Dzisiaj jest 30 lis 2024, 13:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Brak iskry xps
Post: 10 gru 2011, 19:55 
*

Rejestracja: 10 gru 2011, 17:37
Posty: 13
Pojazd:
nie mam iskry prąd dochodzi do regulatora napięcia i nic świeca nowa cewko moduł tez dobry czy może to być wina tego regulatora napięcia?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2011, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
jeżeli dochodzi do regulatora, a potem nagle gubi to ewidentnie jego wina :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 10:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Od kiedy to iskra idzie przez regulator napięcia ? :< Iskra idzie od zapłonu przez moduł aż do przewodu WN. Regulator napięcia masz od świateł, kierunków, kontrolek itp.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 11:10 
*

Rejestracja: 10 gru 2011, 17:37
Posty: 13
Pojazd:
no to już nie wiem co robić prąd jest na pewno ale czego niema iskry?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 11:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Fajke i przewód WN zmień. Jak nie pomoże to zapłon uszkodzony




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 11:24 
*

Rejestracja: 10 gru 2011, 17:37
Posty: 13
Pojazd:
przewód jest nowy fajka też iskra czasami się pokarze ale jedna na milion




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 11:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
To zdejmij magneto i zobacz czy czasem kabel się gdzieś nie urwał. Sprawdź też miernikiem czy kable które idą od zapłonu do modułu mają przejście.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 13:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Cytuj:
jeżeli dochodzi do regulatora, a potem nagle gubi to ewidentnie jego wina :)

Przecież iskra nie przechodzi przez regulator napięcia tylko przez cewkomoduł.Sprawdź uzwojenia na statorze w jakim są stanie.Najlepiej weź pożycz od kogoś cewkomoduł z przewodem i fajką i sprawdź.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 14:33 
*

Rejestracja: 10 gru 2011, 17:37
Posty: 13
Pojazd:
wsadziłem cewko moduł i jest to samo ,czy może byc to wina ze iskrownik był zalany olejem bo mi simering puścił i iskrownik zalał się olejem wyczyściłem go i nadal iskry niema ale chyba prąd daje bo światła się zaświecają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 14:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Mogło się coś od tego spalić bo olej przewodzi prąd. Nie znam się za bardzo na budowie zapłonu. Jak masz możliwość to przełóż z innego motorka zapłon i się przekonasz.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 18:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Krystian103, Na wszelki wypadek się spytam dobrze wszystko podłączasz?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
Furian50, olej nie przewodzi prądu

jakie masz kolory kabli co wychodzą ze statotra?

zielony biały i czerowny ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 19:04 
*

Rejestracja: 10 gru 2011, 17:37
Posty: 13
Pojazd:
zielony biały czerwony i żółty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 19:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
masz miernik ? voltomież

jak masz to ustaw na napiecie zmienne do w zakresie 0-20v i zmierz jakie jest napięcie na czerwonym kablu powino być około 15 albo więcej
na białym ustawiaż voltomierz na zakres do 200V napięcia zmiennego na białym powino być około 60-90v
zielony to masa




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 20:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Macek pisze:
ak masz to ustaw na napiecie zmienne do w zakresie 0-20v i zmierz jakie jest napięcie na czerwonym kablu powino być około 15 albo więcej
na białym ustawiaż voltomierz na zakres do 200V napięcia zmiennego na białym powino być około 60-90v
zielony to masa
Ale powiedz mi jak on ma to sprawdzić jeżeli jego moto nie odpala a przecież kopiąc napięcie zaraz spadnie i jak odczyta wynik to będzie duży błąd poza tym przecież to napięcie zmienne więc cały czas będzie się zmieniać od obrotów wału.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 21:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
wojak, wykręci świece i będzie pchał :P




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 21:18 
*

Rejestracja: 10 gru 2011, 17:37
Posty: 13
Pojazd:
nałożę klucz nasadowy na wiertarkę do magneta i tak spróbuje sprawdzić napięcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 22:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
kopnie pare razy i bedzie wiedział wystarczy wykrecić swiece
odczyt nie musi być dokładny




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 19:40 
*

Rejestracja: 10 gru 2011, 17:37
Posty: 13
Pojazd:
wyjąłem iskrownik i parę tych zwoi było przygięte i one nie są ścisło jak powinny byc tylko latają tak Luzino czy to może być wina tego iskrownika?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 20:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Daj fotkę wygląda to na podejrzane.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy