Dzisiaj jest 04 mar 2025, 0:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 gru 2011, 10:23 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
Witam.

Zabrałem się za demontaż wariatora z mojego Piaggiusa.

Po odkręceniu znalazłem w środku taką tulejkę plastikową, rozumiem, że jest to forma blokady ?

Mam pytanie co do tuleji dystansowej - coś się z nią robi ? wymienia, toczy cokolwiek, czy pełni ona rolę tylko dystansu pomiędzy wałem a wariatorem ??


Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 10:30 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
ta masywna gruba tuleja ma zostac na woale bo to jest dystans bez tego na wale bys miał ogromny luz pomimo dokreconej nakrętki , nie zakładaj tylko tej malutkiej co wygląda jak podkładka(to jest blokada) a reszte masz ząłozyc


Ostatnio zmieniony 19 gru 2011, 10:31 przez piaggiopala, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 10:44 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
Jeszcze mam pytanko odnośnie gaźnika - gdzie mam szukać w nim blokady ??

Z góry dzięki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 11:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Jako na gaźniku nie ma blokady . Ewentualnie na króćcu . W gaźniku możesz zmienić tylko dysze na większą jeśli masz jakiś tuning .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 12:43 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
hmm, obecnie chyba nie mam żadnego tuningu.

Skuter leciał licznikowe 75, czyli 60km/h realne.

Próbuję pozdejmować blokady, żeby te realne 75km/h leciał.

z wariatora już się pozbędę tej tulejki plastikowej i zmienię rolki na nieco lżejsze.

Jeżeli nie ma nic w gaźniku, to na pewno go wyczyszczę i wyreguluję.

Sprawdzę czy nie ma zwężek na dolocie oraz na wydechu.

Dodam, że skuter pali 3,5-4 L i nie za bardzo chce zejść na mniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 14:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Wyciągnij zwężkę z filtra i daj dysze o 5 większa powinno się poprawić trochę .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 15:27 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
zwężkę z obudowy filtra tak ;-) ? nie wiem czy przypadkiem już jej nie wyciągnąłem ;-)

a jak z iglicą, na który rowek najlepiej ustawić ;-)

ile obrotów powinna być wykręcona śruba powietrza ? :-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 15:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Najlepiej chodzi na środkowym ząbku ( zależy także od skutera ) A śrubka od obrotów hmmm musisz sam to wiedzieć ... ok 2.5 obrotu wykręcona powinna być ale to jest tylko orientacyjnie każdy skuter inaczej reaguje .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 15:54 
**

Rejestracja: 02 paź 2011, 9:52
Posty: 210
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: GSXR 1000 K2
piaggiopala pisze:
ta masywna gruba tuleja ma zostac na woale bo to jest dystans bez tego na wale bys miał ogromny luz pomimo dokreconej nakrętki , nie zakładaj tylko tej malutkiej co wygląda jak podkładka(to jest blokada) a reszte masz ząłozyc



tu mnie rozwaliłes ze to jest blokada wiesz do czego taka podkladka sluzy do wiekszych obrotow a co za tym idzie ciut mniejszy v max bo pasek nie wychodzi na gore gowno wiesz...




_________________

Kymco S9
Airsal 70
Polini Speed Control
Gaznik 19 Dellorto!
Krociec 19
Yasuni R!
Hebo 60%
Czarne Stage 6 Na Sprzęgle.
Twist Control


Suzuki Katana>Gilera Runner>Kymco s9!
Aprilia Pegaso>Yamaha YZF R6>Honda VFR 800 FI>GSXR 1000 K2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 17:11 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
kwiku1994 zobacz sam co piszesz , sam mówisz ze ogranicza ta podkładaka v-max to jest to jednoczesnie blokada




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 19:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
kwiku1994,
Kwiku ma racje to nie jest blokada. Jak to zdejmiesz to wario wejdzie Ci do końca i się nie będzie mogło obkręcać nawet . Ta podkładka ma być , można ją nieco skrócić jak już




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy