Dzisiaj jest 08 lut 2025, 0:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2012, 23:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Marcin194 pisze:
seku145 pisze:
stopkę centralną

Raczej boczną :)


Raczej centralną :)
Wiem co mówię :P
Boczną po co :D Przecież aż tak się nie kładziesz :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2012, 23:42 
*

Rejestracja: 06 sie 2011, 20:28
Posty: 36
Pojazd:
Boczna w skuterze też potrafi przeszkodzić jak ktoś w miarę już się składa. A przez centralną nieraz bym się zabił. Ile razy na winklu mi stanął skuter na nóżce i podniósł tylne koło w powietrze to nie zliczę. Ale za to jak miałem popsutą centralkę i jeździłem bez, a akurat miałem nowe oponki pirelli to coś pięknego... :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 6:21 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:11
Posty: 69
Lokalizacja: Sobótka
Pojazd:
Pierwsza sprawa - patrz na koniec winkla, pojedziesz tam gdzie się patrzysz
Druga - rozgrzane gumy, w miarę świeże i przyczepne, oraz dobra nawierzchnia
Trzecia - najlepiej zakręty brać od zewnętrznej do wewnętrznej, jakby lekko ścinać
Czwarta - przesuń się lekko do przodu, ssuń lekko tyłek z siedzenia w stronę, w którą chcesz skręcić, lekko wystaw kolano i będzie siii ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 9:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Dziwne że jeszcze nikt (chyba) nie napisał o świadomym stosowaniu przeciwskrętu. Najprościej mówiąc skręcasz w przeciwną stronę do łuku - czyli przykładowo w zakręcie w lewo wypychasz od siebie lewą stronę kierownicy. Oczywiście wszystko robisz z wyczuciem, do tego możesz lekko przenieść ciężar ciała w stronę łuku i po kilku godzinach powinno wyjść. Polecam 'motocyklistę doskonałego', tam masz wszystko dokładnie i fachowo opisane. Wspomnę tylko że kolega, któremu wytłumaczyłem zasadę przeciwskrętu po tygodniu tarł stopką boczną aż iskry leciały (powaga) :P




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.


Ostatnio zmieniony 07 sty 2012, 9:50 przez FiRe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 11:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2011, 10:54
Posty: 519
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Honda Civic EJ9
"Najszybsze wejście w zakręt i najszybsze wyjście z niego" Technika na torze :P

Składasz się w zakręt, wystawiasz nogę w taki sposób nie wiem jak to nazwać i dosłownie tak jakbyś chciał dotknąć asfaltu, przerzucasz balans i musisz wyczuć krytyczny moment do jakiego momentu możesz się wychylić, musisz to sam wyrzuć.

Tak, nóżkę centralną najlepiej wyjmij nawet bez bocznej jeździj, ewentualnie skuter oprzesz o jakiś budynek albo ścianę.

Bo lepiej nie jeździć tak sportowo z jakimiś nóżkami bo wystrzeli Cię, nie ogarniesz i tragedia gotowa.




_________________

Yamaha Aerox
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 06&start=0

Piaggio Zip [SPRZEDANE]
viewtopic.php?t=206386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 12:28 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 17:08
Posty: 330
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
A ja od siebie z chaty mam około 2km takie zaje#$%^& dwa zakręty. Jeden w jedną stronę, a drugi w drugą, i wchodzisz w jeden i od razu musisz odbijać w drugi. :D
Oponki podstawa i dobre hamulce w razie czegoś :wink:
A dzisiejsza pogoda mnie dobija, dziś jadę około 40km/h zamuje a dupa mi lata na boki bo wjechałem w taki roztopiony śnieg. :<
Więc dziś odradzam wchodzenia w zakręty :P

A jak ktoś się boi prędkości w zakręcie to niech np. wchodzi w zakręt z 20km/h a następną razom już z 25km/h i stopniowo zwiększać. Dużej różnicy nie będzie a później to już wam będzie bez różnicy czy 20km/h czy 70km/h.


Ostatnio zmieniony 07 sty 2012, 12:32 przez Rafal176, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 13:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Bez nakolanników lepiej się nie baw w wystawianie kolana.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2011, 10:54
Posty: 519
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Honda Civic EJ9
Konrad324 pisze:
Bez nakolanników lepiej się nie baw w wystawianie kolana.


Święte słowa, raz sobie już zdarłem i nie za przyjemne uczucie :| Załatw sobie nakolanniki.




_________________

Yamaha Aerox
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 06&start=0

Piaggio Zip [SPRZEDANE]
viewtopic.php?t=206386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 22:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Skutki zbyt mocnego złożenia w zakręcie :D
http://www.youtube.com/watch?v=wx2J4o4qr00&NR=1&feature=fvwp




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 17:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
seku145 pisze:
Marcin194 pisze:
seku145 pisze:
stopkę centralną

Raczej boczną :)


Raczej centralną :)
Wiem co mówię :P
Boczną po co :D Przecież aż tak się nie kładziesz :)


Ja tam nie mam problemów z centralną... Były z boczną, to się jej pozbyłem :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 20:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Marcin194 pisze:
seku145 pisze:
Marcin194 pisze:
seku145 pisze:
stopkę centralną

Raczej boczną :)


Raczej centralną :)
Wiem co mówię :P
Boczną po co :D Przecież aż tak się nie kładziesz :)


Ja tam nie mam problemów z centralną... Były z boczną, to się jej pozbyłem :)



A ja miałem i to duże. Za nisko się nie mogłem położyć, bo czułem jak tył ucieka.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 20:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
ja i tak musiałem zdjąć bo jak przedłużkę10cm walłem to centralka nie dawała radu i nie stał prosto




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 14:54
Posty: 282
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd: Rieju RS2 Matrix
Też tak mam :D i przez to musiałem malować bocze bo się przewalił .




_________________

Rieju rs2 > rieju-rs2-matrix-pro-folia-carbon-t361789.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 20:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
No no widzę że sami specjaliście tutaj się znaleźli od jeźdzenia na winklach sweet :)

Po pierwsze centralna zdemontować bo przy wchodzeniu w szybki winkiel zaczepicie nią.
Po drugie jazda z przeciw skrętem to podstawa.
Po trzecie odpowiednia prędkość do zakrętu jeżeli chcecie się kłaść przy 20km/h powodzenia siła odśrodkowa was nie utrzyma i gleba. Musi to być chociaż miniumum 50km/h
Po czwarte wchodzi się w zakręt jak najbliżej węwnetrznego pasa z przeciw skrętem gdy prostujecie kierę motocykl sam wstaje i prostuje się.
Po piąte balans ciałem to podstawa.
Po szóste podczas wchodzenia w zakręt wysuwanie nogi to tylko po to aby ślizgiem oprzeć się o asfalt. I żeby sobie kolana nie pozdzierać.
Po siódme ograniczenie sobie zaufania do minimum jeżeli nie czujesz się na siłach nie rób tego. To najgorsze kiedy jesteś w zakręcie i zdajesz sobie sprawa że nie dasz rady potem z niego bezpiecznie wyjść m.in ślizg.
Po ósme sprzęt skuter motocykl ma mieć do tego jakieś prodespozycje a nie tarcie kolanem chopper marki kingway.
Po dziewiąte opony dobre rozgrzane opony aby były świeżę nie jakieś 10letnie kapcie.

Krótki poradnik jak wejsć w zakret.

Jedziemy 100km/h przed nami ostry zakręt w lewo. Jedziemy 100 dojeźdzając do zakrętu pochylamy się w stronę lewą. Kierownice odchylamy w prawo i powoli przesuwamy ciało bliżej lewej strony tak żeby jeden pół dupek był na siedzeniu drugi w powietrzu głowa ma być w miare nisko ale nie za nisko. Kiedy zejdziemy już na taką jak chcemy wysokośc balansujemy ciałem delikatnie siła odśrodkowa nas utrzymuje że nie położymy sie równo z asfaltem.Wyjście zakrętu prostujemy kiere i przesuwamy się w prawą strone na siedzenie żeby siedzieć możliwie jak najbardziej środku.Motocykl wstaje i się nam prostuje.

Po za tym dobrze jeźzdić z kimś kto umie już tak pokonywać zakręty i pytać sie kogoś czy nisko się zeszło. A TAK TO TRENING TRENING i jeszcze raz TRENING.


ŻEBY NIE BYŁO JEŹDZIŁEM NA TORZE TO WIEM.


Ostatnio zmieniony 08 sty 2012, 20:43 przez sony551, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 20:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Nie chce mi sie czytać tych postów wszystkich ale powiem tak że nogi nie wystawiaj bo to wieśniacko wygląda!! najwyżej kolano jak chcesz zejść ale nie radze jak nie umiesz się składać. Jak masz problemy ze zakrętem to na jakimś placu małym albo przed domem rozpędż się np. no 10 czy tam 20 km/h i se rób takie kółeczka i zniżaj jak najbardziej motor. Takie swobodne kółka . A jak bedziesz próbował na zakręcie to nie jedz szybko tylko powoli nie skręcaj kierownicą tylko się przechylaj na bok . Dzieki temu skuter sie pochyla i skręca :<


Ostatnio zmieniony 08 sty 2012, 20:40 przez kubayo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy