Dzisiaj jest 19 lis 2024, 10:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Mimo wszystko VTEC, a nie V-TEC.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Borek96, taa VTEC i już :mrgreen: tylko weź spamiętaj to wszystko D4, D-CAT, VVTL-i, VVT-i i-VTEC, VTEC, TDI, Dual VVT-i, Twin Cam, MultiAir, MultiJet trochę tego jest a to może 1/20 wszystkiego




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
TDI i tyle w temacie :D




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
czarekcw, w Polsce chyba wystarczy znać tylko ten jeden silnik :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 23:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
A najlepiej z czerwony I i po czipie :D .

Kurna ale przecież to mamy w Pasku :D . Dwa dni do roboty dojeżdżałem nim to ponad 6l na 100km wg komputera mi spalił :) . Ale co mi się podoba to moment obrotowy- mój PB w porównaniu do tatusiowego ON to zamulacz heh.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 23:09 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Widzialem filmik jak golf tdi porobil jakiegos vteca,nie wiem czy to wiarygodne ale rzeczywiscie na krotkim odcinku moze dym zobaczyc czasami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 23:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
TZRfan, z 1.9TDI 110km koleś u mnie w mieście zrobił go na ponad 200km :D . Fakt dymi jak cholera jak pociśnie ale za to za jedzie jak cholera.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 23:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Ciekawe jak długo wytrzyma tak wysilona jednostka :D?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 23:49 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Dokładnie, VTEC'i mają swój urok i już ! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 0:00 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Cos jak 2t w duzej pojemnosci..taka charakterystyka mojej rs jet miazga :P Nie mowiac o crosach 125,250 w 2t..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 8:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Asaroth, długo nie pociągnie bo pewnie głowica pęknie a do takiej mocy to już silnik wypadałoby zakuć :mrgreen: Diesel może i jest fabrycznie kuty (chociaż seryjne turbo małe ciśnienie pompuje więc teoretycznie bez tego da sobie radę), ale jest przystosowany do jakiego ciśnienia? 0,5-0,8 bara? A jak zmienisz chip to przecież dostaje więcej paliwa itd przez co zmienia się ciśnienie w układzie turbo i mamy dużo bardziej ekstremalne warunki niż w serii :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 8:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
A kto robi dieselka na ponad 200km i myśli, że będzie bezawaryjny? :D Ten facet ma hajsu na remonty :wink: Tuning i robocizna to pewnie przewyższa wartość Pastucha.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 8:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
czarekcw, albo ma hajs albo jest typowym polakiem co wierzy, że się nie popsuje :mrgreen: no proszę BMW technologię od Toyoty bierze :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 16 gru 2011, 8:56 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 12:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Na YT są filmiki jak koleś Leonem 1.9 TDI ARL (150 koni w serii), po programie ma 190 (wtedy pewnie koło 380-390Nm momentu) robi M3 E36. Co do awaryjności, to taki AFN/AVG bezpiecznie jeździsz na 180Km/330-340Nm, praktycznie bez dymu (pompa z tłoczkiem 11mm, wtryski 230, turbo od BRD, FMIC, DP, TIP). Paść może Ci sprzęgło, jak będziesz upalać, strzelać ze sprzęgła spod każdych świateł.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 13:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ojciec mojego kolegi miał Passata 2.0 TDI 170 HP@220 HP :) Na czwórce potrafił zrywać przyczepność, oczywiście - nie psuł się etc. bo robiony w ASO, jak tylko coś. Teraz mają Insignie między innymi, kolega namawia tatusia na chip (bo mimo silnika 2.2 CDTi ma tylko 160 koni), bo brakuje mu mocy (koledze, nie tacie :P) - tak czy tak, na siekierkach 200 się rozpędził, więcej się bał.

Ogólnie, ja do TDI'ków starych nic nie mam, do TD i D też oczywiście nie - chętnie bym coś takiego capnął, gdybym zarabiał kasę :) Ale, że biedni studenci nie mają na naprawy, trzeba mieć benzyne, którą naprawi się młotem.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 14:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
razor99 pisze:
o proszę BMW technologię od Toyoty bierze

i toyota od bmw tez ;]

Sendzia pisze:
2.0 TDI 170 HP@220 HP

głowice ...

Borek96 pisze:
Co do awaryjności, to taki AFN/AVG bezpiecznie jeździsz na 180Km/330-340Nm,

no tylko ze wtedy trzeba dbac a nie jezdzić jak zwykła benzyną


Ostatnio zmieniony 16 gru 2011, 14:06 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 14:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
JaJeCkO, ale to diesle więc się nie liczy w ogóle Toyota diesle traktuje jako "2 kategorię" bo od x lat jest to samo w ofrecie :mrgreen:

Chipowanie diesla to nieświadome robienie sobie kłopotów i "nadrabianie tanim kosztem tego, że nie stać mnie na mocniejszy silnik" bo przecież taniej kupić "chip" z allegro za 700zł niż dołożyć np. 5tyś do mocniejszego wozu. Ok, ale zaraz powiedzą, że robią to i w nowych np. w VTG i podzespoły wymieniają, ale co z tego, że jest większe turbo, wtryski i czort wie co jeszcze jak blok silnika tłoki korbowody głowica zostają seryjne i jednak nieprzystosowane do dużego wzrostu mocy




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 16 gru 2011, 14:25 przez razor99, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 15:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
razor99 pisze:
"chip" z allegro za 700zł

Jak znasz kogoś, kto kupił z allegro, to pozdrów go. Zwykły oporniczek w obudowie za 700zł... Jedzie się do MRmotors, Masters Tuning (VTG, V-tech walą gotowce) i tam modyfikuje się program. Co do podzespołów w 1.9 TDI nie ma powodów do zmartwień. To wytrzymały silnik, który jest baardzo podatny na przyrosty mocy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 15:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Borek96, spokojnie takich ludzi się znajdzie tylko, że 1.9 TDI 90=105=130 koni w sumie wszystko bazuje na 90 konnej odmianie tylko różnice są w metodzie wtrysku i chyba nastawach turbo więc tak kolorowo nie jest każda zmiana mocy silnika musi być poprzedzona odpowiednim wzmocnieniem silnika fabryczny silnik jest przystosowany od mocy jaką ustanowił producent a każda późniejsza ziemna może przynieść niechciane efekty i nie ważne jaki to silnik większa moc musi się równać modyfikacjom, które pomogą bezproblemowo eksploatować daną jednostkę bo program wgrać i zmodyfikować na hamowni to nie problem




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 15:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
razor99, różni się. Dół silnika jest mocniejszy. Blok na pewno nie pęknie, seryjne tłoki wytrzymują moce rzędu 350KM/700NM, także raczej nikt nie zrobi ulicznego TDI z taką mocą, ewentualnie jak się planuje moce powyżej 250KM/500NM to można założyć kute korbowody, bo dół jest trochę słabszy, niż góra.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy