Dzisiaj jest 23 lis 2024, 14:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 cze 2009, 10:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Siema.

Chciałbym abyście pomogli dobrać mi części do tuningu, żeby skut wyciągnął te 85-90 km/h.

Piszcie swoje propozycje.

Dodam że fundusz to +/- 1200 PLN.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 12:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2009, 16:25
Posty: 257
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
na początek wymień cylinder np na Stage 6 Pro Sport to około 500 zł dodasz gaźnik z 17mm Dellorto ktory kosztuje z 350 i plus wał koszt jego to 300 zł + łożyska jeszcze .. w ten sposób osiągniesz napewno 90/h ;]


Ostatnio zmieniony 11 cze 2009, 12:04 przez AeroxTuning, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 12:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Bez porządnego wydechu wiele nie osiągniesz tak więc najpierw zainwestuj w wydech, później gaźnik i cylinder, najlepiej byłoby kupić jeszcze wał ale to droga sprawa a same łożyska nie zawsze wystarczają, zależy jaki cylinder byś wziął. Do sportowych żeliwniaków wystarczy wymienić łożyska, do aluminiowych polecam wsadzić lepszy wał. Zastanów się nad swapem silnika z Minarelli, wsadzisz kasę w Keeway'a i nie będziesz zadowolony bo to i tak nie będzie jeździć tak jakbyś chciał... Kupując silnik w dobrym stanie, dokupujesz wydech i cylinder i już masz osiągi których na Keeway'u nie osiągniesz nigdy.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 11 cze 2009, 12:49 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 12:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
A jeśli chodzi o ten swap to czy silnik od yamahy neos pasuje do keewaya? Trzeba coś zmieniać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 13:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Wszystko pasuje, jedynie z zapłonem są chyba jakieś przygody. Poszukaj było już o tym.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 13:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
A ile jadą seryjne neosy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 15:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2009, 18:16
Posty: 38
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
ja miałem neosa zero tuningu szedł 80-85 gdy wsadziłem cylinder airsal 70cc t6 racing 95 lecial <reszta seria> potem sprzedałem neosa ale myśle ze po porządnym tuningu około 120km/h da się z tego silnika wykrzesać :twisted:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 17:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
No po tuningu typu wydech i wario powinieneś wycisnąć koło 90km\h a po większym tuningu typu cylinder do tego i gaźnik to koło 110-120 wyciśniesz ze znacznie lepszy przyspieszeniem. Na Keeway'u po full tunie nie wyciśniesz więcej jak 100.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy