Dzisiaj jest 23 lip 2025, 17:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Post: 23 lis 2011, 19:43 
Witam,ostatnio wymieniałem tłok z (41,00) bo w poprzednim szczeliły pierscienie i go uszkodziły(cylindra nie porysowały) więc kupiłem nowy tłok Meteor(41.50) i zrobiłem szlif cylindra.Wszystko ładnie złożyłem odpalił od kopa nie sprawdzałem kompresji(ale czuć w kopce że spręża,jak będzie trzeba to zmierzę ciśnienie) i chodzi oto że nie wejdzie wyżej jak może 2500-3500 obrotów,jedzie może max 15-25 km/h.Gażnik i krociec z membranami czysty
stożkowy filtr powietrza gąbkowy wszystko ładnie i nie wiem o co chodzi.Aż taki wpływ może mieć na to nie wyregulowany gaźnik? Motor oczywiście na dotarciu.

Proszę o odpowiedź bo pilnie potrzebuje to zrobić jak najszybciej

Z góry dzięki i pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 20:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Mieszanka dostarczana do cylindra ma ogromne znaczenie dla pracy silnika....
Ja u siebie gdy zmieniłem dyszę główną z 72 na 110 (poj. 50 cm3)to miałem identycznie - maxymalna dysza dla mojego motorka(Aprilia rs50,Minarelli Am5,gaźnik 19mm,stożek polini air box) to 90....

A odpaliłeś i zostawiłeś na 10 min na luzie,żeby się pierścienie ułożyły?


Ostatnio zmieniony 23 lis 2011, 20:04 przez Biskup Śmierci, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 20:54 
zostawiłem jutro go postawie na godzine,to muszę jeszcze zmienić dysze główna jak mam filtr stożkowy?mam chyba 0.68 coś w tym rodzaju to jaką proponujesz?Dobrze by było gdybyś podrzucił jeszcze info jak wyregulować gaźnik,mam dwie śrubki w gazniku....




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 22:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
po co ma godzinę chodzić? Starczy 10 min. Dysza jest ciut za mała,wcześniej na jakiej jeździł?
I jaką masz konfiguracje motorka(gaźnik,filtr powietrza)?

Gaźnik trudno się reguluje,ja po 3 latach z motorami nie zawsze daje radę z gaźnikiem.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Konfiguracja
Post: 24 lis 2011, 15:14 
Dysza od początku 0,68 gaźnik Dellorto 14 i filtr 5 cm średnicy stożek gąbkowy wysoki na 3cm




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 15:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
jakie są objawy że nie wchodzi na obroty ? przerywa czy robi buuuu ? ;d mile widziany filmik :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 24 lis 2011, 15:24 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 17:17 
Ani nie przerywa ani nie robi buuuu(tak jak by nie miał kompresji) tylko śmiesznie tryka pryka
obrotów ma może 2000-3500 na minute,no nie wiem co się dzieje narazie mi tylko nerwy psuje. Jak się pusci manetke podczas jazdy i zaraz znowu doda gazu to czućze szarpie ale nic po zatym,próbowałem podnosić iglice ale nic nie dało




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 19:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Wymień świece,sprawdź przewody zapłonowe - coś nie tak ze spalaniem jest. Albo mieszanka(porządna regulacja gaźnika) albo elektryka...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 20:21 
Elektryka może nie (to jest 2007r.)gaźnik regulowałem i na wolnych po krótkim rozgrzaniu ładnie chodzi tylko troch głośniej pryka,znajomy mówił że nie dostaje paliwa chociaż od kranika bo membrany był czyszczony.Zauważyłem też że jak jadę to bardzo ale to bardzo te obroty niby rosną.A i możecie mi podpowiedziec co to jest ta luka w karterze?
U mnie nie jest ona w ogóle zakryta(patrz na zdjęcie)

"http://zapodaj.net/ccaacfd7972f.jpg.html"




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 20:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Tego chyba nikt nie wie :P Ja mam to odkryte. Możesz tam nalać wody i bedzie chłodzenie wału :D (żartuje) Nagraj filmik jak ci gaśnie, dużo nam to pomoże w szukaniu przyczyny.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:25 
ok ale to jutro




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Podejrzewam,że to jest "przedłużka" karterów,żeby silnik pasował do innych typów ramy - u mnie w rsce z 95 roku jest to zakryte(tak samo jak u ciebie),a przed ową "luką" idzie prowadnica do której jest przykręcony silnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jaki jest kolor świecy ?? Na ile spasowałeś tłok ? i w dobrą stronę go założyłeś ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 9:51 
W dobrą strone założyłem,Na ile spasowałem tłok?Jeśli o to chodzi to gość który robił mi szlif cylindra sciągał wymiary z tłoka mikrometrem, a kolor świecy prawie taki jaki powinien być,no nie wiem o co chodzi,założyłem dysze główną 102 i dalej tak samo.Może to wina membran?




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 10:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
Furian50,

x2 filmik by tutaj dużo pomógł. Masz może oryginalny filtr powierza w domu? Jak masz to załóż oryginalny (mi pomogło jak miałem skuter), wyczyść gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 14:39 
telefon w naprawie więc filmiku narazie nie nagram,a mógł by mieć z tym związek że wężyk ktory idzie od baku przez filtr paliwa do gaźnika jest cały czas zapowietrzony i jak dodaje gazu to leci tam paliwo i po chwili przestaje?




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 16:11 
*

Rejestracja: 22 lis 2011, 16:25
Posty: 12
Lokalizacja: Gostynin
Pojazd:
Spróbuj zdjąć filtr paliwa i założyć bez filtra ja u siebie w Furii nie mam filtra. Mam już kranik z filtrem




_________________

Pozdrawiam

MotorHispania Furia!
To jest to :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 16:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2011, 16:06
Posty: 20
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
A prędzej na tym filtrze powietrza stożkowym jak CI chodził ? Mi np stalker dochodził do 2500 obrotów i przerywał, dlatego że przez stożek za dużo powietrza dostawał, dałem zwężkę i już było dobrze.




_________________

krassu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 20:33 
Nie wiem,jutro to sprawdze,a tak w ogóle na ile mniej więcej możecie mi motor wycenić?
Ile za niego mogę wołać?Oczywiście jak byłby sprawny i wszystko było by wporządku(bo oprócz tych obrotów tak jest:) )

Link do zdjęć "http://img217.imageshack.us/g/002qzf.jpg/"

Nowy tłok,szlif cylindra,filtr powietrza




Na górę
   
 
 
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 13:55 
Dobra w końcu zrobiłem,zdjąłem filtr powietrza i założyłem stary stożkowy i działa normalnie
a na wolnych to aż się słuchać chce:):) Wielkie dzięki i pozdr...




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy