Dzisiaj jest 04 mar 2025, 0:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Z AC na LC
Post: 27 gru 2011, 7:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Siemka znalazlem taki filmik na youtubie jak koles przerboil piaggio nrg na LC, bez zmiany karterow.

http://www.youtube.com/watch?v=mOhHJ7j1 ... ideo_title

Na jakiej zasadzie on to zrobil???




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 7:55 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
A co w tym takie dziwnego? Przecież nie zmienia się karterów jak się chce przerobić na LC. Wystarczy kupić pompę wody, dorobić piny. Zamontować układ chłodzenia i tyle ; ) No i oczywiście cylinder chłodzony cieczą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 8:53 
*

Rejestracja: 07 wrz 2011, 16:26
Posty: 90
Pojazd:
Cytuj:
Wystarczy kupić pompę wody, dorobić piny
To w minarelli a tu jest piaggio. Zastosował pompę elektryczną motoforce i tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 8:58 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Zakręciłem się jak bolka trampki. Przepraszam, mój błąd. :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 9:35 
*

Rejestracja: 22 lip 2011, 6:57
Posty: 181
Lokalizacja: międzyrzec podlaski
Pojazd:
a masz w karterach pod wałem miejsce na pompe wody??




_________________

Ogień z rury, przód do góry,
Trzymaj się ramy, nadeszła katana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 11:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zauważcie, że on miał miejsce na króciec wychodzący od pompy przy magnecie. Albo miał kartery LC albo Piaggio po jakimś tam roczniku zaczęło dawać takie same kartery.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 11:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 15:11
Posty: 135
Lokalizacja: GCZ - Człuchów
Pojazd:
On mial lc i zrobił ac bo mial wyciagnietą pompe wody i wtedy zalożył zwyczajny cylinder ac potem założył pewno spowrotem pompe i cylek od lc
Innej opcji nie ma i napewno oyginalnie nie mial ac i wątpie że zaczeli dawać te same kartery
Na początku filmu widać że ma założoną chłodnice czyli on może zakładał inna pmpe wody




_________________

Piszcie poprawnie po Polsku jest różnica czy robicie komuś łaskę czy laskę :D


Ostatnio zmieniony 27 gru 2011, 11:32 przez sapi12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 15:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Przeciez podczas filmu pisze ze chlodnice ma od mc2....




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 15:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
koles pisze ze orginalnie mial silnik ac w jego power'ce, wzial chlodnice z mc2, wymontowal kartery i przygotowal (prawdopodobnie mial maly karter od LC) i zamontowal pompke elektryczna od motoforce :twisted:




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 17:57 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Kartery w piaggio są prawie takie same od LC i AC
Jest jedna tylko różnica w LC jest miejsce na łożyska pompy wody
A mały karter jest identyczny w LC i AC ( w ac jest miejsce na ten "króciec" od chłodzenia)
Jakby dać karter duży do tokarza żeby zrobił miejsce na łożyska to by można było przerobić kartery AC na kartery LC :mrgreen:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 18:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
CZyli jak do swoich karterow wloze ten krociec, i kupie pompe elektryczna i chlodnice to wszystko bedzie dzialalo?




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 19:26 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Myślę że tak
Dla pewności sprawdź czy na pewno masz to miejsce na króciec od wody ;)




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 21:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Tylko zeby nie bylo tak ze zaleje ciecz, wlacze pompe i to sie dostanie do skrzyni korbowej.




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 23:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
psort_96 pisze:
Tylko zeby nie bylo tak ze zaleje ciecz, wlacze pompe i to sie dostanie do skrzyni korbowej.



To jest inna bajka, skrzynia jest przecież całkowicie oddzielona ;)

Jeśli dasz pompe elektryczną i kolanko dasz to będzie śmigać normlanie ;D




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy