Dzisiaj jest 19 lis 2024, 10:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 15:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Borek96, góra to wiadomo jakoś wytrzyma, ale jak pisałeś podstawa to korbowody jednak każda nawet najmniejsza ingerencja niesie za sobą oprócz korzyści też negatywne skutki




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 16:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
razor99 pisze:
niż dołożyć np. 5tyś do mocniejszego wozu.

pisze to wlasciciel samochodu z silnikiem 1.3

Borek96 pisze:
Jak znasz kogoś, kto kupił z allegro, to pozdrów go. Zwykły oporniczek w obudowie za 700zł... Jedzie się do MRmotors, Masters Tuning (VTG, V-tech walą gotowce) i tam modyfikuje się program. Co do podzespołów w 1.9 TDI nie ma powodów do zmartwień. To wytrzymały silnik, który jest baardzo podatny na przyrosty mocy.

dokładnie
jak widziałem to prawie wszystkie powyżej 150 km to już są przygotowane na to np; IC,

razor99 pisze:
góra to wiadomo jakoś wytrzyma, ale jak pisałeś podstawa to korbowody jednak każda nawet najmniejsza ingerencja niesie za sobą oprócz korzyści też negatywne skutki

no wiadomo nie jest taka sama wytrzymałość ale i tak one są BARDZO wytrzymałe* (przeżyją/przejeżdża ze 2 takie yariski)


*oczywiscie odpowiedni serwis i użytkowanie ;)


Ostatnio zmieniony 16 gru 2011, 16:14 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 16:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
JaJeCkO, tylko, że ja mocniejszego nie potrzebowałem i chipa nie robię bo mogłem sobie kupić jakieś AMG czy w miarę młodą M3, ale po co? weź tym codziennie na studia dojeżdżaj (rocznie by poszła wartość typowego passata tdi na wachę) :mrgreen: yariski 1.0 na pewno przezyją bo już są zbyt wysilone jak na 1.0 , ale 1.33 raczej będzie zaliczane do długowiecznych parę lat na rynku jest i zero problemów




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 16 gru 2011, 16:21 przez razor99, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 16:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
razor99 pisze:
mogłem sobie kupić jakieś AMG czy w miarę młodą M3, ale po co?


Wiesz co bym zrobił? Kupił coś fajniejszego typu M3 i np Golfa 4 czy nawet 3, czy nawet Seika, przy tym połączył oszczędność i frajdę ;]




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 16:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
JawoR, pożyjemy zobaczymy skończysz szkołę pójdziesz do pracy i zobaczymy czy będziesz miał wypasione fury pod domem czy skończysz na tico bo na nic więcej nie będziesz miał. Ale takie jest gadanie jak ktoś nie ma samochodu i kasy. Mi M3 nie jest potrzebna bo co bym z nią robił? A Seicento nie nadawałoby się na codzienne dojazdy po 60km w jedną stronę, ale co wy możecie wiedzieć jak nigdzie nie musicie jeździć.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 16:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
razor99, No ja tam na razie mogę ponarudzić, bo ani nie zarabiam, ani nie studiuję :P Ale wydaje mi się, że nie będzie, aż tak źle, żebym musiał jeździć Tico :P




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 16:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
JawoR, pomarudzić każdy może, ale jak przyjdzie Ci do dojeżdżania do pracy na studia czy gdziekolwiek i jak będziesz musiał sporo jeździć to zrozumiesz mój tok myślenia bo czemu mając kasę wziąłem Yarisa a nie jakiś wielki wóz z wielkim silnikiem a potem ratunek w LPG bo jednak za drogo wychodzi a uwierz mi używane samochody brałem pod uwagę jednak po przemyśleniu i przeliczeniu stwierdziłem, że wolę nowy samochód :wink:

Jak to mówię nie problem kupić BMW 850 problem jest to wykarmić :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 16 gru 2011, 17:07 przez razor99, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 16:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
razor99, ale suma sumarów golfem i tak jeżdże taniej niż Twoim Yarisem ;d




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 16:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Jacek987, bo masz gaz :mrgreen: ja bym mógł też zamontować gaz i mieć jeszcze taniej, ale to jest nieekonomiczne i negatywnie wpłynie na bezawaryjność (VVT-i są trudne do zagazowania) :mrgreen: Podsumowując wybór samochodu zależy od punktu patrzenia bo sam jeszcze rok temu byłem zdania, ze im więcej tym lepiej bo na pierwszy wóz patrzyłem Stilo Abartha, RS4 i inne mocne smoki :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 16 gru 2011, 16:59 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 17:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
razor99 pisze:
RS4

Audi u Ciebie? :shock:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 17:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Borek96, a co w tym dziwnego? RS4/RS6 czy Allroada mógłbym mieć byle benzyna ba nawet Passat B6 by mógł być, ale 3,2 czy tam 3,6 V6 bo inne benzyny to jednak mnie jakoś nie przekonują :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 17:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
razor99 pisze:
będziesz musiał sporo jeździć zrozumiesz mój tok myślenia bo czemu mając kasę wziąłem Yarisa a nie jakiś wielki wóz z wielkim silnikiem a potem ratunek w LPG bo jednak za drogo wychodzi



razor99 pisze:
Jacek987, bo masz gaz ja bym mógł też zamontować gaz i mieć jeszcze taniej,


Więc gdzie tu ekonomia u Ciebie?




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 17:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Jacek987, ale akurat tutaj wychodzi na przeciw technologia VVT-i, która mocno to komplikuje :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 17:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
razor99, a kto kazał kupować jakieś VVT-i ? :mrgreen:




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 17:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Jacek987, a co mam kupić silnik bez zmian rozrządów żeby zamontować gaz? :mrgreen: Weź zobacz Golfa VI 1.4 benzyna jakie to ma osiągi a potem weź Aygo 1.0 VVT-i no tylko 0,3 sek różnicy na korzyść Golfa w sprincie do 100 więc jednak VVT-i, VVT czy VTEC dobrze wpływa na silnik :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 16 gru 2011, 17:15 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 17:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
razor99, pisałeś o ekonomice , więc jeżeli iść w ekonomie to iść po całości ? Nie uważasz ?




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 17:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Jacek987, ja wolę mieć benzynę niż się na gazie męczyć z gniazdami zaworowymi :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 17:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
razor99, yyy widać , że Twoje pojęcie o LPG jest bardzo ograniczone :) gniazda zaworowe? problemy były z nimi w starych silnikach np. z lat 70-80 :) a w silnikach z lat 90 i wyżej? nie ma tego problemu ;) A wypalające się - wina złej mieszanki ;)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 17:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Jacek987, ale w Yarisie ceramiczne gniazda zaworowe a one gazu nie lubią przez co trzeba instalację gazową przerabiać i najczęściej wychodzi to cholernie drogo a najbezpieczniej jest zamontować gaz V generacji :mrgreen: niby mają gaz przy ceramicznych gniazdach zaworowych, ale w prostszych silnikach u mnie to już jest więcej komputera niż silnika




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 16 gru 2011, 17:22 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 17:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
razor99, no to pytam sie poraz kolejny, kto Ci kazał kupować Yarisa :D




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy