Dzisiaj jest 03 mar 2025, 20:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 gru 2011, 12:07 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 18:02
Posty: 126
Lokalizacja: BDG
Pojazd:
Siema. Mam problem z miom NRG Power Dt. Chodzi o to że dziś odpalił za 1 razem i wypchnałem go na podwórko z garażu. Dodałem gazu kawałek pojechałem i zaczął gasnąć.
Potem cięzko odpalał ale za którymś razem odpalił.

Wyciągnąłem filtr i ujrzałem takie coś..

Obrazek

Obrazek


Czy to może być przyczyną ??




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018862#1018862


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 12:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
brudny filtr i to wszystko. wyczyść w płynie do naczyń, nasącz delikatnie olejem i skręć. jak dalej będzie gasł to trzeba pewnie podregulować gaźnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 12:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
mass143 pisze:
brudny filtr i to wszystko. wyczyść w płynie do naczyń, nasącz delikatnie olejem i skręć. jak dalej będzie gasł to trzeba pewnie podregulować gaźnik


DiTech nie ma gaźnika tylko wtrysk ale z takim filtrem to nawet gaxnik by nie pociagnoł




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 23 gru 2011, 12:22 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 12:27 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 18:02
Posty: 126
Lokalizacja: BDG
Pojazd:
A czasem nie zasyfił się gaźnik? Bo nie wiem czy rozkręcać :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018862#1018862




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 12:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
raper pisze:
DiTech nie ma gaźnika tylko wtrysk


ale co to ma do rzeczy? :mrgreen:

przecież on ma nrg power dt czyli ac, bęben, gaźnik.

edit: z resztą purejety mają duży filtr a nie tę małą puszkę :?

edit2: możesz odkręcić komorę pływakową i przedmuchać dyszę dla pewności.


Ostatnio zmieniony 23 gru 2011, 12:30 przez mass143, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 16:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
mass143 pisze:
przecież on ma nrg power dt czyli ac, bęben, gaźnik.


Dokładnie .

Di tech'y są w aprilkach , a w piaggio o ile się nie mylę są PureJet .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !


Ostatnio zmieniony 23 gru 2011, 16:14 przez OSYSEK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 16:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
OSYSEK, dokładnie tak,




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 12:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 22:00
Posty: 148
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Pojazd:
Ładnie zasyfiony filter :D. Wyczyść go i wyreguluj gaźnik , jesli nadal będzie tak robił.




_________________

Neo's Green&Black ♥

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203105




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 12:41 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 18:02
Posty: 126
Lokalizacja: BDG
Pojazd:
Wyczyściłem filtr, próbowałem regulować gaźniki i nic dupa dalej to samo..




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018862#1018862




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 15:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 15:01
Posty: 43
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
wyczyść gaźnik i zakrec na maxa srubke od mieszanki i odkrec 2 obroty, wkrec srubke od obrotow. jezeli to dalej nic nie pomoze to wyczysc bak.
Ps. sprawdz kompresje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 16:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
spr. czy paliwo dochodzi,




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 17:37 
Zbanowany

Rejestracja: 21 gru 2010, 20:23
Posty: 9
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
jeżeli masz tak dalej to odkręć korek od paliwa, odczep wężyk od gaźnika i sprężarką psiknij w ten wężyk. Jeżeli bedzie lepiej to znaczy ze masz bak zasyfiony.




_________________

Zobacz mojego NRG Power
II
II
II
\/
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... d1#1450774




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 18:10 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 18:02
Posty: 126
Lokalizacja: BDG
Pojazd:
Paliwo dochodzi gdyż zalewa świece po dłuższych próbach odpalania. Skuter postoi z 2,3 dni podejdę odpale go pali od strzała dostaje wysokich obrotów i powoli zaczyna gasnąc. Potem cięzko pali ale za którymś razem zapali.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018862#1018862




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 19:06 
Zbanowany

Rejestracja: 21 gru 2010, 20:23
Posty: 9
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
to moze za duża dysza ?!




_________________

Zobacz mojego NRG Power
II
II
II
\/
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... d1#1450774




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 20:19 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 18:02
Posty: 126
Lokalizacja: BDG
Pojazd:
Tego nie było w sezonie pięknie jezdził. Zaczęło się wszystko po tym jak zaczął dłużej stać bez odpalania




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018862#1018862




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Wyczyść porządnie ten gaźnik i wyreguluj, a co do tego gaśnięcia to jak tak miałem jak miałem problem z filtrem paliwa, a po wymianie go na nowy było już dobrze .




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy