Dzisiaj jest 13 sie 2025, 17:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 gru 2011, 14:40 
**

Rejestracja: 13 lip 2011, 19:12
Posty: 313
Lokalizacja: lublin
Pojazd:
cylek ma delikatny próg ale i tak muszę go szlifować i teraz czy da się ? tłok ma rozmiar 47 i ile może być max? chodzi o rozmiar tłoka jaki może być maksymalny


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 15:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Sprecyzuj pytanie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 15:06 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lis 2011, 10:59
Posty: 37
Lokalizacja: Busko - Zdroj
Pojazd:
Hmmmm, cieżko cie zrozumiec, alee odpowiem ci tak jak to sb rozkminilem o co chodzi...

Wiec tak cylinder jest żeliwny wiec jak najbardziej można go " szlifować ".
Nie rob tego sam oddaj to jakiegos tokarza zeby ci zrobil szlif.
A jak duzo musisz "szlifowac " - tego nie wiem zalezy od grubości rysy.
W cylku mysle ze spokojnie 2 / 3 szlify mozesz zrobic.
Jeżeli chodzi o tlok to neich ci ten co bd robil szlifa zmierzy max dokladnie i ci powie jaki tlok kupic. Ja zawsze kupowalem o troszke mnniejszy zeby mial lekko luzu ( nie za duzo )
Bo kiedy np. zacznie puchnac to nic ci sie nie stanie..

Mysle ze pomoglem...




_________________

Wszystko do Skuterów i nie tylko.
Naprawa/ Serwis / Tuning / Malowanie / Przerabianie

www.motobusko.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 16:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
MotoBusko, "Ja zawsze kupowalem o troszke mnniejszy zeby mial lekko luzu"
troszeczkę mniejszy kupowałeś to powodzenia.. :roll:



danieluss, spokojnie możesz szlifować co 0,25mm z 4 szlify albo więcej możesz zrobić w tej selekcji :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 16:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Jak to tłok może mieć trochę luzu . Jeśli szlifniesz cylinder na np . 47.25 to kupujesz tłok 47.25 a nie troszkę mniejszy . Tam musi być kompresja i to musi być tak jak ma być czyli idealnie dopasowane .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 19:23 
**

Rejestracja: 13 lip 2011, 19:12
Posty: 313
Lokalizacja: lublin
Pojazd:
przeciez wiadomo po szlifie masz rozmiar tłoka podany jaki trzeba kupić mi tylko chodziło czy się da bo on chyba miał już robiony a ryska delikatna




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=172405




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 19:46 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lis 2011, 10:59
Posty: 37
Lokalizacja: Busko - Zdroj
Pojazd:
Yakuza, Źle to ująłem, chdzilo mi to ze np kupowalem tlok 47,015
a szlif robiony na 47,014 / 13.




_________________

Wszystko do Skuterów i nie tylko.
Naprawa/ Serwis / Tuning / Malowanie / Przerabianie

www.motobusko.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 22:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
MotoBusko, to mów od razu że chodziło Ci o spasowanie tłoka z cylindrem :mrgreen: zrób szlifa i będzie cacy :) zanosisz tłok i oni Ci już wszystko spasują :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 23:41 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 17:41
Posty: 148
Pojazd:
mateusz12253, oszuście wyjdź .
danieluss, na allegro czy na mielochu masz tłoki do malossi sporta po drugim i po 3 (ostatnim) szlifie. Kup taki jaki potrzebujesz i daj to do kogoś kto się tym zajmuje i niech Ci zrobi szlif pod tłok który kupiłes.
mam nadzieje ,ze pomogłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 0:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Najpierw daj cylinder do zakładu i Ci powiedzą na jaki wymiar można szlifować i wtedy dobierasz tłok; dopiero wtedy kupujesz.
Nie ma to jak pisać, nie wiedząc tak na prawdę o czym.
MotoBusko pisze:
Źle to ująłem, chdzilo mi to ze np kupowalem tlok 47,015
a szlif robiony na 47,014 / 13.

Nie żebym się jakoś czepiał, ale Ty się naprawą skuterów zajmujesz? Jeśli dasz mniej jak 5 setek luzu to nawet tego dotrzeć nie zdążysz. Autor tematu samym luzem montażowym niech sobie głowy nie zawraca tylko po prostu uda się do zakładu i zapyta jaki tłok musiał by po szlifie kupić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy