Dzisiaj jest 29 lis 2024, 6:46

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Witajcie, jestem laikiem jesli chodzi o tuning, dlatego bardzo licze na wasze doswiadczenie oraz uprzejmość. Chciałbym cos zmienic w swoim skuterze, wiem ze nastepnego motoru nie bede mial predko takze chcialbym doinwestowac swojego speeda. W opisie tematu napisalem ze mam 1,5-1,7 tysia na to, jesli jednak jesli te 200 czy 300 zl zrobi warta zachodu róznice, to jestem w stanie to dorzucic.

Po za dobrymi osiagami (co jest chyba oczywiste) oczekuje dlugiej zywotnosci wszystkich podzespołów przy racjonalnym uzytkowaniu, nie zamierzam "latac na gumie" czy tez "smalic kapcia", na kole moze i bym cos poprobowal ale ze wzgledu na przedni wahacz sie powstrzymam, a palenie gumy skuterami to wedlug mnie po prostu glupota :p Takze teraz prosze o jakies konkretne propozycje setupu. Na yt jest pelno filmikow na temat tuningu speeda ale niestety po niemiecku, ale z tego co wyczytalem to taki setup do speeda nie jest glupi, widzialem jeden filmik i mozliwosci speeda przy takich czesciach chyba by mi wystarczyly, ale nie wiem jak jest z zywotnoscią, to ten zestaw:

Cylek Stage6 Sport Pro
Wał STage6 HPC
Wario STage6
Wydech Stage6
Sprzęłgo Stage6 TC
Pasek Stage6
Przeciwtalerz Stage6
Gaźnik dell'orto 17,5

Jesli ma ktos inne propozycje prosze smialo pisac, lecz równiez prosze o uzasadnianie swoich teorii, dlaczego dana czesc jest lepsza od innej, bardzo licze na wasza pomoc :)

PS. Jestem z Białegostoku, jesli ma ktos z was jakiegos mechanika ktory za w miare rozsadne pieniadze pomoglby mi to wszystko zlozyc do kupy i wyregulowac bylbym na prawde wdzieczny.

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
**
Awatar użytkownika

Pojazd:
Siwulec pisze:
Cylek Stage6 Sport Pro
Wał STage6 HPC
Wario STage6
Wydech Stage6
Sprzęłgo Stage6 TC
Pasek Stage6
Przeciwtalerz Stage6
Gaźnik dell'orto 17,5

Jest to db setup tylko ze zmienilbym tylko :