Dzisiaj jest 05 sie 2025, 20:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 gru 2011, 16:31 
*

Rejestracja: 20 sie 2011, 9:23
Posty: 88
Pojazd:
Elo.

W mojej maladze został własnie wymienny tłok, łożysko na wale, uszczelniacze i łożysko na korbowodzie. I teraz mam problem bo ciągle mi zalewa świece. Odpalę 2 min chodzi i gaśnie. Czyszczę świece i mogę znowu odpalić, a potem gaśnie. Co jest? I coś mi nie równo chodzi kopniak kilka razy ok a potem tak jakoś sie cofa a potem znowu ok.

mam cylek malossi sport 70 i wymieniłem tłok na meteora


Ostatnio zmieniony 02 gru 2011, 16:31 przez (((x-x))), łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 16:36 
*

Rejestracja: 11 lis 2011, 14:26
Posty: 96
Pojazd:
regulacja gaźnika się kłania, chyba to logiczne że jak zalewa to trzeba zmniejszyć dawkę paliwa :mrgreen:




_________________

-S6 Streetrace
-Tecnigas Next-R
-Top Racing Evo NG
-SKF C4
-Dell'orto 17.5mm
-S6 Sport Pro
-Tec Evo Racing
-S6 WC
-Pasek Dayco
-Stożek Revo S-Type




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 16:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Jestem tego samego zdania, regulacja. Nic innego.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 16:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ale nie kazdy ma logiczne myslenie ;p

Co do kopki tą weź ją przesmaruj w srodku ten mechanizm.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 16:40 
*

Rejestracja: 20 sie 2011, 9:23
Posty: 88
Pojazd:
kopka jest nasmarowana a gaźnik jest na 10000% wyregulowany bo przed naprawa było ok po za tym gaźnika nie ruszałem


zdjąłem pokrywę i okręcałem ręka przeciw talerz i jakoś to nie równo chodzi ;/ krzywy wał?


Ostatnio zmieniony 02 gru 2011, 16:42 przez (((x-x))), łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 16:48 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Co z tego że przedtem było dobrze? Masz nowy tłok i powinien być od nowa regulowany :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 16:49 
*

Rejestracja: 20 sie 2011, 9:23
Posty: 88
Pojazd:
nawet nie widziałem. to mam zmniejszyć dawkę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 16:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 7:08
Posty: 123
Lokalizacja: Z Chin xd
Pojazd:
miałem to samo. Zmieniłem świecę i Śmiga dalej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 19:18 
*

Rejestracja: 11 lis 2011, 14:26
Posty: 96
Pojazd:
co z tego że był regulowany, czasami nawet jak zmienisz tłumik to trzeba regulować gaźnik a zdawałoby sie że to nic nie ma wspólnego a jednak ma ale to już nie bedę sie rozpisywał o tym bo nie o to w tym temacie chodzi, a co do wału to nie wiem musiał bym zobaczyć :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
klimek13_13 pisze:
co z tego że był regulowany, czasami nawet jak zmienisz tłumik to trzeba regulować gaźnik a zdawałoby sie że to nic nie ma wspólnego a jednak ma ale to już nie bedę sie rozpisywał o tym bo nie o to w tym temacie chodzi, a co do wału to nie wiem musiał bym zobaczyć :/

u mnie na pro replice było tak, że tłumik robił podciśnienie i podczas zjechania z wyższych obrotów na nizsze, po zatrzymaniu skuter gasł. Wymieniłem dysze na 104 i jest ogień <hahaha>? co do regulacji, może pobaw się śrubkami?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 20:47 
*

Rejestracja: 28 cze 2011, 17:09
Posty: 154
Pojazd:
miałem dokładnie to samo przepalałem swiece i nic, po czasie wrzuciłem ją do ogniska na ok 5 min człowieku jak odpaliłem to nie chciał zgasnąć ;) polecam ci swiece tak samo , jeszcze na iglicy zmiejsz odstęp zeby troche mniej paliwa dostawał;) ale naprawde przepal ją ostro całą ją wrzuć jej sie nic nie stanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 8:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
wykręć śrubkę od mieszanki żeby mniej paliwa dostawał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 9:47 
*

Rejestracja: 20 sie 2011, 9:23
Posty: 88
Pojazd:
wymieniłem świece i dalej zalewało. Pobawiłem sie ssaniem i jakoś odpaliła, zrobiłem 5 km i wymieniłem olej w przekładni. Dzis będę jeździć bo ładna pogoda :)

dzieki wszystkim za pomoc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 11:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Świece sie wypala a nie przepala.

Najlepiej jest na nowej świecy odpalic motor postawic na 10-15min i zrobic przejazdzke okolo 10km i juz jest ok.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy