Dzisiaj jest 23 sie 2025, 20:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lis 2011, 21:52 
*

Rejestracja: 07 lis 2011, 22:31
Posty: 42
Pojazd:
Witam, jak zmiejsza się ilość paliwa w gaźniku w Yamaszce Booster ? ;) bo nie ma tam żadnej blaszki ani nic ;/ i jeszcze jedno pytanie, jak dam iglicę o rowek wyżej to będzie dostawał mniej czy więcej paliwa ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2011, 22:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Im zawleczka na rowku niżej tym więcej paliwa, bo iglica jest wyżej.
Im zawleczka na rowku wyżej tym mniej paliwa, bo iglica się obniża.

Często przy zmianie położenia iglicy konieczna jest też regulacja składu mieszanki paliwo-powietrze. Reguluję się to śrubką przeznaczoną do tego.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2011, 22:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2010, 22:10
Posty: 563
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
zawsze mozesz jeszcze dysze zmienić




_________________

SPRZEDAM RÓŻNE CZĘŚCI ZDJĘCIA W LINKU
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1890834#1890834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 10:16 
*

Rejestracja: 07 lis 2011, 22:31
Posty: 42
Pojazd:
Mam jeszcze jedno pytanie, jak nazywa się ta najmniejsza dysza w gaźniku PHVA 12 ?

EDIT: Dobra już wiem to dysza wolnych obrotów, a wiecie gdzie taką dostać bo na mielochu nie ma.

Mam z moim skuterem taki problem, że paliwo normalnie ciurkiem leci z gaźnika wie ktoś co to może być ?


Ostatnio zmieniony 19 lis 2011, 10:44 przez ziomq, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 10:53 
Zbanowany

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:55
Posty: 166
Pojazd:
kranik sie moze nie zamykac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 11:05 
*

Rejestracja: 07 lis 2011, 22:31
Posty: 42
Pojazd:
No ale jak się nie myle, pływak sam powinienn odcinać dopływ paliwa...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 11:28 
Zbanowany

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:55
Posty: 166
Pojazd:
ale moze ci sie zacinac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 15:02 
*

Rejestracja: 07 lis 2011, 22:31
Posty: 42
Pojazd:
I mam następny problem ;/ jak próbuję wyregulować gaźnik to wiadomo ustawiam najniższe możliwe wolne obroty i kręcę dyszą od mieszanki, obroty powinny rosnąć, a u mnie nic, zero reakcji, jedynie jak za dużo odkręcę to skuter gaśnie ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 19:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
A jaką masz dyszę główną ?

Jesli cieknie paliwo to nic z tym nie zrobisz.
------>
Wyciągnij zaworek iglicowy z komory pływakowej i przeczyść oraz przedmuchaj porządnie jego kanalik wewnątrz. Powinno pomóc.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2011, 11:51 
*

Rejestracja: 07 lis 2011, 22:31
Posty: 42
Pojazd:
No ale czemu nie reaguje na śrubkę od mieszanki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2011, 17:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Napisałem ci co masz zrobić !!!
Leci paliwo wiec dlatego sie dławi i nie mozesz wyregulować !!!
Nie pisz posta pod postem!!! Regulamin!




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2011, 17:37 
*

Rejestracja: 07 lis 2011, 22:31
Posty: 42
Pojazd:
Wszystko wyczyściłem itp. i już paliwo nie leci, ale nie mogłoby się obejść bez innych problemów ;/ musze kopać długo aby odpalił, a jak odpali to szybko wkręci się na wysokie obroty i buu...gaśnie ;/ czy może to być spowodowane tym, że zgubiłem gdzieś tą zawleczkę z iglicy co się wysokość reguluje i ją dorobiłem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2011, 17:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 14:03
Posty: 309
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
powiem jedno sam to ty się za to nie bierz.... :wink:




_________________

50ccm RMS (41,25)
Leo Vince ZX
Twist controll
Dellorto 12mm (d. 74)
Rolki 4,5g
Zawór Malossi
Gasbox bY batoncmg ! :D
Centralka seria
Sprężynki seria
Na razie tyle :P
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=201071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2011, 19:05 
*

Rejestracja: 07 lis 2011, 22:31
Posty: 42
Pojazd:
Proszę o wypowiedź kogoś kto się zna, nie takich osobników jak ten z postu wyżej :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2011, 19:52 
*

Rejestracja: 27 sie 2011, 10:22
Posty: 20
Pojazd:
Gdy mi nie reagował na regulację mieszanka-powietrze musiałem zmniejszyć dyszę bo mi go przylewało, nie dało sie w ogóle regulować, mniejsza dysza i gaźnik się regulowało bez problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2011, 20:28 
*

Rejestracja: 07 lis 2011, 22:31
Posty: 42
Pojazd:
A o ile zmniejszyłeś dyszę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2011, 20:43 
*

Rejestracja: 27 sie 2011, 10:22
Posty: 20
Pojazd:
Dałem seryjną. Gaźnik był 12 bodajże, seria w minie horizontal.
jaką masz teraz ?


Ostatnio zmieniony 21 lis 2011, 20:44 przez matek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2011, 21:29 
*

Rejestracja: 07 lis 2011, 22:31
Posty: 42
Pojazd:
Teraz mam dyszę 96, poprzedni właściciel taką założył, ale to może dlatego że miał zamontowany inny cylinder. A jaka jest seryjna ? Też mam gaźnik 12.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2011, 21:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 14:03
Posty: 309
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
ja miałem seryjną 64 bodajże albo 72




_________________

50ccm RMS (41,25)
Leo Vince ZX
Twist controll
Dellorto 12mm (d. 74)
Rolki 4,5g
Zawór Malossi
Gasbox bY batoncmg ! :D
Centralka seria
Sprężynki seria
Na razie tyle :P
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=201071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2011, 21:35 
*

Rejestracja: 07 lis 2011, 22:31
Posty: 42
Pojazd:
To jaką lepiej wziąć do cylindra TEC ECO i seryjnego filtra powietrza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy