Dzisiaj jest 01 sie 2025, 23:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: gaznik zawor
Post: 24 gru 2011, 16:57 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Słuchajcie bede kupował gaznik dellorto wraz z zaworem tec sport i do was takie pytanie jak to sie zgra jaka dać dysze bo tez kupuje komplet i wkładkę filtra polini jakie plusy tej zmiany..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 19:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Wiesz, ze bedziesz kupował, ale nie wiesz po co? Nawet setupu nie podałes, a pytasz jaka dac dysze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 19:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
karol17, może podaj jaki masz silnik, jaki gaźnik kupujesz? Co Ci mam powiedzieć, że zegra się idealnie jak nie wiem co z czym ma się zegrać?




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 19:48 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Motor sr aprilia sr seria gaznik 17.5 wario polini sc sprzęgło top racing dzwon malossi i to wszystko jakie plusy zmiany zaworu gaznika i wkładki filtra ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
kazda części z kazdąsie zgra jak dobrze wyregulujesz.

plusy zmiany zaworu gaznika i wkładki filtra;

+ spalanie większe
+silnik żwawszy i napewno v max wiekszy




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 22:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Rozumiem, ze 17,5 dopiero bedziesz montował.

Wiekszy v max - głownie ze wzgledu na gaznik
Wieksze spalanie - gaznik, filtr powietrza
Lepsze napełnianie skrzyni korbowej, lepsze sprezanie wstepne, ci na pewno wpłyne pozytywnie na nprace silnika - zawor membranowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 7:23 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Czyli w jaka dysze założyć bo do gaznika 90 i moim zdaniem bedzie za duża chyba prosze o odpowiedzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
To już zobaczysz - jak wszystko dobrze założysz, odpalisz i będzie wiadomo czy dać większą dyszę, czy mniejszą po zachowaniu silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 17:37 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Ale lepiej od razu złożyć moze troche mniejsza zeby nie rozbierać i rozkręcac dwa razy.. Bo teraz mam takie objawy ze moto sie grzeje i grzeje i gdy dam manetke na ful to sie zadławi i chce zgasnac i mam nadzieję ze na nowym sie poprawi..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 19:00 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Jezu. Regulacja gaźnika to nie jest tak że wsadzisz byle jaką dyszę i regulujesz skoro jest 90 w dellorto a setupu jakiegoś konkretnego nie masz to na tej 90 spróbuj go wyregulować jak nie da rady to z innymi próbujesz proste. A żeby nie rozkręcać 2 razy omg. Nawet jakbyś założył mniejszą i okazało by się że za mała to i tak musisz rozkręcać więc to nie ma co tak gadać nawet. A, że teraz Ci się dławi to może się weź do roboty i wyreguluj swój gaźnik. A ty myślisz, że na nowym się poprawi czyli rozumie, że nowy gaźnik jak kupujesz to masz już wyregulowany extra?? Haha. Pod każdy silnik i setup inaczej regulujesz gaźnik więc może na początek swój gaźnik wyreguluj to może nie będziesz musiał nowego kupować. Hyhy :D Bo na nowym myślisz, że nie musisz regulować? Trzeba i tak i tak. Chyba, że zamierzasz kiedyś wsadzać jakiś cylek 70ccm np sport to gaźnik kupuj a tak to moim zdaniem nie ma się co pakować w 17.5 do serii bo spalanie wzrośnie a osiągi możliwe, że też ale po co jak dobrze wyregulujesz resztę i zamiast gaźnika kupisz wydech i masz dobrze po regulacji dobrej :) Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 25 gru 2011, 19:02 przez Huberto203, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 19:14 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
hubert dobrze wiem że trzeba regulować ale jeżeli to forum jest to pytam o wszystko ;p
chciałbym żeby miała więcej mocy mozliwe że bedzie streetrace ale jeszcze nie wiem kiedy (kasa)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 19:16 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
No to jeśli będzie 70ccm to kup gaźnik i wyreguluj i go nie będzie dławić ani nic jeśli dobrze wyregulujesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 19:19 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
no dobrze tylko wiesz na 90 da radę ? bo jedni piszą że da ale lepiej żeby dać inna mniejszą dyszę jak myslisz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy