Dzisiaj jest 21 lip 2025, 21:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: pasek napędowy
Post: 05 gru 2011, 19:03 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Czy jak dam większe sprzęgło to pasek musi być dłuższy?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 19:05 
**

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:15
Posty: 215
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
nie nie musi bo jak dajesz sprzęgło to nie powiększasz korektora momentu obrotowgo. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 19:05 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 17:31
Posty: 94
Pojazd:
Nie, bo pasek nie pracuje ze sprzęgłem tylko z korektorem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 19:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
karol159620 pisze:
Czy jak dam większe sprzęgło to pasek musi być dłuższy


Pasek jest ten sam, co innego dzwon sprzęgła.
Jeśli kupiłeś sprzęgło 107. to dzwon też musi być 107 :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 19:20 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
A opłaca się dawać sportowe sprzęgło do multivara i sport wydechu. Dużo mi da?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 19:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
tylko start :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 23:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Ja dałbym, zmieniłem dzwon i sprzęgło jak zmieniałem wariator i wydech (najpierw Leo TT, później Metrakit Hand Made) i było ok.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2011, 10:14 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Mam jeszcze jedno pytanie. Otóż gdy zacisnę sprzęgło pasek dochodzi do końca wariatora, ale w czasie jazdy dochodzi tylko do połowy(ślady na wariatorze). Czego to wina? Może za twarda sprężyna lub sprężynki? Pasek jest nowy :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2011, 10:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
jeżeli dobrze rozumiem to albo strasznie starte rolki, albo sprezyna nie daje wejsc paskowi do konca korektora obrotowego. Jednym z powodów moze być również nieprawidłowy rozmiar paska (czyt. dłuższy), co raczej jest niemozliwe. :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2011, 10:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
karol159620, Tak jest, gdy zwiększają sie obroty pasek też zmienia swoje położenie czyli jest wyżej, gdy obroty maleją pasek również opada.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2011, 11:03 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Rolki są dobre, ale sprzęgło zużyte tzn. okładziny. A sprężynę mam malossi żółtą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy