp
-gaznik bedzie 21




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
to MHR duża moc, duże przebiegi i małe spalanie ;D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
niewiem czy warto dawac +800 za nowy jak da sie wyrwac za 400zl czasem




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
nóffka!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Używki cylindra aluminiowego ja bym nie kupił nie wiadomo do końca jaka była jego przeszłość, ile tłoków można jeszcze do niego wsadzić, chodzi mi o selekcje.
To taka loteria może pojeździć długo a może paść po kilku set km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
http://www.mgkscootertun.pl/?492,cylind ... plica-70cc

po dolozeniu 60zl jest juz s6 racing modular ale niewiem czy przewyzszy malossi




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056


Ostatnio zmieniony 15 lis 2011, 20:24 przez kucharz, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
bez portingu to nie ma sensu wklada takich cylinfrów kup sobie lepiej sporta albo midracinga




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
hubert514 pisze:
bez portingu to nie ma sensu wklada takich cylinfrów kup sobie lepiej sporta albo midracinga

Dlaczego???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
hubert514 pisze:
bez portingu to nie ma sensu wklada takich cylinfrów kup sobie lepiej sporta albo midracinga

replica to jest midrace, wg scoter-attack




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
dalczego ? bo bardzo możliwe że uzyska osiągi jak sport a nawet niższe.


Ostatnio zmieniony 15 lis 2011, 20:38 przez hubert514, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
hubert514 pisze:
dalczego ? bo bardzo możliwe że uzyska osiągi jak sport a nawet niższe.
dlaczego? przecież to zupelnie cos innego od sporta, aluminium inne kanaly itp, wiec czemu ma byc slabszy od sporta?




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Z dobrą resztą innych części to może uzyskać lepsze :)
No fakt wszystko trzeba robić z głową...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
czyli sugerujecie ze racing bez portingu to to samo co sport?




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
poczytaj troche o tym :P
Otóż bez odpowiedniego portingu mieszanka będzie żle kierowana. Kanały będą ograniczone co wiąże sie z gorszym napełnieniem cylindra. Przez portin mieszanka jest odpowiednio "skierowana" dzięki czemu nie powstają zawirowania mieszanki kanały płuczące są w 100% wykorzystane co za tym idzie lepsze napełnienie cyla.

Ale niech się wypowie kto inny bo nie jest jakimś specjalistą w tej dziedzinie (chociaż zamierzam) :D:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Magillax pisze:
Z dobrą resztą innych części to może uzyskać lepsze :)
No fakt wszystko trzeba robić z głową...


Mówimy o samym cylindrze w tej chwili

przepraszam za PPP


Ostatnio zmieniony 15 lis 2011, 20:45 przez hubert514, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy