Dzisiaj jest 20 lis 2024, 12:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 gru 2011, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2011, 20:59
Posty: 25
Lokalizacja: Łaziska Góne
Pojazd:
Witam, potrzebuję pomocy kupiłem CAGIVE RAPTOR 125 z 2005r. jednak ma ona jeszcze blokady teraz jedzie 120km/h, chciałbym je zdjąć jednak nie wiem jak się do tego zabrać. Byłbym wdzięczny jakby ktoś napisał gdzie mogę mieć ew. blokady i jak je ściągnąć np.:
1. Moduł- i jak to zrobić
ew. jakiś link do strony gdzie może to być opisane wszystko po kolei co i jak.
Z góry dzięki za pomoc!!


Ostatnio zmieniony 17 gru 2011, 22:21 przez 19mierniol48, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2011, 23:19 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Dużo więcej nie pojedzie , ale tak wydech może mieć zwężke lub coś + dysza w gaźniku




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2011, 23:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2011, 20:59
Posty: 25
Lokalizacja: Łaziska Góne
Pojazd:
czyli rozciąć tłumik wywalić środek i zespawać, a moduł??? i jeszcze mam taka rurkę przy kolanku co to jest ??? z tego co wiem to może być blokada jak ja usunąć i co zrobić z tym wężykiem, który zostanie???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2011, 23:42 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Samemu lepiej nie rozcinać wydechu , chyba że umiesz spawać i to dobrze . A do czego idzie ten wężyk ?




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 0:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2011, 20:59
Posty: 25
Lokalizacja: Łaziska Góne
Pojazd:
według mnie do silniczka sterującego zawór wydechowy, nie nie sam mój tata ma firmę co robią różne bajery z nierdzewki i maja profesjonalnego spawacz:D http://allegro.pl/sterownik-zaworu-wyde ... 99233.html do czegoś takiego idą 2 wężyki jeden, który jest połączony z tłumikiem a drugi jest taki po prostu idzie sobie obok tłumika z taka dziwna końcówką nigdzie nie przymocowana, aha i jak dysza to jaka??? i czy lepiej kupić cały komplet dysz czy jedna wystarczy???


Ostatnio zmieniony 18 gru 2011, 0:17 przez 19mierniol48, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 11:11 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Co do tego silniczka to sie nie wypowiem i mógłby ktoś mnie również oświecić bo nie chce Cię w błąd wprowadzić :wink: Rozbierz gaźnik (pokrywe komory pływakowej) tam na pierwszy żut oka ukaże Ci się taki widok http://www.google.pl/imgres?q=dysza+g%C ... 9,r:11,s:0 pozycja numer jeden , z boku dyszy powinien pisać rozmiar , jak już go odczytasz to napisz na forum :P




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 12:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2011, 21:40
Posty: 140
Lokalizacja: Dębica podkarpackie
Pojazd:
ta rurka w kolanku to jest blokada tkz "zawirowywacz spalin" to musisz odciac tuz przy kolanku i zaspawac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 14:29 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
19mierniol48, Po roz blokowaniu powina iść z 170-180km/h bo ma ten sam silniczek co ja :P W wydechu powinien być katalizator,trzeba by rozciąć tłumik i go wywalić pozbyć się zawirowywacza. Sprawdź do ilu obrotów wkręca się silnik. Pownien do 15-16tyś poza skalę licznika. Jeśli nie to będzie wina blokowanego modułu. Sprawdź czy zawor wydechowy otwiera się prawidłowo :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2011, 20:59
Posty: 25
Lokalizacja: Łaziska Góne
Pojazd:
ok tylko jak mam sprawdzić te obroty jak w raptorce nie ma obrotomierza?? Aha jestem powiem szczerze początkującym mechanikiem motocyklowym( nie licząc ograków, motorynek, bo to każdy umiał naprawic:D) Aha jak mam sprawdzić ten zawór wydechowy czy się otwiera na 100%???? i jak mogę odblokować moduł???? Aha ten rozmiar dyszy podam wam we wtorek, bo nie idę do szkoły i będę miał trochę czasu na rozebranie gaźnika...


Ostatnio zmieniony 19 gru 2011, 23:08 przez 19mierniol48, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 8:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Oskar. pisze:
19mierniol48, Po roz blokowaniu powina iść z 170-180km/h bo ma ten sam silniczek co ja :P W wydechu powinien być katalizator,trzeba by rozciąć tłumik i go wywalić pozbyć się zawirowywacza. Sprawdź do ilu obrotów wkręca się silnik. Pownien do 15-16tyś poza skalę licznika. Jeśli nie to będzie wina blokowanego modułu. Sprawdź czy zawor wydechowy otwiera się prawidłowo :mrgreen:


180km/h to chyba z mount everest :D Nie koniecznie musi sie krecic az do tylu obrotow :P Moja np kreci sie do 12.5, 13k rpm na luzie i do 12 k rpm na biegach, silnik jest zdrowy.Zobacz czy nie masz zwezki przy puszce airboxa :P




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 12:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2011, 20:59
Posty: 25
Lokalizacja: Łaziska Góne
Pojazd:
Dzisiaj na wieczór napisze wam czy mam tą zwężkę na airboxie, jaka mam dysze, i czy mi się ten zawór wydechowy otwiera na 100% Aha jak mam sprawdzić te obroty, raptorka nie ma licznika i nie mam pojęcia jak mam to zrobić??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 15:21 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Given, I to wysokiej góry "!!"
19mierniol48, Sprawdź jescze wydech i obroty silnika. :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 20:15
Posty: 3
Pojazd:
1. ta rurka/wężyk to nie blokada tylko dopływ świeżego powietrza do katalizatora.
2. Najlepiej kup jakiś sportowy tłumik, na oryginalnym nie ma wielkich osiągów.
3. W życiu się na 18rmp nie wkręci!! Crossowki się na max 15 wkręcają. A te silniki na niższych obrotach chodzą!
4. Jak już wywalisz wszystkie blokady to zmień dysze główną na około 125!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 19:00 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
ta rurka..Może to ufo a może najzwyklejszy element systemu egr :lol:


Ostatnio zmieniony 26 gru 2011, 19:01 przez yasiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy