Dzisiaj jest 20 lip 2025, 21:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lis 2011, 17:50 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Problem jest taki po włożeniu gaźnika TEC 17.5 skuter odpala ale trzyma cały czas wysokie obroty, aż wyje...nie reaguje na śrubkę obrotów i powietrza... wiecie co może być bo gaźnik praktycznie nówka... Czyściłem go i nic nawet kompresorem przedmuchałem...


Ostatnio zmieniony 15 lis 2011, 17:50 przez adikSR, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 19:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
adikSR, Trzy możliwości
1.za duża dysza
2.lewe powietrze
3.wada fabryczna gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:00 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Tak to jest z tymi gaźnikami jedna osoba trafi na dobrze wykonany a inna do kitu... Lepiej dołożyć i zainwestować w Dellorto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 20:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Ja wale, jak mnie denerwują wypowiedzi takie jak Huberto203, jasne, że jak się nie potrafi zamontować, to wszystko jest złe . Sam jeżdze na Tecu 19mm i bardzo dobry gaźnik, 100x bardziej wole kupić nowego Teca, niż jakiegoś rozwiercanego, używanego Dellorto.

A wracając do tematu, to kolega miał ostatnio identyczna sytuację, też zmienił oryginalny gazior na 17,5 od Teca i też nie chciał palić, a jak załapał to od razu max obroty. Okazało się, że przepustnica musi opadać trochę niżej w nowym gaźniku, dlatego na puszczonej manetce przepustnica była w połowie. Najlepiej zdejmij filtr powietrza i zobacz czy jak nie dotykasz manety, to przepustnica jest na samym dole (a prawdopodobnie nie będzie). Rozwiązanie jest proste, wystarczy wykręcić trochę regulację linki przy manetce lub na drugim końcu linki. :D

Warn


Ostatnio zmieniony 16 lis 2011, 0:41 przez AndrewOldSR, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 0:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
1. przepustnica za wysoko
2. za mała dysza
3. wada gaznika




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 2:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
szybciej to te 3.

duzo ludzi sie skarzy wlasnie na taki objaw.

Tutaj TEC nie zasłyną, albowiem powinni to naprawic albo wycofac z produkcji.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 10:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
No ja tez słyszałem duzo przypadków o takiej wadzie że np dostaje za mało paliwa.
Jakby coś z komorą pływakową. Może wygięcie blaszki aby zaworek później zamykał by coś dało ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 13:04 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 14:43
Posty: 200
Pojazd:
Miałem ten sam gaźnik,jest to zwykłe gówno,złom i idioctwo dałem za to 150zł za nówkę,i dupa,później znowu 100 za dellorto używane i dopiero chodzi ok,przedtem nic się nie dało zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 13:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 14:03
Posty: 309
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
a mój kumpel kupił tec`a i jakoś udało się go wyregulować i chodzi do dziś ...
nie wiem co wy widzicie złego w tych gaźnikach...
wiadomo dellorto to delorto ale co tam....




_________________

50ccm RMS (41,25)
Leo Vince ZX
Twist controll
Dellorto 12mm (d. 74)
Rolki 4,5g
Zawór Malossi
Gasbox bY batoncmg ! :D
Centralka seria
Sprężynki seria
Na razie tyle :P
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=201071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 16:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jak widać trafiają sie felerne sztuki....




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 16 lis 2011, 16:00 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 17:08 
**

Rejestracja: 11 paź 2011, 14:32
Posty: 288
Lokalizacja: Niemiec
Pojazd: Nissan 350Z,Yamaha R6
Ja wiem co!!
-Linka gazu za mała i nie dochodzi do końca przepustnica i tak wyje i nie reaguje




_________________

"Żyje by jeździć jeżdżę po to by żyć"
"Motocykle To Moja Pasja " ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 17:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Przeciez Andrew już o tym wspomniał :)
adikSR, żyjesz ? :) Jak tam ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 23:35 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Sorki nie sprawdzałem jeszcze bo kolega dorwał drugiego identycznego wyregulowanego pod manstona i chodzi, a ten mój leży i dopiero go sprawdzę w weekend. Przedtem dodam że BWS chodził dobrze... a teraz nie chce. Zobaczę może to wina tej przepustnicy jak mówicie że trzeba linkę popuścić.


Ostatnio zmieniony 16 lis 2011, 23:35 przez adikSR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2011, 0:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Możliwe. U mnie ale przy dellorto to musiałem pancerz skrócić.
Tylko nie skróć za dużo bo wtedy nie pojdzie dać full gazu ;)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2011, 15:09 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
AndrewOldSR, po 1 nie mówimy tutaj o używanych i jak to określiłeś rozwierconych. A może wystarczy pobawić się w regulację i będzie dobrze. I dużo ludzi twierdzi że te gaźniki są takie jak napisałem wcześniej. Trafisz na dobrego albo na złego. Więc się nie wymądrzaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2011, 16:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 14:03
Posty: 309
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
ja po prostu uważam że to zależy od umiejętności ( nie obrażając przy tym nikogo)
myślę że tec jest po prostu trudniejszy co do wyregulowania ...




_________________

50ccm RMS (41,25)
Leo Vince ZX
Twist controll
Dellorto 12mm (d. 74)
Rolki 4,5g
Zawór Malossi
Gasbox bY batoncmg ! :D
Centralka seria
Sprężynki seria
Na razie tyle :P
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=201071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2011, 16:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Nie ma czegos takiego jak trudniejszy. Jest gorzej wykonany i nieraz w ogóle nie idzie go ustawić prawidłowo. Dobry gaznik ustawisz w 2 minuty




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2011, 16:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 14:03
Posty: 309
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
ok spoko....




_________________

50ccm RMS (41,25)
Leo Vince ZX
Twist controll
Dellorto 12mm (d. 74)
Rolki 4,5g
Zawór Malossi
Gasbox bY batoncmg ! :D
Centralka seria
Sprężynki seria
Na razie tyle :P
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=201071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2011, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:28
Posty: 294
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Huberto203, Nie mądrze się, tylko opieram swoją opinię na własnych doświadczeniach, a nie gdzieś zasłyszanych plotach. Sam mam ten gaźnik, wielu moich znajomych też i nikt nie narzeka. Chociaż wiadomo, że jakością wykonania trochę odbiega od Dellorto, w końcu z czegoś ta różnica w cenie musi wynikać. Ale na pewno nie jest to gaźnik strugany dłutem gdzieś na wschodzie przez chińczyków za miskę ryżu. :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2011, 18:00 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
AndrewOldSR, ostatnie zdanie mnie rozwaliło haha :D Wiadomo jest to gaźnik jak gaźnik ale dellorto to dellorto :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy