Dzisiaj jest 08 lut 2025, 13:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 20:27 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
mass143 pisze:
jakbym pojechał oglądać, dam radę wpiąć bez zbytniego rozkręcania manometr?


Podnosisz bak (jeden imbus) i masz głowice na wierzchu, tylko jedna sprawa nie wiem czy w każdej rsce jale w mojej jest tak ze jak wkręce na maxa manometr i jeszcze mam orling gumowy to i tak ucieka kompresja i pokazuje 7bar :) ;d

FiRe pisze:
Tylko uważaj na te papierowe zawiasy przy baku, szybko pękają i się łamią


Ja mam pękniety :lol:


Jak odpalisz to słuchaj czy nic sie korba nie tłucze.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 20:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
TeDeX, a jaki jest rozmiar świecy?:) żebym nie pojechał ze złym manometrem.

TeDeX pisze:
słuchaj czy nic sie korba nie tłucze.


jakiś charakterystyczny dźwięk?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Darkness pisze:
mass143, Dałem edit jak coś


Miki1996, Nie zgodzę się z twoją opinią że ma mało mocy ;d DT sięga w granicach 30km wiec moc wystarczalna :)




DT 125 miały 21koni i były w swojej klasie dość słabe, ale te 21koni i tak wystarcza.
Wiem, że pewnie napiszesz, że więcej, ale kolega Rieju rr 80 polini (moc to miało ok.15-16koni) szedł do równo z DT.


A tą kompresją bym się tak zbytnio nie sugerował. Jeśli moto nie ma poniżej 7 to można spokojnie brać jak dobrze jeździ. Przede wszystkim jak jeździ prosto. :mrgreen:

No i nie zraź się z góry potwornie słabym dołem. Jeśli trafisz na wersje z regulowanym zaworem to będzie tylko kwestia regulacji(z którą jest dużo problemów), a jeśli nie to nic się nie zrobi, bo koszt tego jest dość wysoki.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Miki1996 pisze:
DT 125 miały 21koni i były w swojej klasie dość słabe, ale te 21koni i tak wystarcza.
Wiem, że pewnie napiszesz, że więcej, ale kolega Rieju rr 80 polini (moc to miało ok.15-16koni) szedł do równo z DT.
Okey moja DT idzie równo z Huskqvarną SM 125, RX 125 więc jednak mocy ma :) a co do tych 21 km to podają Różnie podobno seria ma 26:)




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Miki1996 pisze:
No i nie zraź się z góry potwornie słabym dołem


wiem jak działa 2t:) ale to w sumie dobrze bo można spokojnie się nauczyć jeździć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Darkness pisze:
Miki1996 pisze:
DT 125 miały 21koni i były w swojej klasie dość słabe, ale te 21koni i tak wystarcza.
Wiem, że pewnie napiszesz, że więcej, ale kolega Rieju rr 80 polini (moc to miało ok.15-16koni) szedł do równo z DT.
Okey moja DT idzie równo z Huskqvarną SM 125, RX 125 więc jednak mocy ma :) a co do tych 21 km to podają Różnie podobno seria ma 26:)



Zmierz ile masz od sety, bo DT maja 9-10s. Jak idzie równo z husqą to nieźle, bo to przecie bardzo mocne moto.
Może masz silnik z Yz. :mrgreen: :mrgreen:

A, co do mocy w 125 2t to jest naprawde dziwny temat. Przecież rs-ki podobno mają 42 konie. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Miki1996 pisze:
Zmierz ile masz od sety, bo DT maja 9-10s. Jak idzie równo z husqą to nieźle, bo to przecie bardzo mocne moto.
Może masz silnik z Yz. :mrgreen: :mrgreen:
Wiem że cię to bawi ale Huska nawet była po remoncie więc nówka pewex pełna moc :)

Miki1996 pisze:
A, co do mocy w 125 2t to jest naprawde dziwny temat. Przecież rs-ki podobno mają 42 konie. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Tsa no przecież widziałem aukcje gdzie mają po 50KM.




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Darkness, Nie śmieszy mnie to. Może naprawdę masz coś zmodzone w DT.
A, co do tego czy husqa jest mocna to chyba wątpliwości nie ma.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Miki1996, Miki ja nic nie mam grzebane silnik seria jest na 100% Jedyne co to końcówka wydechu :)
Wiem że miałem ostatnio problem z gaźnikiem dostawał za mało powietrza i nie było jak go wyregulować to powiększyłem otwór wlotu powietrza i jest idealna regulacja a do tego ogień :twisted: :twisted: (nic do cb nie mam :) )




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Darkness, YYY Husqa 125 do 100 nawet 120 km/h objeżdża bez żadnych problemów Aprilke RS 125, o NSR juz nie wspomne. No więc jakim cudem sie pytam?
Albo kierowca Pipa albo cos jest nie tak. No prosze cie, jak dobra Husqa na Nicasilu jeszcze to nawet w 6 sec sie zmiesci do 100 km/h. Zależne od zębatek.
No i to nie zmienia faktu,że DT to najslabsze 125 w klasie, oczywiscie z markowych i nowoczesniejszych troche.



Najważniejsze to kup manometr niby tylko 50 zł a na swoim przykladzie moge powiedziec ze stargowalem kilka stów. :mrgreen:




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
krzysiek39, Nie należę do bajkopisarzy bo mnie takie rzeczy nie bawią mam świadków, kierowca Husky nie jest pipa ciskał na Drz 400 :) więc raczej umie latać :)




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
mass143 pisze:
Miki1996 pisze:
No i nie zraź się z góry potwornie słabym dołem


wiem jak działa 2t:) ale to w sumie dobrze bo można spokojnie się nauczyć jeździć



Ty chyba nie wiesz o jak słabym dole ja mówie. :lol:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 15:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2010, 15:28
Posty: 39
Lokalizacja: Racławice
Pojazd:
Kup Nsr jest bardzo wytrzymała dobre osiągi i wygląd :D




_________________

Moja Nsr :D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=233317




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 17:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Darkness pisze:
Moim zdaniem lepsza będzie mało awaryjna 125 niż 50cc które jak wiadomo często się zacierają ...
Jak się jeździć nie umie i o silnik się nie dba to tak jest... Raz w miesiącu sprawdzam kompresje, by sprawdzić jak się mają pierścienie. Leje dobry olej, rozgrzewam silnik przed jazdą... Nie zatarłem żadnego silnika przez 8 lat... Od małego zostałem (Tato uczył przy moich sprzętach, gdy byłem mały i mu pomagałem :wink: ) wychowany w takich nawykach i problemu nie mam :lol: :wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 19:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
moje dwa niestety się zatarły tzn. jeden a w drugim padły pierścienie. Były rozgrzewane przed jazdą, lany mobil 1 2t. może wina tego, że musiałem nadążyć za 125 :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 21:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Marcin194 pisze:
Darkness napisał/a:
Moim zdaniem lepsza będzie mało awaryjna 125 niż 50cc które jak wiadomo często się zacierają ...
Jak się jeździć nie umie i o silnik się nie dba to tak jest... Raz w miesiącu sprawdzam kompresje, by sprawdzić jak się mają pierścienie. Leje dobry olej, rozgrzewam silnik przed jazdą... Nie zatarłem żadnego silnika przez 8 lat... Od małego zostałem (Tato uczył przy moich sprzętach, gdy byłem mały i mu pomagałem :wink: ) wychowany w takich nawykach i problemu nie mam :lol: :wink:


Ogólnie to robiłem identycznie rozgrzewanie do tego Castrol Full syntetyk 2T i jakoś padły.




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 0:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Pierścienie wysiąść muszą :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 19:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
TeDeX pisze:
tylko jedna sprawa nie wiem czy w każdej rsce jale w mojej jest tak ze jak wkręce na maxa manometr i jeszcze mam orling gumowy to i tak ucieka kompresja i pokazuje 7bar :) ;d


Serio czy się zgrywasz ? Bo u mnie też pokazuje coś koło tego, a wszystko działa elegancko i nie czuć żeby jej mocy brakowało (żeby nie było - nie jest to moja pierwsza 125`tka).




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 20:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Pat!, U mnie 7,5 kompresja, a mocy jej chyba nie ubyło. :mrgreen:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 21:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
moje nrg na 7,5 nie chciało jeździć :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy