Dzisiaj jest 31 sty 2025, 18:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 gru 2011, 18:16 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 22:55
Posty: 14
Pojazd:
Witam,
kupiłem dziś takie: http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-A5B ... _23102.htm narzędzia do miniszlifierki, którą posiadam. Mam dwa pytania.

1. Czy do krążków polerskich z zestawu jest jakieś specjalne mocowanie? Nie znalazłem innego sposobu niż przyklejenie takiej tarczki do jednego z tych czarnych kół szlifierskich (po wcześniejszym przykręceniu go do "wiertła", na które z góry nakręca się wkręt).
2. Czym jest maź w jednym z pojemniczków? Jest brązowoczerwona, pachnie trochę jak farba.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 18:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 19:03
Posty: 9
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
1. Spróbuj po prostu przykręcić do tego ''wiertła''
2. Pasta polerska.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=207397




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 18:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
bialasik, musisz wziąć trzpień z gwintem na końcu i wkręcić ten filc
http://allegro.pl/dremel-trzpien-koncow ... 86809.html
bierzesz to i wkręcasz w dziurkę w filcu.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 18:37 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 22:55
Posty: 14
Pojazd:
Przykręcić do wietła to moim zdaniem trochę niebardzo, efektem ubocznym może być wielka rysa, którą sobie "wypolerujemy". Wszak po przykręceniu z góry na jakieś 1-2mm wystaje wkręt w stosunku do krążka polerskiego. :wink:

BTW, to na bank pasta polerska? Zarówno G3, jak i jakaś używana przeze mnie dawno temu miała kompletnie inny kolor (biały) i inną konsystencję (była bardziej jak pasta do zębów, a nie jak plastelina).

@ziolas94: pomyślałem o tym wcześniej, jednakże po wkręceniu czubek tego gwintu wystaje na jakiś milimetr poza krążek polerski. Pokombinuję co najwyżej z nakrętkami, choć imho stabilniejsze będzie przyklejenie krążka do jednej z tych tarczek.


Ostatnio zmieniony 05 gru 2011, 18:41 przez bialasik, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
bialasik, jakiego wiertła to jest trzpień, i bierzesz wkręcasz to w filc i nic nie wystaje a tak w ogóle to się raczej poleruje bokiem tarczy, i ja u siebie jak wkręce to nic nie wystaje, jakim cudem "wkręt majcy 3-4mm ma wystawać z tarczy któa ma ok. 5-6mm.

I to jest pasta do alu, i na 101% jest to pasta, nakładasz ja poprzez przyłożenie krecoącego się filcu do tej pasty.

Co ty chcesz przyklejac to utnij lekko ten czubek i tyle, i to jest stabilne uwierz mi szkoda tarczy,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]


Ostatnio zmieniony 05 gru 2011, 18:44 przez ziolas94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 18:55 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 22:55
Posty: 14
Pojazd:
Dobra, w sumie obcięcie tego czubka będzie najlepszym rozwiązaniem - dzięki wielkie!

Mam jeszcze jedne pytanie - czy korzystniej dla mnie będzie polerować przy użyciu tych małych krążków, czy ręcznie z użyciem gąbki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 19:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
bialasik, ale co? małe zakamarki dremel, a duże powierzchnie polecam wiertarke plus dysk plus filc i jazda
mówię o alu oczywiście.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 20:44 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 22:55
Posty: 14
Pojazd:
Plastiki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 20:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
bialasik, filcem i miniszlifierką, no bez jaj.
polecam tempo i szmatkę bawełniana.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 20:56 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 22:55
Posty: 14
Pojazd:
Mam G3, podobno jest lepsza. Tempo robi więcej złego niż dobrego:

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=5682

Dziękuję za odpowiedzi!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 21:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
bialasik, Może być i G3, byle do polerowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 21:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
bialasik, sorka za zmułe w odpowiedzi, ale z tego co mi wiadomo g3, daje efekt maszynowo, na ręczne polerowanie delikatnych rysek i efekt połysku polecam tempo
tania dostępna wszędzie, i ładnie plastiki się błyszczą.
Tylko musisz nałożyć cieniutko i jak przeschnie wtedy polerować miękka szmatką, małe ryski usunie i nada połysk.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy