Dzisiaj jest 20 lis 2024, 17:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Silnik Morini
Post: 12 gru 2011, 0:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 20:50
Posty: 57
Lokalizacja: Kalisz ,Wlkp
Pojazd:
Siemka. Chciałem się was poradzić czy silniki Morini 2t są dobre?
pytam ponieważ chcze kupić silnik Morini na SWAP i nie wiem czy on będzie dobry...
z góry dziex.




_________________

Jesteś zainteresowany nowym forum?
http://motowielkopolska.jun.pl
zarejestruj się !


Ostatnio zmieniony 12 gru 2011, 1:01 przez Robert69, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 1:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Na pewno będzie lepszy Minarelli lub P/G ale miałem kiedys morini i nie narzekam tylko strasznie mało części tuningowych do tego silnika jest:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 15:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
No morini nie jest zły i wiadomo lepszy jakiś minarelli bo ma bardzo dużo dostępnych części tuningowych . Od jakiego skutera chcesz dać ten silnik ?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 19:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 15:45
Posty: 418
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Hmm..
Mam morini w Tgb.
Jednak poecałbym jakieś minarelli czy p/g.
Mam przejechane 13 000 km i łożyska wału strasznie wyją, przełożenia sie sypią.




_________________

Odpowiedz sobie na jedno, za******ie ważne pytanie : "Co lubie w życiu robić?"
- A potem zacznij to robić !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 23:33
Posty: 174
Lokalizacja: Stargard Szczec.
Pojazd:
Wymien łozyska i zrób nastepne 13 tys:)




_________________

Scooter Tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 21:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Robert69, Morini nie robi dobrych silników ponieważ są w nim bardzo prymitywne rozwiązania, jest to najstarsza jednostka. W dodatku jest duże prawdopodobieństwo że trafisz na 'blokowane' przełożenia (długie). Szukaj Minarelli lub P/G.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 21:19 
*

Rejestracja: 05 sie 2011, 20:31
Posty: 139
Pojazd:
PlastusR50X pisze:
W dodatku jest duże prawdopodobieństwo że trafisz na 'blokowane' przełożenia (długie).


Cytuj:
UŻYWAJ MÓZGU


Nie ma blokowanych przełożeń to złe określenie. Są długie i krótkie a idąc tym tropem Blokowanymi przełożeniami nazywa się właśnie te krótkie.
I zmień ten podpis ,bo jest on twoją zmorą chyba.

Dzieci z mielocha piszą ,że morini jest złe , psuje się , awaryjne strasznie..
Taaa. Wiesz dlaczego? bo do tych silników nie kupią sobie cylindrów za xxxx zł , dlatego wszystkie dzieciaki z gimnazjum jeżdżą aeroxami. Pozdrawiam .


Ostatnio zmieniony 12 gru 2011, 21:34 przez Baliq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 21:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:19
Posty: 805
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Varadero 07, Sr 02, Fabia
Do morini jest mało części i są bardzo drogie, jak dbasz tak masz, u mnie w apce wybiło 13tyś (remont ok.1200zł) i latam dalej :P Dla mnie pasuje :D




_________________

>>Obejrzyj moją Apke <<
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326386


Ostatnio zmieniony 12 gru 2011, 21:23 przez MrSeba099, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
1/15= 0,067
1/12= 0,083
Faktycznie, krótkie.
To nie zmienia faktu, że napisałem
Baliq pisze:
'blokowane'
dla łatwiejszego odczytu informacji, bo tak już się utarło na tym forum.
Jestem dzieckiem z Mielocha i przy moim silniku spędziłem dużo czasu. Wiem że ten silnik jest słaby technicznie bo: korba jest krótka, wał nie jest pełny, łożyska w karterach są różnych rozmiarów itp.
Jeżeli przy tym silniku nie grzebiesz, nie jest awaryjny.
Baliq pisze:
nie kupią cobie cylindrów za xxxx zł

Bo takich do Morini nie ma?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 21:42 
*

Rejestracja: 05 sie 2011, 20:31
Posty: 139
Pojazd:
PlastusR50X pisze:
Bo takich do Morini nie ma?


Dlatego chyba napisałem ,że nie kupią?

Żeby zrobić coś przy morini dla jej osiągów , trzeba mieć wiedzę techniczną , czyli znajomość działania silnika 2t. Masz odpowiedź na to dlaczego ''nie polecają'' tego silnika , bo większość tutaj nie wie jak zrobić dobrze regulacje a co dopiero wypełnić wał , wypolerować kanały , zrobić porting. Wolą zawołać ojca i kupuje im cylindry ''gotowce'' a na forum później jest multum wątków , ''dlaczego aerox nie idzie na koło '' Włożyłem w niego xxxxxx zł a koleś seryjną sr morini jedzie prawie równo ? co jest?




Ja polecam silnik MORINI ,bo nie jest on dla dzieciaków tylko dla prawdziwych ludzi , którzy mają wiedzę techniczną i samo mogą wycisnąć z niego ''moc''

POZDRAWIAM. Myślę ,że temat został wyczerpany!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 22:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Baliq, rozbawiłeś mnie. Skok wału jest OGRANICZAJĄCY możliwości. Przy 50cc różnice jeszcze nie będą tak kolosalne jak przy "70cc". Napisałem w cudzysłowie z bardzo prostego powodu- "70cc" w Morini jest bliższa ~62cc (dokładnie nie pamiętam, jeżeli mi nie wierzysz to sobie policz) a w Minarelli jest to bliższe pełnej siedemdziesiątki. Sam robiłem porting, polerowałem kanały, regulowałem swój silnik i jako user z doświadczeniem mówię że Morini jest słabą jednostką pod względem rozwiązań technicznych. Widzę, że masz kompleks związany z Aeroxami.
Morini jest silnikiem dla dziadków, którzy wygodnie i bezawaryjnie chcą dojechac nad stawik gdzie będą łowic ryby. Wyskakujesz z "wiedzą" a nie zdajesz sobie spraw z elementarnych rzeczy. Jesteś zakompleksiony.


Baliq pisze:
Ja polecam silnik MORINI ,bo nie jest on dla dzieciaków tylko dla prawdziwych ludzi , którzy mają wiedzę techniczną i samo mogą wycisnąć z niego ''moc''


A ja polecam malucha, bo jest lekki i ma dobry, niezawodny silnik który możesz naprawic na parkingu pod hipermarketem. Z wydechem przelotowym i dobrym dolotem ma niezłego kopa.


Ostatnio zmieniony 12 gru 2011, 22:11 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 22:46 
*

Rejestracja: 05 sie 2011, 20:31
Posty: 139
Pojazd:
Czyli jednak nie robiłeś portingu ani polerek. Kompleksy to ma każdy w twoim ''nastoletnim '' wieku.

Aerox dobry skuter. Miałem możliwość kupna , ale nie chce jeździć czymś co ma 3/4 populacji .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 22:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Zgadzam się w pewnym stopniu z Baliq. Mam silnik morini i nie narzekam na brak czesci (wchodze na alledrogo, kilka minut i juz jest zamówione) oraz awaryjność . Wystarczy miec trochę wiedzy, a można tanim kosztem poprawic osiągi tego silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 23:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Baliq pisze:
Kompleksy to ma każdy w twoim ''nastoletnim '' wieku.

Że ty masz, nie znaczy że ma każdy.
Robiłem porting i wiem co mam pod kufrem. Tylko jakoś nie popierasz niczego argumentami. W dodatku masz 24 lata, śmigasz "CB600" i siedzisz na forum Mielocha- nie ma nic bardziej uwłaczającego.

Dobra kozaku w sieci, z tego co widzę dzisiaj pytałeś się o blokady, a jeszcze parę dni temu "Ile mocy można wyciągnąc z MHR w Bali" czy jakoś tak, są to pytania TOTALNYCH laików w temacie tuningu dwusuwów. Nie masz wiedzy, chyba że napiszesz że młodszy brat wszedł Ci na konto i teraz udzielał się w tym temacie.
Mówisz do słupa, a słup jak dupa. :lol:

Robert69, Widzę że masz skuter z silnikiem 4t- najlepszą alternatywą będzie silnik P/G. Jest to najnowocześniejsza jednostka i najmocniejsza, powinna pasowac bez większych przeróbek.


Ostatnio zmieniony 12 gru 2011, 23:53 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 23:22 
*

Rejestracja: 05 sie 2011, 20:31
Posty: 139
Pojazd:
Kozaku w sieci.. Dobre sobie. Szkoda ,że nawet czytać się nie nauczyłeś.

Ja pracuję na siebie i mogę sobie kupować co chcę a to do jakiego skutera to moja sprawa.
A ty może idź poproś ''mikołaja'' znaczy się rodziców niech ci pod choinkę przyniosą dużą paczkę zdrowego rozsądku.

Nie będę dalej polemizował . Dziękuję , Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 12 gru 2011, 23:41 przez Baliq, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 23:42 
*

Rejestracja: 05 sie 2011, 20:31
Posty: 139
Pojazd:
Po to jest możliwość edycji postów.
Dziękuję za przybliżenie błędu. Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 9:25 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Też miałem silnik Morini i nic ciekawego to nie jest, lepszą alternatywą będzie Mianrelli bądź P/G..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 14:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Ja mam morini i nie narzekam. Nie grzebiąc w silniku można jeździć i jeździć. Ja bez remontu zrobiłem spokojnie 22tys km przebiegu. Na moc nie można narzekać, bo nie odstaje od mina. W tych tgb itp. może są jakieś 'blokowane' przełożenia, ale w apkach tego nie ma. Tak w ogóle jest kilka rodzai morini, a akurat w apriliach są te najlepsze.
Więc jeśli masz zamiar kupić silnik od sr to spokojnie możesz go wziąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2014, 11:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
Przepraszam za taki odkop, ale chciałbym coś wyjaśnić. Otóż plastus84 nie masz racji, skok wału w morini i minarelli jest taki sam... A to, że moc przykładowo na malossi sport w p/g i morini jest na korzyść p/g jest spowodowane tym, że te wielkie koroporacje (s6, malossi itp.) celowo robią dużo mniejsze kanały do morini, np. polini corsa do morini ma prawie identyczne, jak s6 streetrace do minarelli, zepewne dlatego, iż morini zrobiłby zbyt dużą konkurencję na rynku skuterów, ze względu na ich cenę. Ponadto nie mów, że taka potężna marka, jaką jest aprilia zdecydowałaby się na zmianę z gorszego na lepszego w 2001r, kiedy to minarelli zastąpiono morini.




_________________

Piaggio NRG Power 08'
*Stage6 Racing MKII
*Yasuni Carrera 20
*Jasil High-Tech
*Stage6 PWK 26mm
*Króciec Stage6 R/T
*Wariator Stage6 R/T
*Sprzęgło Stage6 T/Q MKII
*Dzwon Stage6 R/T
*Pasek Stage6 Pro
*Malossi E13




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re:
Post: 07 maja 2014, 11:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
PlastusR50X pisze:
1/15= 0,067
1/12= 0,083
Wiem że ten silnik jest słaby technicznie bo: korba jest krótka, wał nie jest pełny, łożyska w karterach są różnych rozmiarów itp.
Jeżeli przy tym silniku nie grzebiesz, nie jest awaryjny.
Baliq pisze:
nie kupią cobie cylindrów za xxxx zł

Bo takich do Morini nie ma?


Korba jest normalna, wały są pełne do morini. Co za problem, że łożyska są różnych rozmiarów?
Ja jakoś grzebie i też nie jest awaryjny.

Baliq pisze:
PlastusR50X pisze:
Dzieci z mielocha piszą ,że morini jest złe , psuje się , awaryjne strasznie..
Taaa. Wiesz dlaczego? bo do tych silników nie kupią sobie cylindrów za xxxx zł , dlatego wszystkie dzieciaki z gimnazjum jeżdżą aeroxami. Pozdrawiam .


x500, dokładnie tak.

-- 07 maja 2014, 11:57 --

F*ck, nie patrzyłem na date posta :D

Ale dodam jeszcze od siebie, że mój morini na dr evo 70cc jeszcze na słabszym wydechu ciągnął lepiej od malossi sporta na pro replice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy