Dzisiaj jest 04 mar 2025, 6:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 gru 2011, 20:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Siema.

Potrzebuje patentu do wyciągnięcia łozyska z przekładni.

Chodzi mi o te łozyska do których nie ma dostępu z 2 stron. Jest to łożysko wałka sprzęgła które siedzi w dużym karterze i łożysko igiełkowe w tym dekielku a jest ono od wałka koła.




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
chips, hehe miałem ten sam problem. Po prostu jak masz spawarkę na spawaj na nią nakrętkę tam zahacz z 4 stron spaw żeby w miarę trzymało i wkręcaj śrubę u mnie wyszło beż jakichkolwiek problemów. Tylko żebyś nie zaspawał gwintu :) Oczywiście dla wygody nakręć już w tą nakrętkę śrubę. I UWAŻAJ NA KARTER




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 18 gru 2011, 21:03 przez Radkowy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Teściowi moge podrzucić do spawania xD A może pamiętasz rozmiar tego łożyska od wałka sprzęgła? bo jutro po drodze jade do sklepu z łożyskami i bym już kupił a wyciągnąć to wyciągne kiedy indziej ;p




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
12x32x10. Oni ci pewnie dadzą to łożysko z tymi metalowymi pierścieniami, musisz to podważyć nożykiem albo cienkim śrubokrętem.




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 18 gru 2011, 21:58 przez Radkowy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
To to wiem że bedą pewnie 2RS. Ok dzięki bo nawet suwmiarki nie mam jak tam włożyć ;p

A jeszcze jedna sprawa. Bez problemu kupiłeś to łożysko igiełkowe co podtrzymuje oś koła????




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 22:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Nie wymieniałem tego. Bo ja kupiłem od innego skutera dekiel ośka sprzęgła i tryby, ponoć po małym przebiegu i powiem że chyba faktycznie bo wszystko ładnie wyglądało




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 22:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
dobra i tak pomogłes :) wielkie dzięki :)




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 22:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Dużego próbował bym solidnie nagrzać karter i puknąć nim o najlepiej drewniany blat, żeby wypadło, ewentualnie próbować pukać z drugiej strony.
Do igiełki obrabiasz łeb śruby, żeby ledwo, po skosie wszedł, prostujesz śrubę w środku, nakładasz tulejkę, podkładkę i nakrętkę. Nakręcając nakrętkę wyciągniesz łożysko.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 22:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Booyaka, A może wiesz czy to łożysko jest łatwo osiągalne w sklepach???




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 17:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
To duże, które podał to raczej typowe, nie wiem dlaczego w większości przypadków jest to łożysko kulkowe wahliwe, upewnij się czy to na pewno dobry wymiar. Wydaje mi się, że ten wałek ma więcej niż 10mm.
Z tym drugim pamiętam, że miałem problem ale też jakoś na większą skalę nie szukałem i zostało stare.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Dobra temat do zamkniecia :) Wszystkie łożyska i jeden uszczelniacz 45zł ;p wszystkie łożyska są standardowe ;p tylko problem jest z jednym uszczelniaczem bo jest on kierunkowy.




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy