Dzisiaj jest 06 sie 2025, 20:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1487 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 75  Następna

zaplon R/T czy MHR ??
R/T 60%  60%  [ 236 ]
MHR 40%  40%  [ 158 ]
Liczba głosów : 394
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 13:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2011, 18:34
Posty: 36
Lokalizacja: Nasielsk
Pojazd:
Wkładaj R/T, :)




_________________

--->>BLUE & BLACK AeRoX S6 RaCiNg PoRtInG bY SaNcHoS1<<---
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=183693
-------------------------------------------------------
"Nie Liczy Się To Jakie Masz Częsci Ale To Jak Umiesz Tym Jeździć"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 13:53 

Rejestracja: 02 lis 2011, 21:24
Posty: 0
Pojazd:
MiChm, Załóż R/T Bo pod ten cyl powinien bardziej sie zgrywać niż MHR.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 14:24 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 18:38
Posty: 184
Pojazd:
Załoz mhr jest lepszy nawet ze r/t sie ladnie zgra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 15:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2011, 9:45
Posty: 1
Pojazd:
Michm MHR ! r/t sobie odpuśc ; D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 16:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
A jakieś wytłumaczenie dla czego ?




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 16:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 20:24
Posty: 127
Lokalizacja: słupca/konin
Pojazd:
mój kuzyn przy big borce 77 na R/T miał 2PS mniej niż na mhr :roll:




_________________

Sprzedam


-Sprzedam: wydechy sport AM6/DERBI
-Dużo czesci aerox, yzf r125

!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 16:38 

Rejestracja: 12 mar 2011, 20:07
Posty: 0
Pojazd:
Piękna maszyna. Bierz mhr zawsze do niego przekonany byłeś.
Dziewczyny to tylko pozazdrościć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 16:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 18:45
Posty: 597
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
MHR ! Jakoś lepsze zaufanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 9:17
Posty: 35
Lokalizacja: Mam roxa ?
Pojazd:
Thom pisze:
Piękna maszyna. Bierz mhr zawsze do niego przekonany byłeś.
Dziewczyny to tylko pozazdrościć


No właśnie był przekonany ciekawe czemu teraz myśli nad r/t ?




_________________

Ratownik pisze:
W kwestii Ogara to mi możesz co najwyżej wylizać jaja.



:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 17:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
Roxiarz, widzę ze ci się hasło przypomniało :)

dalej jestem do MHR przekonany tylko leży mi w garażu R/T wiec tak myślę czy nie byłoby lepiej :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 17:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
Dlaczego piszecie że mhr lepsze od R/T? Większość z was nie miała sportowego zapłonu w rękach... MiChm, nie możesz założyć jednego i drugiego? I wybrać lepszy?




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
Korh, nie mam hamowni w domu wiec nie mogę tego tak odróżnić wiadomo jak będzie czuć różnice podczas normalnej jazdy to zostawię ten lepszy ale wydaje mi się ze będzie to minimalna różnica jak już coś ...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 21:20 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 18:38
Posty: 184
Pojazd:
tak bedzie to minimalna roznica.
haha jedz do policji na rolki ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 21:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
Heh samobójca (500 POST!);D




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 lis 2011, 21:38 przez xxxBWSxxx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 22:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
MiChm, no tak tylko że osobiście wolałbym przetestować obydwa niż zdać się na zdanie ludzi z których może 30% ogarnia o co chodzi




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 22:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 21:25
Posty: 313
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Pojazd: bb77 -> rt95 -> mhr 70
Imię: Ukaszz
Jeśli podczas jazdy po drodze nie odczujesz różnicy, to po co się bawić w wybieranie zapłonu?
Załóz R/T jak juz wszystko s6 to wszystko :)




_________________

Runner 70 for race -> Rox MHR BB77 -> Rox R/T95 -> Rox MHR 70

Ukaszz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 22:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
zobaczę na hamowni jak będzie ustawiany :) pod koniec tygodnia będę piaskować wszystko to dam foty :) do tego nie wiem jakie mocowanie kierownicy założyć myślę nad jakimś fajny rowerowa co jest delikatnie do przodu bo SSP mi się nie za bardzo podoba ... :/ co myślicie?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 22:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2011, 18:34
Posty: 36
Lokalizacja: Nasielsk
Pojazd:
Kurczę MiChm, malossi ma moze lata doświadczen, i jest stosowany u wielu uzytkowników, ale stage6 ma ustawienie do wyścigów na prostych trasach i na tych okrązenowych, wiec stage6 ma lepsze ustawienie dla silnika :) ale to zalezy tez od Ciebie który wybierzesz no i ile koni doda malossi :twisted: a ile stage6 :wink:




_________________

--->>BLUE & BLACK AeRoX S6 RaCiNg PoRtInG bY SaNcHoS1<<---
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=183693
-------------------------------------------------------
"Nie Liczy Się To Jakie Masz Częsci Ale To Jak Umiesz Tym Jeździć"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 22:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2010, 17:01
Posty: 93
Lokalizacja: Radom
Pojazd: CBR
fela od roxa :D no zarombiscie pasuje do boostera ;]




_________________

HISTORIA MOICH POJAZDÓW
ZIPP OTIS>YAMAHA NEOS>YAMAHA AEROX>YAMAHA AEROX>APRILIA SR>YAMAHA AEROX>GOLF MK4 :)> RENAULT CLIO II




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 22:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 21:49
Posty: 166
Pojazd:
co masz na myśli mówiąc ustawienia R/T jak i MHR muszę sam ustawiać pod cylinder :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1487 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 75  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy