Dzisiaj jest 09 maja 2025, 0:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 gru 2011, 17:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 14:19
Posty: 96
Pojazd:
Witam. Czytałem na innym forum że akrosy po blokadach jadą licznikowe 80 z górki. I tu moje pytanie. Co zrobić bo akros mi jedzie z górki tylko 55 a nie ma blokad.(Kupiłem go używanego już bez blokad) Od czego to mogło się stać? Co zrobić by jechał 80. Dodam że rolki były trochę wytarte i nie znając ich waqi wymieniłem na 6g. (Przedtem pasek się nie ślizagał a teraz tak) Możliwe że to od za lekkich rolek?


Ostatnio zmieniony 17 gru 2011, 11:08 przez Adasinio97, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 18:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
pasek w jakim jest stanie?




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 18:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 14:19
Posty: 96
Pojazd:
Pasek po wymianie rolek zaczął się ślizgać ale przed wymianą się nie ślizgał. Jest w dobrym stanie pasek. Ale od czego on jedzie tylko 55




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 18:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Sprzedawca mógł po prostu skłamać, że jest on odblokowany.

Jeśli jednak jesteś w 100% pewien, że jest w pełni odblokowany to trzeba zająć się regulacją napędu i gaźnika. Jeśli pasek się ślizga to potrzeba twardszej sprężyny centralnej, bo wiele mocy się traci właśnie podczas ślizgania się paska.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 19:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 14:19
Posty: 96
Pojazd:
Odblokowany. Wariator sam sprawdzałem. Ma wgniecenie na kolanku, może to od tego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 14:19
Posty: 96
Pojazd:
Jeśli tak to w jkai sposób odprostować kolanko?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 16:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
jak wgniecenie jest fabryczne to to nie blokoda , blokada na tłumniku polega na tym że odchodzi taka rurka. Ją sie odcina i zaspawuje i po blokadzie. Jak miałem pierwszy mój motor a mianowicie Peugeota Squaba to nie było żadnej blokady wszystko okej. Co sie okazało ? Że poprzedni właściciel był taki mądry że nie chciało mu sie zakładać uszczelek pod głowice i cylinder tylko czymś to zakleił :roll: i komprecha uciekała i skąd tu miała być moc? Nie chce nic sugerować ale u cb może byc podobna sytuacja jeżeli wydaje sie ze wszystko ok. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 18:31 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:18
Posty: 83
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
Może wymaga regulacji gaźnika . i może ma odkrecone za dużo powietrza .. Jak masz sttarte rolki i pasek to pewnie główna przycznyna .. Ale nie warto szykać tak daleko czasem nawet jak świeca lipna to juz coś ubywa , kiedyś jeździłęm na paliwie orlenowskim i gaźnik ciagle zapczany i wgl mół 75 max . teraz tankuje na BP i schodze pali na szczała . czasem nawet przez mieszanke jest skuter ded . a sciagnij dozownik i zrób mu sam mieszanke (100ml na litr ) to daj mu 120 na litr i DOBRZE WYMIESZAJ ! .. Poprubuj .. Powinno pomóc .



______________________________________________

Morni ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 22:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Lisek1997 coś Ci sie chyba pomylilo, 120 ml na litr to łolaboga :D.... on by za sobą zasłonę dymną robił. Setke oleju leje sie na 3.5/4 litry benzyny- jest to "najbezpieczniejsza" mieszanka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 22:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
a ja lece 100ml na 5l , no może 100ml i troszeńke dolewam jeszcze oleju.... :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2011, 16:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 14:19
Posty: 96
Pojazd:
---


Ostatnio zmieniony 17 gru 2011, 11:07 przez Adasinio97, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2011, 11:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 14:19
Posty: 96
Pojazd:
Dobra już wiem co mu może być. Przez to wgniecenie skuter przy wysokich obrotach zbiera spaliny i chodzi jak lokomotywa (co jakiś czas strzela spalinami) Jak odprostować kolanko w tłumiku? One jest przyspawane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy