Dzisiaj jest 09 maja 2025, 14:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 gru 2011, 20:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2011, 20:06
Posty: 13
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Z racji, że jestem tu nowy to się przywitam więc: Siemka!
Otóż jestem posiadaczem skuterka marki Suzuki.
Mam w nim obecnie, a raczej miałem cylinder Power Force 70ccm niestety według mnie nie udany zakup, ale był on konieczny a budżet nie pozwalał na nic innego..... mniejsza o to....
Otóż cylinder się zatarł i potrzebuję kupić nowy, ale tym razem porządny z możliwością szlifu (aluminium nie wchodzi w grę), zastanawiałem się nad cylkiem od Polini a konkretnie For Race'em 70ccm, ale nie jestem pewny jakie obroty osiąga i czy wał wytrzyma. Mam wał Top Racing STD góra 100km przebiegu i do tego łożyska i simmeringi SKF HQ Eco również coś koło 100 km przebiegu.

Teraz konkret pytanie, a raczej dwa ;)
1) Czy powyższy wał wytrzyma Polini For Race?
2)Może polecacie coś innego, ale żeby było naprawdę dobre i dobrze wspólgrało z częsciami jakie mam teraz wsadzone, a mam:
WAŁ: już pisałem
WYDECH: Yasuni R
ZAPŁON: Ducati Energia
WARIO: MAlossi Multivar
SPRZĘGŁO: Tec Evo Racing
PRZEŁOŻENA: Top Racing 16/49 i od MOvistara 20/64
GAZIOR: Arache 19mm
ZAWÓR: Tec Sport
KRÓCIEC: 19mm pod gazior
DYSZA GŁOWNA: 95
ROLKI: 8g
SPRĘŻYNKI: sprzęgła twarde centralka malossi żółta chyba +22
Dodam, że Katana jest AC i mam założony AirConduct
Jaki cyl polecacie do mojego setupu?

Z góry dzięki za pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 21:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
1) Nie wytrzyma to jest STD czyli standard więc nie wytrzyma .
2) A jeśli chcesz bez wymiany wału i dobry cylinder to weź stage6 streetrace lub malossi sport . Set masz idealny do tych cylków i obejdzie się bez wymiany wału .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870


Ostatnio zmieniony 27 gru 2011, 21:22 przez mateusz12253, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2011, 20:06
Posty: 13
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Znaczy wal już i tak mam zmieniony tylko gdzieś czytałem, że te wały do 12.500 wytrzymują.
Street Race bardzo chętnie, ale nie ma takowego do katany :/
Chyba, że gdzieś znalazłeś to podeśli link bd bardzo wdzięczny.
Chodzi o to z resztą jak każdemu tunerowi o v-max jaki byłby w tym przypadku? Jesteś w stanie określić tak mniej więcej z przykłądowym Malossi lub Polini Sportem ew. streetrace'em?




_________________

Check out my Katana on bikepics.com
http://bikepics.com/members/bastek434/01katanaay50/

and forum.mieloch.pl
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=221120


Ostatnio zmieniony 27 gru 2011, 21:26 przez bastek434, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 21:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
no przy twoim secie 120 licznikowe byś uzyskał po regulacji 110 realne było by na pewno .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 21:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Wał zostaw. Kup sobie tego PFR.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2011, 20:06
Posty: 13
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Powiem szczerze, że nie na taką odpowiedź liczyłem :/ w sensie cylindra szkoda, bo bardzo mi zależało na tym aby wsadzić PFR, ale skoro mówisz, że wał nie wytrzyma no to coż nie ma rady i nie pozostaje mi nic innego jak szukanie mocnego sporta :(

Dzięki za pomoc, nie wiesz może czy cylindry od minerali podejdą do morini? :D Bo mam teraz na tapecie tego Streetrace narobiłeś mi smaku hehe
Jaki nie no to zostanie mi albo Polini albo Malossi któr z nich mocniejszy?

Cytuj:
Wał zostaw. Kup sobie tego PFR.


To już teraz nie wiem XD




_________________

Check out my Katana on bikepics.com
http://bikepics.com/members/bastek434/01katanaay50/

and forum.mieloch.pl
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=221120


Ostatnio zmieniony 27 gru 2011, 21:38 przez bastek434, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 21:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
No ten cylinder uzyskuje ok 10 km więc z tym setem co ty masz jeszcze więcej . Więc ryzykownie jest zostawiać ten wał . Ale tak jeszcze to przemyślałem że to w końcu nowy wał . Więc możesz zostawić .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2011, 20:06
Posty: 13
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
No niby tak ale musz mieć 100% pewności
Nie chcę ryzykować zniszczenia wału i cylindra
Wał, korbowód, łożysko korbowodu (dolne podobno srebrzone), łożyska (teflonowy koszyk) i simmeringi są nowe mają max 100 km przebiegu

A i jakie max. obroty jest wstanie wykręcić PFR?
Wał jest podobno do 12,500 bo to to samo co BGM STD a tam pisze 12.500 obr/min
Seryjny jest chyba do 11.000 tak? Bo sporty kręcą max. 10,500 obr/min




_________________

Check out my Katana on bikepics.com
http://bikepics.com/members/bastek434/01katanaay50/

and forum.mieloch.pl
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=221120


Ostatnio zmieniony 27 gru 2011, 21:50 przez bastek434, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 21:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
do 10.500 to seria się kręci .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2011, 20:06
Posty: 13
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
mateusz12253 pisze:
do 10.500 to seria się kręci .


Możliwe, bo nie raz jest w opisach, że obroty max zbliżóne do seryjnych - 10.500
Ale nie o tym jest temat chodzi mi o max obroty PFR

Jest tu jakaś opcja pomógł albo coś w tym stylu?
Jeszcze raz dzięki wielkie za pomoc mateusz12253




_________________

Check out my Katana on bikepics.com
http://bikepics.com/members/bastek434/01katanaay50/

and forum.mieloch.pl
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=221120


Ostatnio zmieniony 27 gru 2011, 22:04 przez bastek434, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 22:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
bastek434, Spoko . Była opcja pomógł ale usunęli to . Więc jeśli założysz tego malossiego do tego wału to będziesz latał i latał . Nie ma prawa się nic stać .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 22:46 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
Bastek: Ja w katanie mam malossi sporta 70 i mo bardzo dobrze chodzi i jest podobno mocniejszy niz polini sport, a jeżeli chcesz do katany mocnego cylka to hebo manston replica wychpdziły kiedyś do morini może znajdziesz jakąć używkę w dobrym stanie, streetrace do morini nie wychodzily na 100%




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 23:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Bierz Polini For Race, nie bój dupy. To żeliwko, a obroty z R'ką to max. 12k, raczej nawet poniżej. Na tym wałku jest mocny korbowód, a to on najbardziej cierpi, więc ważne będzie też odpowiednie łożysko korbowodu. Z mocy też będziesz zadowolony.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 0:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
bastek434 pisze:
Czy powyższy wał wytrzyma Polini For Race?

Bezproblemowo. Ja na moim PFR i TR STD 2tyś i nie ma najmniejszej komplikacji z wałem.
Dobrą alternatywą jest zakup Polini Sporta i zrobienie w nim portingu- PFR jest starszym bratem PS i jest po prostu 'bardziej skubnięty'
Ja na swoim PFR uzyskałem 115km/h na prostej, a 100 można powiedziec że była prędkością użytkową... (Ocz. mierzone GPS)
Ja mam też wydech PFR, porting karterów i podniesione i poszerzone okno wydechowe.
bastek434 pisze:
Dzięki za pomoc, nie wiesz może czy cylindry od minerali podejdą do morini?

Nie będzie pasowac.

Vexoo pisze:
Bierz Polini For Race, nie bój dupy. To żeliwko, a obroty z R'ką to max. 12k, raczej nawet poniżej. Na tym wałku jest mocny korbowód, a to on najbardziej cierpi, więc ważne będzie też odpowiednie łożysko korbowodu. Z mocy też będziesz zadowolony.

Dokładnie tak, zgadzam się w pełni.


Ostatnio zmieniony 28 gru 2011, 0:05 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 0:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
No polini sport lub malossi sport tez był by dobrym rozwiązaniem . Tak jak mówi kolega PlastusR50X, można zrobić też porting .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 11:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2011, 20:06
Posty: 13
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
PlastusR50X pisze:
Dobrą alternatywą jest zakup Polini Sporta i zrobienie w nim portingu


Pewnie masz rację tylko trzeba mieć czym i umieć zrobić ten porting :D
Ja ostatnio jak próbowałem wypolerować kanały płuczące to niechcący główny powiększyłem XD Więc wolę nie ryzykować

Ile należy docierać PFR? Górny pierścień jest chromowany nie?

Vexoo pisze:
ważne będzie też odpowiednie łożysko korbowodu

Dolne podobno srebrzone a górne jest TP STD (było w komplecie :D)




_________________

Check out my Katana on bikepics.com
http://bikepics.com/members/bastek434/01katanaay50/

and forum.mieloch.pl
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=221120




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 12:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
bastek434 pisze:
Ile należy docierać PFR? Górny pierścień jest chromowany nie?

Ja docierałem 600km, po 50km już śmigałem ~70km/h. Górny pierścień jest chromowany.
bastek434 pisze:
Pewnie masz rację tylko trzeba mieć czym i umieć zrobić ten porting

Osobiście polecam Ci PoliniSpeed'a, chłopak zna się na rzeczy. Robi wszystko baaardzo dokładnie.


Ostatnio zmieniony 28 gru 2011, 12:22 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 18:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2011, 20:06
Posty: 13
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Czyli co?
Wychodzi na to, że STD wytrzyma PFR i mogę go spokojnie kupić?
A jeszcze jedno, bo tak sobie myślałem nad tym co napisaliście i zastanawia mnie czy będzie jakaś duża różnica w v-maxie i przyspieszeniu przy moim secie pomiędzy tymi cylindrami?

Bo jeżeli nie to po co przepłacać? XD
Wycisnę max z PFR przy tych częściach?
Czy już faktycznie lepiej brać tego Sporta?
I jaka była by przewidywalna moc skuterka na Sporcie (Malossi, bo chyba ten bd brał jak sport) i PFR?

Sorry, że tak kręcę, ale tym razem wole się upewnić zanim wydam kasę poprzedni cyl kosztował 330 zł i wytrzymał zaledwie 200 km :/ Rysa się zrobiła taka, że palcem ją mogłem wyczuć i nie wiem od czego!

Katana była rozebrana, bo genialni mechanicy nie potrafili jej naprawić więc sam się za nią wziąłem razem z dziadkiem :) Cyl był gładki. Trzy dni chodziła jak przecinak hehe, a po trzech dniach coś się zje..... yyyyyyyy tzn. zepsuło ;) i ledwo jechała podejżewam, że wtedy coś z cylkiem się stało, ale nie ważne......


Jeszcze raz wielkie dzięki tym którzy się tu udzielają i pomagają :D




_________________

Check out my Katana on bikepics.com
http://bikepics.com/members/bastek434/01katanaay50/

and forum.mieloch.pl
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=221120




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 20:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Myślę że nie wyciągniesz na nich maksymalnej mocy PFR. Z doświadczenia Ci powiem, że PFR ma najlepszy moment obrotowy ze wszystkich cylindrów jakie miałem (Polini Sport, S6 Sport Pro ported, S6 SportPro)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy