Dzisiaj jest 06 sie 2025, 18:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 gru 2011, 10:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 11:49
Posty: 261
Lokalizacja: Staw/Chełm
Pojazd:
Siemka. W wyszukiwarce nic o tym nie znalazłem, więc zakładam temat. Mówcie wszystko o tłokach jedno i dwu pierścieniowych, do cylindrów aluminiowych.




_________________

KLIKNIJ> Aprilia RX 80/50 MHR by sebastiansxd1 <KLIKNIJ


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 10:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2009, 12:53
Posty: 711
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Jedno pierścieniowe to chyba w alu, a dwu w żeliwie, ale pewny nie jestem




_________________

Był - Aerox SP55 03r.
Był - Aerox 08r.
Jest - Aprilia SX 50 06r.

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=317770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 11:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
1 pierscieniowe zakłada sie przy wysoko obrotowych cylindrach. jeden pierścien daje mniejszy opór przez co cylinder wyżej kreci.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 11:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
jedno pierścieniowy cylinder osiąga pełną moc przy wyższej partii obrotów i jest bardziej wysokoobrotowy niż cylinder dwupierścieniowy . ale ja bym i tak polecal Ci 2 pierścienie bo lepiej mieć troche z niższej parti moc .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 12:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 11:49
Posty: 261
Lokalizacja: Staw/Chełm
Pojazd:
marcinek pisze:
ale ja bym i tak polecal Ci 2 pierścienie


Cylek już mam 1 pierścieniowy, ale ciekawi mnie to czym dokładnie się różni i na jakim więcej się pojeździ i na pewno przyda się to też innym użytkownikom.




_________________

KLIKNIJ> Aprilia RX 80/50 MHR by sebastiansxd1 <KLIKNIJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 15:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
marcinek pisze:
jedno pierścieniowy cylinder osiąga pełną moc przy wyższej partii obrotów i jest bardziej wysokoobrotowy niż cylinder dwupierścieniowy .

Skąd to wziąłeś?
Zestaw z tłokiem jednopierścieniowym będzie "agresywniej" oddawał moc i pozwoli osiągnąć ją nieco większą. Dwupierścieniowy to lepsza elastyka. Ale duże różnice to nie są.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 15:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Jak by nie patrzeć 2 pierścienie to lepsza kompresja :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 16:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
skolsik13, też zawsze myślałem że lepiej jest zakładać tłoki dwupierścieniowe, bo wieksza kompresja.
szymonkopa, Czyli w motorze im mniejsza kompresja tym opór jest mniejszy i osiągi powinny wzrastać, a tak na prawdę maleją, zawsze tego nie mogłem pojąć do końca :P




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 21:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 11:49
Posty: 261
Lokalizacja: Staw/Chełm
Pojazd:
Tłok jedno pierścieniowy jest chyba lżejszy o pare g, a to przy paru tysiącach obrotów robi różnice.




_________________

KLIKNIJ> Aprilia RX 80/50 MHR by sebastiansxd1 <KLIKNIJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy