Dzisiaj jest 29 kwie 2025, 22:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Silnik na SWAP
Post: 12 gru 2011, 1:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 20:50
Posty: 57
Lokalizacja: Kalisz ,Wlkp
Pojazd:
Siema. Chciałem się was poradzić czy silnik Minarelli hor z yamahy rex to dobry silnik na SWAP?
Z góry dziex.




_________________

Jesteś zainteresowany nowym forum?
http://motowielkopolska.jun.pl
zarejestruj się !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 6:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Robert69, Właśnie nie zabardzo.Silnik rex to taka jakby oryginalna podróbka.Osiągi może i te same ale nigdzie tam znaczka mnarelli nie zobaczysz :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 8:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 20:50
Posty: 57
Lokalizacja: Kalisz ,Wlkp
Pojazd:
Aha, to jakie silniki poleczacie? Silnik musi byc min 2001.r




_________________

Jesteś zainteresowany nowym forum?
http://motowielkopolska.jun.pl
zarejestruj się !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 13:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2011, 13:08
Posty: 121
Pojazd:
Orginalna minarelke hora kup od aeroxa, srki, malagi itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 15:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Minarelli horizontal ac lub lc . Takie jak np AC były w neosach malagach a LC w roxach sr'kach .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 15:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Też polecam horizontala LC :) Albo P/G, też są dobre silniki.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 16:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Robert69, Zależy jaki masz skuter. Jeśli silnik 2t to bierz silnik minarelli.Jeśli masz chińskie 4t to P/G.
W tedy masz najmniej roboty :)

W dziale zrób to sam masz 2 poradniki jak zrobić swap :wink:


Ostatnio zmieniony 12 gru 2011, 16:43 przez capekpl1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 17:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Tak jak kolega wyżej jeżeli masz skuter 4t (taki, w którym nie masz zbiorniczka oleju oraz jest cichy) czy 2t ( dość spalanie, głośniejszy niż 4t, dobrze przyśpiesza) . 2t ( 2 sów) ma górne mocowania czyli na nie będzie pasować silnik minarelli taki jak np w Malaguti, Yamaha tylko np w niektórych Malaguti jest silnik chłodzony cieczą czyli z chłodnicą oraz pompą wody, a w innych chłodzony powietrzem czyli bez chłodnicy i bez pompy . A w skuterach Yamaha np w Neosie masz w każdym oryginalnie chłodzony powietrzem, a w Aeroxie cieczą . Natomiast dolne mocowania to silnik p/g czyli piaggio gilera np od piaggio nrg jest tak samo chłodzony cieczą jak i powietrzem . Jeżeli masz 4t a chciałbyś silnik minarelli to oczywiście da się tak zrobić aczkolwiek trzeba będzie przerabiać mocowanie silnika jak i chyba elektrykę ;]




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 0:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 8:55
Posty: 277
Lokalizacja: Warszawa/Piastów
Pojazd:
Ja na twoim miejscu to kupił same kartery i złożył od podstaw taki silnik jeżeli jesteś trochę kumaty to dasz radę,budowa silnika skutera nie jest skomplikowana a jak włożysz nowy wał cylinder,gaźnik itp to będziesz znów jeżdził znów minimum 10 tys km,wszystkie rzeczy nie muszą być nowe ale wał i cylek napewno:wał widziałem na allegro nowy podróba za +100zł a nowy cylek 50cc 140zł nowy :) kartery z 80zł komplet,łożyska gdzieś w jakimś sklepie z łożyskami i uszczelniacze,gazior za 80zł nowy widziałem 21mm to 12mm pewnie z 50zł oczywiście noname,ja kiedyś podliczyłem taki silnik to wyszło z 500 800 zł w zależności z czego składasz czy nowy czy używane :P Składaj sam jak trochę się znasz :)




_________________

Airsal 70 sport
Stage6 ProReplica
Polini Speed Control
Gazior 21
itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy