Dzisiaj jest 08 lut 2025, 0:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lis 2011, 18:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Witam wypadłem nie wiem czy genialny pomysł ale zrobienie w tłumiku rezonansowym PRZEPUSTNICY iż ze robię sobie sam tłumik skopiowany z dwóch wydechów LeoVince ZX i Technigas next-r naradzie wyszło mi coś takiego :
Obrazek
A teraz co to tej niby przepustnicy jak by to miało działać :
[IMG=http://img825.imageshack.us/img825/9746/przepustanica2.png][/IMG]

A wiec działanie tej przepustnicy ma zadanie zamykanie dolotu od dyfuzora lub go odmykać to już by było zależne od silnika jak dobrze wiem tłumik nisko obrotowe nie są zbytnio dobre na wysokich obrotach a wiec przepustnica uwalniała by więcej spalin z dyfuzora na wyższych obrotach by powstawał rezonans a znowu jak by silnik potrzebował na niskich obrotach by złapał rezonans przepustnica się by zamykała , nie wiem czy ten pomysł jest dobry bo wymyśliłem go tak z nudów na lekcji :mrgreen: I jeszcze jedno bo jak za pewnie skrytykujecie mnie za ten bezsensowny pomysł to mam pytanie jaka mam być w środku średnica ostatniego kolanka co Idze od dyfuzora do końcówki tłumiącej :2,5cm czy 1,5cm bo wydaje mi się ze 2,5 to już za dużo bo bym w tedy zastosował przy tej wielkość przepustnice ! :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 20:36 
Zbanowany

Rejestracja: 14 sie 2011, 21:49
Posty: 3
Pojazd:
Nie chce mi się iśc do garazu tak to bym zmierzyl ale okolo 1,5-2cm na pewno nie 2,5... tylko że musiał byś zrobic własnie większe i jak by były niskie obroty to żeby było takie jak seryjnie, a jak wysokie obroty to większe... Tylko pytanie jak to chcesz zrobic zeby otwierało albo zamykało się automatycznie przy danych obr xD




_________________

I dla efektu lustra polewaj mlekiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 20:42 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
zawory stosuje się przy wydechach wysokoobrotowych aby dać silnikowy więcej mocy na starcie
aby to działało musiałbyś założyć zawór wydechowy zaraz za kanałem wydechowym cylindra




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 23:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Nie wiesz nawet na jakiej zasadzie działa rezo a bierzesz się za zawory :mrgreen:
Zawory wydechowe stosuje się przy kanale wydechowym w większych pojemnościach czyt. 125ccm. Jeśli to byłoby takie zbawienne dla piździków to czemu firmy produkujące sportowe części do skuterów nie wykminiły by tego? To co ty narysowałeś to jakaś klapka stosowana w średniowiecznych roburach czy kamazach na końcówce wydechu. Lepiej uważaj na lekcji i nie myśl dużo :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 12:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Ok temat do ZAMKNIĘCIA tak myślałem ze pomysł będzie Kiszką może kiedyś go zrealizuje i bardziej przemyśle , Ale dziękuje za odpowiedzi ! :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 15:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Tuningowy cylinder Simonini 88cc posiada zawór wydechowy :) Więc nie jest to przyjemność tylko dla 125< :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 16:53
Posty: 80
Lokalizacja: Raczki
Pojazd:
Brawo że chciałeś coś robić sam ;D wielkie uznanie :P A że ci nie wyszło to trudno... uczymy się całe życie.




_________________

Fotorelacja
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=211785




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Damo pisze:
zawory stosuje się przy wydechach wysokoobrotowych aby dać silnikowy więcej mocy na starcie
aby to działało musiałbyś założyć zawór wydechowy zaraz za kanałem wydechowym cylindra


Ale przy biegówkach... W skuterze to nie ma sensu..., nie poprawi, a nawet pogorszy osiągi :wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:49 
*

Rejestracja: 22 lip 2010, 23:11
Posty: 192
Pojazd:
Dobrze ale to jest skuter a w skuterze regulujesz napęd tak że np na rusza 8.600 i kręci do 10.000 to takim zaworkiem to zamulisz go tylko.


Ostatnio zmieniony 24 lis 2011, 21:49 przez kominiora, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy