Dzisiaj jest 30 paź 2024, 18:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2009, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Siemanko mam sprawe do was, ma ktoś może z was modół w Keeway Odblokowany bo myśle że mi trzyma na obrotach np: Jade z 9100 obr/min Łapie muła i Obroty na Liczniku się zerują :/




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 20:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
Po 1. keeway ma zblokowane obrotomierze!!
Po 2. one nie są blokowane na modułach, sprzedaje i serwisuje keeway-e przez 4 lata i ani razu się nie spotkałem żeby były w taki sposób zblokowane...




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
wietrzyk pisze:
Po 1. keeway ma zblokowane obrotomierze!!


...że co ?

też pierwszy raz słyszę o.0




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 12:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2008, 21:33
Posty: 158
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Tak i jeszcze ma blokady na łożyskach, żeby się za szybko nie kręciły.
Blokada na liczniku??? Czyli, że wskazówka lub cyferki na liczniku zwalniają cały skuter?




_________________

19.05.2010- zdane A i B za pierwszym razem.
23.12.2010- początek kursu na C! :D
21.03.2011- C zdane za drugim razem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 13:03 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Przjezyczył sie chodziło mu o obroty a nie obrotomierz omg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 13:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Ta wszyscy tu się znają tak że nie wiem :/ Ja wiem tyle że jak miałem odblokowany modół to różnica była 3 km/h gdzieś i przyspieszenie lepsze




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 17:44 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Moze miałes naraku on ma całkiem inny moment zapłonowy poprawia przysp i v max nawet w seryjnych skuterach ale kiłej ma takie obroty na jakie pozwoli mu wał. Rozblokuj moduł to przejedziesz 1000km a moze 50 i je**nie







btw. jak miales ten moduł to po co sie pytasz;/


Ostatnio zmieniony 11 cze 2009, 17:44 przez maxio62, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 19:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Nawet wsadzając moduł kompletnie bez żadnych blokad, Keeway na serii, a nawet po nieznacznym tuningu, nie wykręci więcej jak 10k. Po prostu nie da rady, taka jest granica silnika a nie blokada obrotów na module czy zablokowany obrotomierz... Ale każdy Keeway\CPI ma moduł zrobiony tak by właśnie nie przekroczyć tych 10k, tak dla bezpieczeństwa wszystkich części.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 20:12 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Tu sie mylisz ja mam silnik CPI ale w innym skuterku pisze tylko ze silnik i all podzespoły cpi gaznik tylko mikuni i mam blokade na module do 4tys bodajrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 20:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
z 4000 obr/min to skuter rusza z miejsca xD




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 21:47 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Na stronie producenta tyle pisze
ze 4000rmp czy jakos tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 22:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
To ty przecież więcej jak 15km\h czy 20km\h nie pojedziesz... Jaki to skuter że ma silnik CPI? Keeway'e mają taki silnik, najnowsze Benelli i niektóre Derbi. Zipp itp. to już nie to samo co silnik CPI, bo jest inna fabryka, inna jakość poszczególnych części. Zresztą na żadnej z części nie masz napisane CPI tak jak ma to miejsce w Keeway'u i pozostałych. Zipp ma tak jakby podróbkę silnika CPI który jest podróbką silnika Minarelli.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 11 cze 2009, 22:06 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 23:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2009, 21:35
Posty: 101
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
ToX pisze:
To ty przecież więcej jak 15km\h czy 20km\h nie pojedziesz...
Dobrze Powiedziałeś Jakiś maxio62 napisał że Blokada do 4000 obr/min śmiać się chcę jak nie wiesz to nie pisz xD




_________________

Jest:

Baotian Tiger 2 T

Był:

Keeway Matrix Racing Sport 08

- Tecnigas Next R
- Rolki Polini 15x12 4.7g
- Filtr Stożkowy RMS 35mm 90°
- Dysza główna Dell'orto 6mm 75

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2009, 23:43 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
djswistakos mam podobny problem , w moim keewayu czasem też obrotomierz się zeruje ale to czasami więc tym nie ma co się przejmować , a co do tego modułu to raczej nie masz zablokowanego , jak Ci się wkręca do 9100 to na pewno nie masz , u mnie nie było blokady na module i po założeniu wariatora i wydechu kręcił mi tak samo (może minimalnie więcej)


Ostatnio zmieniony 11 cze 2009, 23:43 przez Majkel92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2009, 7:10 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
djswistakos pisze:
ToX pisze:
To ty przecież więcej jak 15km\h czy 20km\h nie pojedziesz...
Dobrze Powiedziałeś Jakiś maxio62 napisał że Blokada do 4000 obr/min śmiać się chcę jak nie wiesz to nie pisz xD



No to jak wiesz ze moduł ci dał to na cholere sie pytasz? Ty geniuszu motoryzacji

Moze ja to zle odczytalem ale pisze tak
max.moc - 1,54kw/5000rpm , 5,9kw/7500rpm (2,1KM/8KM)

max.moment obrotowy - 3,16Nm/4000rpm.

A silnik mam na 100% oryginalny CPI a nie ten co w kiłejach jezdzi. A jest to jakas minimalna róznica zawsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2009, 7:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2009, 16:25
Posty: 257
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
napisz w dziale Kupie a nie tutaj ...




_________________

Hebo Manston Pata Negra
Hebo Manston Racing V
Hebo Racing HPC
Polini Super Speed Evolution
Polini 2G Evolution II
Polini Speed
Stage6 TM 24mm
Przełożenia Metrakit
Zawór + króciec Hebo Big Valve
Stage6 Double Layer - czerwony

http://img246.imageshack.us/img246/4146/image4u.jpg :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2009, 9:33 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
To że jest za momentem obr. 4000rpm tzn, że właśnie przy tej wartości obrotowej silnika ma największy "ciąg" to nie jest żadna blokada :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2009, 15:23 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Tylko ze jak wmontowalem inny moduł to smigał lepiej a na serynym max 60 nawet z górki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2009, 16:42 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Wiesz są moduły które poprawiają charakterystykę silnika więc nie ma się co dziwić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2009, 23:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
maxio62 pisze:
max.moc - 1,54kw/5000rpm , 5,9kw/7500rpm (2,1KM/8KM)

max.moment obrotowy - 3,16Nm/4000rpm


Hahahahahahahahahahaha ale mnie rozśmieszyłeś. Ziomek troche fizyki łyknij co to jest moment obrotowy itp. :wink: Tu nie ma nic o blokadach. Jest tylko napisane przy jakich obrotach osiąga max. moc i max. moment obrotowy.

Poczytaj sobie troche w necie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy