Dzisiaj jest 02 gru 2024, 15:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 19:58 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
A np. czujnik temperatury ?




_________________

KTM EXC 125


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 20:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
punk891 pisze:
A np. czujnik temperatury ?
:roll: Coś ty on nie ma nic do rzeczy.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 20:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
A simeringi jak ?? Na pych próbowałeś ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 20:20 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Nie próbowałem na pych. No, ale to wygląda jakby było może jakieś zwarcie, czy coś, bo jak odpali to chodzi normalnie, reakcja na gaz dobra, a naraz jakby kluczykiem przekręcił ...
Nie grzebałem jeszcze w silniku, więc nie wiem jak simmeringi.




_________________

KTM EXC 125


Ostatnio zmieniony 07 sty 2012, 20:21 przez punk891, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 20:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
W takim razie jak masz cewko moduł Ducati i masz 4 przewody wychodzące z silnika to wypnij wtyczkę z zółtego przewodu od silnika i wypnij wtyczkę z cewko modułu na wejściu z napisem Stop i spróbuj wtedy odpalić.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 07 sty 2012, 20:25 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 20:26 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Nie mam pojęcia czy to jest Ducati, będzie napisane na nim ?




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 20:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Tak powinno być napisane chyba czy masz zamontowany jakiś zamiennik wtedy może być różnie ale wejścia na przewody powinny być takie same.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 21:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Ja tak mialem jak miałem za małą dyszę w gaźniku, no ale u Ciebie zalewa... Sprawdź w takim razie kompresje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 21:38 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Kopniak stawia opór, więc kompresja raczej w porządku.
PS a tak z ciekawości. Przy braku kompresji to do wymiany tłok czy cały cylek ?




_________________

KTM EXC 125


Ostatnio zmieniony 07 sty 2012, 21:41 przez punk891, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2012, 22:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 gru 2011, 11:00
Posty: 175
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
wojak, Wiem że kompresję mierzy się manometrem wkręcając go w miejsce świecy. Ale jak nie masz sprzętu żeby to sprawdzić to jedynie można sprawdzić tak ja powiedziałem czyli jak wypchnie palec lub jak szybko odpali na pych z domowych sposobów.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1466740#1466740




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 1:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Mierzenie manometrem daje taki sam efekt jak sprawdzanie oporu na kopce ręką.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 11:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 gru 2011, 11:00
Posty: 175
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
Konrad324, Zgadzam się z tobą w 100% :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1466740#1466740




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 12:20 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Udało mi się filmik w końcu nagrać.
Gdybym nie przegazował to i tak by zdechł. Po zgaśnięciu standardowo - trup. Dzisiaj wyczyszczę gaźnik i zobaczymy, czy pomoże.
LINK DO FILMIKU




_________________

KTM EXC 125


Ostatnio zmieniony 08 sty 2012, 12:22 przez punk891, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 14:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Daj kranik na rezerwe albo dolej wahy.

Nie ma za co. :P




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 14:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 gru 2011, 11:00
Posty: 175
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
punk891, Tylko tłok lub same pierścienie można wymienić. A co do filmiku to tak jakby przy kopnięciu zassał trochę paliwa pochodził na tym i później już nie dostawał paliwa. Także sprawdź wszystkie przewody paliwowe i czy nie masz syfu w baku




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1466740#1466740




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 14:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Staaary Rieju to maszyna żyjaca swoim wlasnym zyciem.Jezeli poziom paliwa spadnie ponizej okolo polowy to trzeba dac Rezerwe bo inaczej nie ciagnie reszty. Taka to bestia.
Także daj rezerwe albo dolej wahy i masz zalatwiony problem.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 15:49 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Świeca jest cała mokra taka zalana ...




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2012, 16:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To będzie raczej coś z gaźnikiem, wyjmij go wyczyść posprawdzaj wszystko. Sprawdź też czy nie łapie lewego powietrza i te simeringi.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2012, 16:01 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Gaźnik wyczyszczony i chodzi wszystko idealnie ;] Moc mnie przeraża ... Na każdym biegu czuć jak ciągnie do przodu ;]




_________________

KTM EXC 125


Ostatnio zmieniony 09 sty 2012, 20:15 przez punk891, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy