Dzisiaj jest 02 gru 2024, 2:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 16:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
zalezy jaki9e czesci bedziesz mial jeszcze wlozone !
Moj 4T wyciaga spokojnie 85 (GPS) przy dosc dobrym przyspieszeniu
Ale taki tuning kosztuje wiecej niz swap na 2T z paroma dobrymi czesciami
Kup jakies wario do tego i gaznik 17.5 i wazne to dobrze dotrzyj taki chinski cylek
A najwazniejsze to regulacja i regulacja !
Przy dobrej regulacji moze pocisniesz 100 na liczniku :>


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 16:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
pierw silnik musze kupic .. A na seri 50 ile max pojade ? przy 17.5 i multivarze np


Ostatnio zmieniony 20 gru 2011, 16:39 przez kamilos999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 16:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Dobrze ustawiony pojedzie moze 75 !
Ja bym zaczol od tlumika bo to podstawa !
Potem cylek a na koncu Naped !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 17:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Do seri p/g jaki tłumik najlepszy?


Ostatnio zmieniony 20 gru 2011, 18:30 przez kamilos999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 18:48 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
kamilos999, ktoś już tam pisał ci stronę wcześniej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 19:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Na seri + ten wydech to poleci ponad 80?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 19:14 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
dobra regulacja i powinien :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 20:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
regulacja to znaczy? bo w 2t zielony jestem i sory za głupie pyt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
czylki rolki , dysza , centralka , sprezynki szprzegla
To samo co w 4T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 21:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Jak bym chciał do P/G wstawic cyl 70 to wał musze nowy dać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
zalezy czy sport ?
Jaki przebieg
Jak sport to mozesz wymienic tylko lozyska i uszczelniacze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 22:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
do łożysk muszę mieć sciągacz jakis czy jak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 22:26 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
kamilos999, możesz podgrzać karter i od drugiej strony gumowym motkiem bić

lub czymś wybić delikatnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
lub jak masz gdzies warsztat blisko to ci za flaszke na hydraulicznej maszynie zrobią :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 19:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Po swapie idzie go odpalac na rozrusznik czy tylko kopa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 19:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
kamilos999 pisze:
Po swapie idzie go odpalac na rozrusznik czy tylko kopa

Jak podłączysz pod elektrykę rozrusznik to czemu ma się nie dać ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 19:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
to wtyczke rozrusznika od p/g wpiąc to wtyczki od instalacji 4t czy nie pasuje i też lutowanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 20:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Powinna być podobna. Najwyżej kable przepniesz a obudowę zostawisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 22:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Siema. Słuchajcie , idzie przerobić linkę od 4t żeby pasowała do p/g? I Ile oleju i jakiego np lac do paliwa? Czy zawsze trzeba pełen zbiornik i dokładnie olej? A co jak doleje paliwa to skąd mam wiedzieć ile oleju mam dolać? Sory do głupie pyt ,ale w 2t jestem nowy! ;D Thx z góry za odp. :mrgreen: :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 23:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
kamilos999 pisze:
idzie przerobić linkę od 4t żeby pasowała do p/g?

Idzie ale lepiej kupić od 2t i tylko pancerz od 4t zostawić. Albo całą od 2t jak będzie przy manetce pasić.

kamilos999 pisze:
I Ile oleju i jakiego np lac do paliwa? Czy zawsze trzeba pełen zbiornik i dokładnie olej? A co jak doleje paliwa to skąd mam wiedzieć ile oleju mam dolać?

Tutaj najlepiej nie zakłdać zbiorniczka oleju tylko robić samemu mieszankę. Czyli 1:50 = 1litr oleju na 50 litry benzyny. Olej jakiś np Motul 2t czy też Elf 2t, aby nie mixol (chodź moja mz chodzi na nim, ale podobno w skuterkach nie sprawdza się ten olej)


Ostatnio zmieniony 25 gru 2011, 23:40 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy